Anteeksi mies.

Anonyymi-ap

Että olin näin kamala ihminen sinulle. Sinulla meni kaikki alta, toivottavasti saat rakennettua takaisin jotain pysyvää. Kait tätä tunnetta puolestasi oli jatkunut jo useampi kuukausi, kenties pitemmästi. Olisit puhunut, helpommalla olisit päässyt, myös minäkin. En tiennyt tunteistasi, vai oliko kaikki tämän paikan luomaa harhaa vain. En ole itse vuosiin käynyt täällä. Olen pahoillani, etten päässyt perille mikä tämä kaikki tässä ympärillä on, ja siksi varmasti loukkasinkin sinua. Se on väärin loukata tuntevaa… hyvää jatkoa sinulle!

16

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Oon luonut useamman teorian näistä tapahtumista mitä tämä on ollut ja joku niistä on oikea. Jonkun pitäisi pystyä selittää tämä, koska jäljellä on rikottuja ihmisiä luultavasti. En ymmärrä kenellä riittää pokkaa tällaiseen lapselliseen toimintaan, jos toisella tunteita ja syventää niitä. Hullulthan tämä kuulostaa, että näin on tapahtunut, toisen identiteetillä esiintyminen on rikos.

• Anonyymi00003
      UUSI

Toivon että tämä kaikki ei kuitenkaan niin sairasta olisi, että olette luulleet, että minä täällä kirjoittelen vuosikaudet eräälle ja lopulta te kiusankappaleet olisitte menneet lankaan. sitten tapahtui tämä mitä tapahtui, eli mua tietyistä syistä pakotettiin rakastumaan häneen, koska taustalla oli kiusaajien pelko. Ihan hulluutta tämä on kokonaisuudessaan.

• Anonyymi00004
      UUSI

Onko lisättävää?

• Anonyymi00005
        UUSI

Paljonkin. En halua kaikkia kuitenkaan tuoda tänne. Teorioita riittää…

• Anonyymi00006
        UUSI

Eiköhän tämä naisia esittävä monologistasi kirjoitellut jo kommenttikaupalla sitä ihtiään lapsellisesti ja patologisesti naissukupuoleen suhtautuville WT- ihmisille. T naiselta jaksamisia kaikille

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Paljonkin. En halua kaikkia kuitenkaan tuoda tänne. Teorioita riittää…

Jaa että teorioita aloittajaäijä riittää? Minä maaninen kärkkyjä kun toivoin, että tämä skeida sisälsi faktoja😏

• Anonyymi00013
        UUSI

Niin lujaako ottaa ohimoon että mustamaalaava puhe palstaäijän jonnin joutavaa provosointia keppihevosena käyttämällä on vaikeitunut? Älä itke itseäs uneen. T naiselta

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jaa että teorioita aloittajaäijä riittää? Minä maaninen kärkkyjä kun toivoin, että tämä skeida sisälsi faktoja😏

Juuh, jaks lukea enempää

• Anonyymi00008
      UUSI

Joo sama. Oon ihan ääääärimmäisen pahoillani että tämä vuosia kestänyt sekoilunne ja yksityisasioideni levittely ei mennyt maaliin ja maalaamanne kuvat minusta melko kovanluokan rikollisena on kaikkinensa ollut aivan vtun sairasta.

Keskittykää vaimoihinne ja kasvattaa selkäranka, no? Oh well 😉

• Anonyymi00009
        UUSI

Kiusaaja taas asialla

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiusaaja taas asialla

Teen, paljon muutakin naisia netissä esittäville IT ryönille. Copy dat.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiusaaja taas asialla

Ja onko tämä palstaäijän eli aapeen monologin ”kiusaaja” nyt sitten eri yksilö kuin tämä ns aloittaja, euron propagandisti?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiusaaja taas asialla

Ookkonää omassa homeisessa luukussaan onanoiva sekoboltsi kiusannut ihmisiä muiden identiteetillä 😉

Olethan sinä. Tuhmasti tehty naiseksi haluavalta puutarhatontulta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Onhan tätä ollut ihan kiva ratkoa ja aikaansa käyttää edes johonkin😂 vaikea tässä mitään aitoja tunteita kehenkään syntyä

• Anonyymi00016
        UUSI

Alähän nyt valehtele, rakastat kuitenkin

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Alähän nyt valehtele, rakastat kuitenkin

❤️💔 paljon rikottuja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      366
      4026
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      136
      2920
    3. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      4
      2485
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      98
      2327
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      116
      2108
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      63
      2067
    7. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      35
      1822
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      131
      1667
    9. Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.

Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi
      Savonlinna
      26
      1529
    10. Nainen sä olet

Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest
      Ikävä
      77
      1418
    Aihe