Että olin näin kamala ihminen sinulle. Sinulla meni kaikki alta, toivottavasti saat rakennettua takaisin jotain pysyvää. Kait tätä tunnetta puolestasi oli jatkunut jo useampi kuukausi, kenties pitemmästi. Olisit puhunut, helpommalla olisit päässyt, myös minäkin. En tiennyt tunteistasi, vai oliko kaikki tämän paikan luomaa harhaa vain. En ole itse vuosiin käynyt täällä. Olen pahoillani, etten päässyt perille mikä tämä kaikki tässä ympärillä on, ja siksi varmasti loukkasinkin sinua. Se on väärin loukata tuntevaa… hyvää jatkoa sinulle!
Anteeksi mies.
16
226
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Oon luonut useamman teorian näistä tapahtumista mitä tämä on ollut ja joku niistä on oikea. Jonkun pitäisi pystyä selittää tämä, koska jäljellä on rikottuja ihmisiä luultavasti. En ymmärrä kenellä riittää pokkaa tällaiseen lapselliseen toimintaan, jos toisella tunteita ja syventää niitä. Hullulthan tämä kuulostaa, että näin on tapahtunut, toisen identiteetillä esiintyminen on rikos.
- Anonyymi00003UUSI
Toivon että tämä kaikki ei kuitenkaan niin sairasta olisi, että olette luulleet, että minä täällä kirjoittelen vuosikaudet eräälle ja lopulta te kiusankappaleet olisitte menneet lankaan. sitten tapahtui tämä mitä tapahtui, eli mua tietyistä syistä pakotettiin rakastumaan häneen, koska taustalla oli kiusaajien pelko. Ihan hulluutta tämä on kokonaisuudessaan.
- Anonyymi00004UUSI
Onko lisättävää?
- Anonyymi00005UUSI
Paljonkin. En halua kaikkia kuitenkaan tuoda tänne. Teorioita riittää…
- Anonyymi00006UUSI
Eiköhän tämä naisia esittävä monologistasi kirjoitellut jo kommenttikaupalla sitä ihtiään lapsellisesti ja patologisesti naissukupuoleen suhtautuville WT- ihmisille. T naiselta jaksamisia kaikille
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paljonkin. En halua kaikkia kuitenkaan tuoda tänne. Teorioita riittää…
Jaa että teorioita aloittajaäijä riittää? Minä maaninen kärkkyjä kun toivoin, että tämä skeida sisälsi faktoja😏
- Anonyymi00013UUSI
Niin lujaako ottaa ohimoon että mustamaalaava puhe palstaäijän jonnin joutavaa provosointia keppihevosena käyttämällä on vaikeitunut? Älä itke itseäs uneen. T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa että teorioita aloittajaäijä riittää? Minä maaninen kärkkyjä kun toivoin, että tämä skeida sisälsi faktoja😏
Juuh, jaks lukea enempää
- Anonyymi00008UUSI
Joo sama. Oon ihan ääääärimmäisen pahoillani että tämä vuosia kestänyt sekoilunne ja yksityisasioideni levittely ei mennyt maaliin ja maalaamanne kuvat minusta melko kovanluokan rikollisena on kaikkinensa ollut aivan vtun sairasta.
Keskittykää vaimoihinne ja kasvattaa selkäranka, no? Oh well 😉- Anonyymi00009UUSI
Kiusaaja taas asialla
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiusaaja taas asialla
Teen, paljon muutakin naisia netissä esittäville IT ryönille. Copy dat.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiusaaja taas asialla
Ja onko tämä palstaäijän eli aapeen monologin ”kiusaaja” nyt sitten eri yksilö kuin tämä ns aloittaja, euron propagandisti?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiusaaja taas asialla
Ookkonää omassa homeisessa luukussaan onanoiva sekoboltsi kiusannut ihmisiä muiden identiteetillä 😉
Olethan sinä. Tuhmasti tehty naiseksi haluavalta puutarhatontulta.
- Anonyymi00012UUSI
Onhan tätä ollut ihan kiva ratkoa ja aikaansa käyttää edes johonkin😂 vaikea tässä mitään aitoja tunteita kehenkään syntyä
- Anonyymi00016UUSI
Alähän nyt valehtele, rakastat kuitenkin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Alähän nyt valehtele, rakastat kuitenkin
❤️💔 paljon rikottuja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3664026Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1362920Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42485SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän982327Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1162108Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632067Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂351822Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311667Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi261529Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771418