No, jos naisella ihan oikeasti jo on poikkis, tarkoittaako nainen vastauksellaan että mies kelpaisi muussa tapauksessa? Ehdottako nainen miehelle että jää odottelemaan?
Entä, jos naisella ihan oikeasti ei ole poikkista, tarkoittaako vastauksena " mulla on jo poikkis" kohteliasta torjuntaa? Vai ehdottako nainen miehelle että jää odottelemaan?
Kun nainen torjuu miehen joka lähestyy romanttisesti, hän yleensä sanoo: että mulla on jo poikkis
14
351
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Miksi sä YLEISTÄT MEITÄ?
- Anonyymi00002
Oletan ettei naista vaan kiinnosta, oli kerrottu syy sitten mikä tahansa.
- Anonyymi00003
Jatkan että syyllä ei ole väliä, kun pakit on pakit ja se on ihan ok.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jatkan että syyllä ei ole väliä, kun pakit on pakit ja se on ihan ok.
Niin, naista ei sillä hetkellä kiinnosta, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa vaikka 2vk kuluttua?
Minut on nyt kaunotar, enemmän tai vähemmän alle 25v, torjunut koronatoilailun jälkeen 2-3 kertaa vuodessa ja melkein poikkeuksetta kaunotar sanoi että "mulla jo on poikkis" taikka hienoisella eroaa "mulla on jo poikkis". Yksi sanoi että "mulla on poikaystävä". Miesystävää, avioliitossa, avoliitossa tai kihloissa olemista kukaan ei maininnut, eikä kukaan ei vedonnut yhtään mihinkään muuhunkaan, aina vain poikkis tai poikaystävä.
- Anonyymi00005
Se tarkoittaa, ettei nainen ole ylipäänsä kiinnostunut, mutta hän kokee lähestyvän miehen sellaiseksi, joka käyttäytyisi asiattomasti, jos hänet vain asiallisesti torjuttaisiin. Miehissä on hirveännpaljon sellaisia, jotka jäävät ikuisuuksiksi kyselemään ja jankuttamaan "miksi" ja jatkavat itsensä tyrkyttämistä. Itsensä, vaikka sitten valehteleminen, varatuksi on oikeastaan suht pomminvarma keino päästä tuollaisista miehistä eroon. Siksi moni nainen päätyy käyttämään tuota perustelua aina. vatmuuden vuoksi.
- Anonyymi00006
Eli, väität siis että "mulla on jo poikkis" olisi asiattomasti torjuttu?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli, väität siis että "mulla on jo poikkis" olisi asiattomasti torjuttu?
Missä niin sanoin? En missään. Jouduit pistämään oikein tulkintahatun päähäsi, keksiäksesi jotain valitettavaa. 😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missä niin sanoin? En missään. Jouduit pistämään oikein tulkintahatun päähäsi, keksiäksesi jotain valitettavaa. 😂
"Mulla on jo poikkis" on yhtä _asiallinen_ torjunta kuin "et sytytä lainkaan" tai "olet liian lyhyt" tai "olet liian pitkä" tai "olet väärän värinen" tai "olet liian köyhä" &c&c&c ovat. Mutta, "mulla on jo poikkis" on väliaikaisin, se saattaa olla toisin jo hetken päästä. Lisäksi, pääosalla niistä kaunottarista jotka olen valloittanut, oli poikkis/aviomies kun he antautuivat minulle. Joten, minusta torjunta "mulla on jo poikkis" vaikuttaa siltä kuin hän sanoisi "oota vähän aikaa".
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Mulla on jo poikkis" on yhtä _asiallinen_ torjunta kuin "et sytytä lainkaan" tai "olet liian lyhyt" tai "olet liian pitkä" tai "olet väärän värinen" tai "olet liian köyhä" &c&c&c ovat. Mutta, "mulla on jo poikkis" on väliaikaisin, se saattaa olla toisin jo hetken päästä. Lisäksi, pääosalla niistä kaunottarista jotka olen valloittanut, oli poikkis/aviomies kun he antautuivat minulle. Joten, minusta torjunta "mulla on jo poikkis" vaikuttaa siltä kuin hän sanoisi "oota vähän aikaa".
Hyvä, että jaksat kinastellasi itsesi kanssa, itse keksimästäsi ongelmasta. 👍
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saat tietysti uskoa mitä ikinä haluatkaan. Miksi muuten edes kysyit, kun olet ihan itse päättänyt mitä se tarkoittaa. Sinua ei kiinnosta mitä se oikeasti tatkoittaa, joka on siis tuo jonka edellä kerroin. Nainen ei ole sinusta yhtään kiinnostunut ja hän torjuu sinut hyväksi ja turvalliseksi moneen kertaan testatulla lauseella. Näin sevain monian teidän miesten kanssa on, että tuo on se ainoa torjunta, jonka te oikeasti kuulette.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos nainen on sinusta oikeasti kiinnostunut. niin hän eroaa. Minulla on poikaystävä = en ole kiinnostunut.
- Anonyymi00012
""Mulla on jo poikkis" on yhtä _asiallinen_ torjunta kuin "et sytytä lainkaan" tai "olet liian lyhyt" tai "olet liian pitkä" tai "olet väärän värinen" tai "olet liian köyhä" &c&c&c ovat. Mutta, "mulla on jo poikkis" on väliaikaisin, se saattaa olla toisin jo hetken päästä. Lisäksi, pääosalla niistä kaunottarista jotka olen valloittanut, oli poikkis/aviomies kun he antautuivat minulle. Joten, minusta torjunta "mulla on jo poikkis" vaikuttaa siltä kuin hän sanoisi "oota vähän aikaa"."
Hassua. Sinulle kerrottiin hyvin yksinkertaisesti se totuus tuon lauseen takana. Lähes kuka tahansa nainen voi sinulle todentaa sen, että kyllä tuo on se lause, jolla varmimmin pääsee miehestä eroon. Likipitäen kaikki muut ovat sellaisia, joista iso osa miehistä miksittelemään ja vakuuttelemaan omaa erinomaisuuttaan. Se, että sanoo olevansa varattu toimii oikeastaan aina halutulla tavalla ja mies jättää rauhaan.
Vielä hassumpaa on se, että sä todistat tuossa itse juuri sen syyn miksi naiset tuota lausetta käyttävät, vaikka tuo ei olisi edes se olennaisin syy torjua sinut. Sä olet selvästi juuri tuollainen miksittelijä tai ainakin annat itsestäsi srllaisen kuvan. Nopean tilannearvion perusteella ei kiinnostunut nainen siis sanoo sinulle olevansa varattu ja sehän toimii. Nainen saa ainakin siinä rauhan sinulta. - Anonyymi00013
Älä jää odottelemaan. Ei ole kiinnostunut . Sitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00014
Niin, poikkiksen kanssahan ollaan vasta seurusteluvaiheessa, joka myöhemmin sitten johtaa avo- tai avioliittoon. Tai sitten ei. Itse olen jo vuosia käyttänyt sanontaa " mulla on munat kotona", jolla olen ilmaissut että en ole kiinnostunut ja asun jonkun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212034- 128895
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko67762Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138701- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94597- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 12537
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11533- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.38495Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36470- 109451
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51437- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412