Onko jokin muuttunut perustavanlaatuisesti? Onko tullut uusia perinteitä tai tapoja?
Miten rajan sulkeminen on vaikuttanut elämääsi?
15
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse arvelen, että pää on alkanut hajota. Ei mikään muu syy voi olla, että pystyy katsomaan pariin otteeseen Sektor Gaza - Java, ja se ei tunnu oikeastaan missään, vaan video on jopa mielenkiintoinen.
Oisko jossain Naton kannattajaa, joka voisi auttaa?- Anonyymi00006
Kysy molokilta
soon tommosella tollolla trollilla ihan vaan veren perintöä, että pää alkaa hajoamaan.
Voi se toki johtua siitäkin, että auot turpaas, "turuilla ja toreilla" väärille henkilöille. :-)- Anonyymi00009
44.Div kirjoitti:
soon tommosella tollolla trollilla ihan vaan veren perintöä, että pää alkaa hajoamaan.
Voi se toki johtua siitäkin, että auot turpaas, "turuilla ja toreilla" väärille henkilöille. :-)Mutta mitä tarkoittaa, että pää alkaa "hajoamaan"? Kysehän on muutoksesta.
- Anonyymi00002
Kysy toi kysymys Itä Suomalaisilta.
Kysy samalla montako konkurssia Suomen hallitus sai aikaseksi siellä. - Anonyymi00003
Joidenkin laskujen summa on noussut Marinin aloittaman ja Orpon jatkaman venäjäkiukkuilun jälkeen.
- Anonyymi00004
En pääse tankkaamaan enää joten ostin sähkömersun ja elämä parani.
- Anonyymi00005
Ei mitenkään! Venäjän naapuruutta ei kaivata!
- Anonyymi00010
Muuttakaa maahan, jonka naapuri Venäjä ei ole.
- Anonyymi00007
Näin ihan Suomen itärajalla asuvana elämisen kaikki kustannukset ovat nousseet huomattavasti, kun ei enää pääse lainkaan Venäjän puolelta hakemaan esimerkiksi halpaa polttoainetta ja ruokaa.
Se on sitte henkilökohtainen "voi, voi" ja vtun ikävä. :-)
"Tervetuloa länteen, Andrei. Hanttihommiin, meidän landeen.
Tämä on tie taivaankanteen. Tämä on tie vapauteen".- Anonyymi00008
44.Div kirjoitti:
Tämä on tie taivaankanteen. Tämä on tie vapauteen".Taidat olla ryssäntrolli.
- Anonyymi00011
44.Div kirjoitti:
Tämä on tie taivaankanteen. Tämä on tie vapauteen"."tie taivaankanteen. Tämä on tie vapauteen"
Taivaalla ei ole mitään muuta kuin pilviä, eli työttömyyttä tarkoittaa. Ja tie vapauteen tarkoittaa tietä orjuuteen. Jukoliste täältähän on päästävä pois!
- Anonyymi00012
Kävin etelän lomalla juuri, en huomannut että raja olisi kiinni, eli ei vaikuta mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181