Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Renkaat ym. Virosta.
Pyörällä kuntoa ja kulutusjarruboikottia OrpoPurralle
7
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
S-ryhmästä ostot ja punalaputettuja aina kun löytyy, KOK-kauppaboikotti. Toki plussatarjoukset, mutta vain ne.
- Anonyymi00002
Tervetuloa itärajalle pyöräilemään. Kauppaan,töihin ja palveluihin matkaa 68 km suuntaansa kevyen liikenteen väyliä, eikä taukopaikkoja ole. Kolme lasta tarakalla päivähoitoon.
- Anonyymi00003
Purra kehottaa elämään vaatimattomin. Köyhyyrajanalapuolen tuloilla ollu vaatimatonta jo kymmeniä vuosia. Ei ole mitään mistä tinkiä. Kuusen alla ei tarkene asua, eikä ilman ruokaa elä. Ruuat tahdään itse kotona, ei ravintoloita, ei viinaa eikä tupakkaa. Ei loma matkoja koti, tai ulkomailla. Eikä mitään maksullisia harrastuksia. Purra valittaa kun kansa vanhenee, muissakin maissa vanhennutaan, myös politikot vanhenee. Nyt terveyden hoito maksut nousee rajusti, kaikilla ei ole rahaa lääkäriin. Muualta tulleet hoidetaan yksityis klinikoilla veronmaksajien piikkiin. Oman kansan hoitoon ei ole rahaa.
- Anonyymi00007
Ihan helvetin totta,pitäis alkaa nousta barrikaadeille.
- Anonyymi00004
Sote alueet ei saa rahoitusta. Alueet joutuu maksamaan miljoonien sakot pitkistä hoito jonoista. Alueiden rahoitusta pitää lisätä. Politikoilla ilmainen työterveys hoito. Käyhät jäävät ilman hoitoa.
- Anonyymi00005
Hinnat ja maksut nousee koko ajan. Ruokaa pakko ostaa asunto oltava låmmin. Vanhat vaatteetvsopii päälle, huonekalut kohta antiikkia. Ei ole enää mitä vähentää. Alko ja tupakka ei maistu, eikä ravintola käynnit tai mitään matkoja tai maksullisia harrastuksia.
- Anonyymi00006
Kumma kun Suomessa kansa vanhenee, tuskin muualla kukaan nuorenee, kohta vanhat kuolee nälkään ja hoidon puutteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893