Ukrainan armeijan kalorit vai mitkä perkeleen kolarit

Anonyymi-ap

Olkoon mitä on, mutta nyt ne purnaa että niitä on surkkian vähä.
Vanteet paistaa ja parta on kuin joulutontuilla.
Nyt äkkiä lisää tukea Ukrainalle!

19

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä idea tuossa ukrainalaisten haukkumisessa on? Ainoastaan pskahousut surkimukset liittyvät maassa makaavien potkimisrinkeihin. Tosin viihdemaailma Suomessakin harrastaa sitä paljon, surkeat youtuberit vielä enemmän, mutta mitä tulee Ukrainan sotaan... aika moni ei.

Ukrainalaisten haukkuminen toki muistuttaa meitäkin, millainen itänaapuri meillä on ja millaisia ovat sen ystävät täällä... TÄYTTÄ PSKAA!

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00007

Lakataan antamasta rahaa ukrainalaisille heti, kun PYCCÄ painuu sieltä takaisin omaan maahansa.

Se asia on niin yksinkertaista ratkaista, jos sen haluaa ratkaista.

• Anonyymi00003

Ukrainalainen miljardööri Rinat Akhmetov on ostanut valtavan luksusasunnon Monacosta 471 miljoonalla eurolla. Kaupan uskotaan olevan yksi kalleimmista koskaan kirjatuista yksittäisten asuntojen kaupoista.

Eipä tuo Ukrainan rikkain mieskään luota paljon Ukrainan armeijaan, kaiken rahansa itse pitää.

• Anonyymi00005

Ukraina on pitänyt pintansa jo yli neljä vuotta eikä sota oikein suju Venäjän näkökulmasta! Kansa on perin tyytymätön tilanteeseen!

• Anonyymi00004

Kyllä ne paistaa ryssilläkin kylkiluut kun ovat kuukauden motissa pelkällä sadevedellä, kuten kuvan henkilöt.

• Anonyymi00006

Miksei menneet ukraina-pojat hakemaan leipää?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksei menneet ukraina-pojat hakemaan leipää?

Hei Ukrainan poika, tule hakemaan leipää!

• Anonyymi00008

Ukrainan sionisti-regime mässäilee juhlasalien herkkuja notkuvissa pöydissä. Sillä aikaa Ukrot rassukkat näännytetään rintamalla ravinnon ja veden puutteeseen droonisateessa.

• Anonyymi00012

Minne on sadat miljardit menneet, kun sotilaat näkevät nälkää. Zele saisi hävetä

• Anonyymi00014

ETULINJASSA OLEVIEN SOTILAIDEN KIERTO, KORVAAMINEN VAIKKA KAHDEN VIIKON VÄLEIN LEVÄNNEILLÄ EI TOIMI.
      Tästä on ollut myös aikaisemmin uutisia.

• Anonyymi00016

Voisi niille siitä huolimatta aina välillä huikopalaa antaa, kuka syö tai myö armeijalle varatut muonat?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voisi niille siitä huolimatta aina välillä huikopalaa antaa, kuka syö tai myö armeijalle varatut muonat?

Eipäs purnata ruoasta.
        Olosuhteisiin nähden ruoka on hyvää.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eipäs purnata ruoasta.

Eipäs purnata ruoasta!
        Olosuhteisiin nähten ruoka oli hyvää ... kertovat upseerit röyhtäillen esikuntien kullitetuissa ruokalsaleissa. Valitettavasti sitä ei jäänyt rintamalle vietäväksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eipäs purnata ruoasta.

Onko tuo Tuntemattomasta sotilaasta?

• Anonyymi00020

No pitäähän ny sodassa näyttää vimosen päälle hyvältä voi loistaa vihollisen hengiltä erinomaisuudellaan eikö

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe