Yasminien aloitus uudelleen

Aloitin Yasmin-pilsut 10kk tauon jälkeen, ja jostain syystä vuoto ei näytä loppuvan lainkaan. Otin su=eka vuotopäivä ekan pillerit, nyt on pe ja pientä vuotoa edelleen. Onko normaalia? Vai onko mulla joku tulehdus tmv. Aiemmin menkat loppu kun aloitin pillerit.
2217
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

alkuvaikeuksia vain. mikä oli ennen, ei välttämäti päde enää nykyiseen.

Äänestä

itellä tiputteluvuoto keski 2kk!! mut sen jälkeen ei mitään ongelmia

Äänestä

Kommentoi aloitusta


comeback kirjoitti:

Aloitin Yasmin-pilsut 10kk tauon jälkeen, ja jostain syystä vuoto ei näytä loppuvan lainkaan. Otin su=eka vuotopäivä ekan pillerit, nyt on pe ja pientä vuotoa edelleen. Onko normaalia? Vai onko mulla joku tulehdus tmv. Aiemmin menkat loppu kun aloitin pillerit.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu