Miehiin kohdistuva henkinen väkivalta.

Anonyymi-ap

Mies tekee kotona kotitöitä, ruokaa, ja pitää tontista tuolta. Kiitoksesi siitä kaikesta saa valituksia ja narinaa jos jostain kohdasta on vahingossa jäänyt jotain pesemättä. Kun otetaan huomioon työn keston niin se on miestä kohtaan henkistä väkivaltaa. Miesten ei tuollaista tarvi sietää ja silloin on parempi pakata naisen tavarat.

8

317

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On naisen niin vaikea sanoa se pieni ja helppo kiitos sana. On se vaan niin V tun vaikeeta!!!!!!

• Anonyymi00002

Etsi parempi. Kuulostaa siltä, että pitäisi olla helppo löytää.

• Anonyymi00003

Sellanen trolli

• Anonyymi00004

Ei kannata muuttaa yhteen naisvauvan kanssa.

• Anonyymi00005

Harvemmin kukaan naistakaa kiittelee kotitöiden tekemisestä. Kuuluvat ihan molemille.

• Anonyymi00006

Hakataanko sinua kotona myös? Oli muuten haffun haufka jonku jämän naisiin kohdistuvaa lähisuhdeväkivaltaa koskeva vitsi. T

• Anonyymi00007

Sen sijaan et valitat, lakkaa tekemästä. Voi vaimon nalkutus loppua siihen. Ei kenenkään tarvitse olla aikuisen palvelija.

• Anonyymi00008

Kenenkään ei tarvitse tuollaista sietää, olipa mies tai nainen tai joku muu!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe