Olkaa hereillä mikäli meinaatte työllistyä suomen brodeeraukselle sbx. Ceo J.p on narsisti jolla on tyyli haukkua, huutaa vähätellä ja tuoda omat asiat heti kärkeen AI sovellusta käyttäen.
Puheet sovituista asioista rekrytoinnissa eivät pidä paikkansa asiakaspohjan asiakkaat lukittu ja kontakti kiellossa ja pitäisi pysyä sovitussa budjetissa..
Luvataan asiakkaita mutta niitä ei anneta paitsi B luokan asiakkaat jotka ostaa 1-2krt vuodessa. Nämä saa sesonkiajan jälkeen jolloin ne ovat myyty ja ovat täten ns 0€ asiakkaita. Tästä pitää huolen H.p ja J.i henkilöt
Erittäin isoja juttuja mitkä vaikuttaa ansainta malliin ja viihtyvyyden ja jaksamisen piiriin. On siten 100% uusasiakashankinta ja kylmämyyntiä.
Hox varoitus!
Onkohan vastaavaa kokemusta olemassa yrityksestä tai vastaavista yrityksisyä
Sbx suomen brodeeraus työnantajana
Anonyymi-ap
1
196
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Yep kokemusta on aikanaan aivan karsea työnantaja! Pysykee kaukana niin pääsee helpolla. Ja se yks herra ei ole j.i vaan Marko se on ihan suht ok ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493