Niitä ”kehuja” nyt.
Haluaisin kuulla
18
589
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisiko mielessäsi jotain itsetuntoa piristävää
- Anonyymi00002
Jotain taisi olla
- Anonyymi00003
Sinussa on sellaista voimaa ja turvan tuntua luot ympärillesi lempeän olemuksen. Tiettämättäsikin luot myösctoiselle luottoa itseensä. Että kanssasi uskaltaa tehdä asioita mitä ei muuten uskaltaisi.
- Anonyymi00004
Tiedän, että tämä on mulle, kiva saada tämmöinen sinulta
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totuus on olit/olet mulle äärettömän tärkeä. Opetit niin paljon rakkaudesta ja itsestäni minulle. En usko että elämästäni olisi tullut tälläistä jos en kohdannut sinua. Sytytit jonkun uskon minussa elämään. Kiitos siitä. Sinun ja meidän mennettäminen oli minulle musertavaa. Mutta se kasvatti minua henkisesti hirveästi. Luulen että elämäni olisi täysin erillaista jos et olisi siinä vieraillut. ❤️ Olet upea ihminen jolla on suuri sydän. Lempeä, huomaavainen sekä hauska.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Totuus on olit/olet mulle äärettömän tärkeä. Opetit niin paljon rakkaudesta ja itsestäni minulle. En usko että elämästäni olisi tullut tälläistä jos en kohdannut sinua. Sytytit jonkun uskon minussa elämään. Kiitos siitä. Sinun ja meidän mennettäminen oli minulle musertavaa. Mutta se kasvatti minua henkisesti hirveästi. Luulen että elämäni olisi täysin erillaista jos et olisi siinä vieraillut. ❤️ Olet upea ihminen jolla on suuri sydän. Lempeä, huomaavainen sekä hauska.
Haluatko tietää minusta vielä jotain, joskus, jos kertosin?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haluatko tietää minusta vielä jotain, joskus, jos kertosin?
Tietää sinusta. Enhän tiedä ees kuka oot. Hänestä irl ehkä jos sillä jotenki liittyy minuun. Mut empä mä nyt muuten oikein mitään tietoja hänestä tarvitse.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla on hyvä arvokas luonne, tuotat läsnä olollasi kaikille hyvää mieltä. Ajattelet enemmän positiivisia asioita ja yrität tartuttaa hyvää myös muiden mieliin. Ajattelet, että hyvällä saa paljon parempia ja mieleisempiä asioita aikaiseksi.
Hyvät ajatukset tuottaa paremmin hyviä asioita ympärillä, pyrit minimoimaan negatiiviset asiat omasta ja muiden mielistä. Se on sitä, missä näen myös ripauksen epäitsekkyyttä hyvällä tavalla. Elämä on arvokkaampaa elää, kun on paljon hyvää energiaa ympärillä.
Laatu korvaa määrän myös tuntemuksissa, laatu mielessä, kantaa paljon pidemmälle kuin määrä, joka on vain vähän sinnepäin? Merkitykselliset hetket ovat paljon arvokkaampia hetkiä kokea ja muista, sinä mahdollistat niitä muillekin.
- Anonyymi00005
Ilman sinua en ois tässä, kaikki vaiheet oli käytävä läpi, että pääsin tähän. Sinun huolehtivaisuutesi oli minulle tärkeää, vaikka välillä tuntui, että olikohan sitä liikaa. Haluaisin, että vieläkin välittäisit mitä mulle kuuluu, se olisi mulle tärkeää, koska pidän sinusta❤️
- Anonyymi00006
Ja mitähän kehuja
- Anonyymi00007
Olet hyvä. Minun elämälle paras minkä tiedän
- Anonyymi00008
Hei rakas tuleva mielipuolisoni. Tekisin vuoksesi mitä vain, koska sinä 🥰
- Anonyymi00010
Olet loistava esimerkki mitä internet pahimmillaan voi olla, pääset todennäköisesti historiankirjoihin sitaatilla "Kuvottavin stanan rotta mitä Suomi nähnyt" ole hyvä.
- Anonyymi00012
Masennuin, niin ei pysty.
- Anonyymi00014
Kehua?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kehua?
Niin...siinä päästää itsensä haaveilemaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin...siinä päästää itsensä haaveilemaan.
Olit mitä tahansa, rakastan sinua.
- Anonyymi00015
Täältä pesee, niin masennus väistyy😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423477Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42473Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/842190Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131329"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1571103