Haluaisin kuulla

Anonyymi-ap

Niitä ”kehuja” nyt.

18

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olisiko mielessäsi jotain itsetuntoa piristävää

    • Anonyymi00002

      Jotain taisi olla

    • Anonyymi00003

      Sinussa on sellaista voimaa ja turvan tuntua luot ympärillesi lempeän olemuksen. Tiettämättäsikin luot myösctoiselle luottoa itseensä. Että kanssasi uskaltaa tehdä asioita mitä ei muuten uskaltaisi.

      • Anonyymi00004

        Tiedän, että tämä on mulle, kiva saada tämmöinen sinulta


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tiedän, että tämä on mulle, kiva saada tämmöinen sinulta

        Totuus on olit/olet mulle äärettömän tärkeä. Opetit niin paljon rakkaudesta ja itsestäni minulle. En usko että elämästäni olisi tullut tälläistä jos en kohdannut sinua. Sytytit jonkun uskon minussa elämään. Kiitos siitä. Sinun ja meidän mennettäminen oli minulle musertavaa. Mutta se kasvatti minua henkisesti hirveästi. Luulen että elämäni olisi täysin erillaista jos et olisi siinä vieraillut. ❤️ Olet upea ihminen jolla on suuri sydän. Lempeä, huomaavainen sekä hauska.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Totuus on olit/olet mulle äärettömän tärkeä. Opetit niin paljon rakkaudesta ja itsestäni minulle. En usko että elämästäni olisi tullut tälläistä jos en kohdannut sinua. Sytytit jonkun uskon minussa elämään. Kiitos siitä. Sinun ja meidän mennettäminen oli minulle musertavaa. Mutta se kasvatti minua henkisesti hirveästi. Luulen että elämäni olisi täysin erillaista jos et olisi siinä vieraillut. ❤️ Olet upea ihminen jolla on suuri sydän. Lempeä, huomaavainen sekä hauska.

        Haluatko tietää minusta vielä jotain, joskus, jos kertosin?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Haluatko tietää minusta vielä jotain, joskus, jos kertosin?

        Tietää sinusta. Enhän tiedä ees kuka oot. Hänestä irl ehkä jos sillä jotenki liittyy minuun. Mut empä mä nyt muuten oikein mitään tietoja hänestä tarvitse.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tiedän, että tämä on mulle, kiva saada tämmöinen sinulta

        Sinulla on hyvä arvokas luonne, tuotat läsnä olollasi kaikille hyvää mieltä. Ajattelet enemmän positiivisia asioita ja yrität tartuttaa hyvää myös muiden mieliin. Ajattelet, että hyvällä saa paljon parempia ja mieleisempiä asioita aikaiseksi.

        Hyvät ajatukset tuottaa paremmin hyviä asioita ympärillä, pyrit minimoimaan negatiiviset asiat omasta ja muiden mielistä. Se on sitä, missä näen myös ripauksen epäitsekkyyttä hyvällä tavalla. Elämä on arvokkaampaa elää, kun on paljon hyvää energiaa ympärillä.

        Laatu korvaa määrän myös tuntemuksissa, laatu mielessä, kantaa paljon pidemmälle kuin määrä, joka on vain vähän sinnepäin? Merkitykselliset hetket ovat paljon arvokkaampia hetkiä kokea ja muista, sinä mahdollistat niitä muillekin.


    • Anonyymi00005

      Ilman sinua en ois tässä, kaikki vaiheet oli käytävä läpi, että pääsin tähän. Sinun huolehtivaisuutesi oli minulle tärkeää, vaikka välillä tuntui, että olikohan sitä liikaa. Haluaisin, että vieläkin välittäisit mitä mulle kuuluu, se olisi mulle tärkeää, koska pidän sinusta❤️

    • Anonyymi00006

      Ja mitähän kehuja

    • Anonyymi00007

      Olet hyvä. Minun elämälle paras minkä tiedän

    • Anonyymi00008

      Hei rakas tuleva mielipuolisoni. Tekisin vuoksesi mitä vain, koska sinä 🥰

    • Anonyymi00010

      Olet loistava esimerkki mitä internet pahimmillaan voi olla, pääset todennäköisesti historiankirjoihin sitaatilla "Kuvottavin stanan rotta mitä Suomi nähnyt" ole hyvä.

    • Anonyymi00012

      Masennuin, niin ei pysty.

      • Anonyymi00014

        Kehua?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kehua?

        Niin...siinä päästää itsensä haaveilemaan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Niin...siinä päästää itsensä haaveilemaan.

        Olit mitä tahansa, rakastan sinua.


    • Anonyymi00015

      Täältä pesee, niin masennus väistyy😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe