Moikka!
Mä söin yasmin pillereitä tossa jotain 1.5v vuotta, mutta ne aiheutti hirveet sivuvaikutukset. esim. lihomista,turvotusta, haluttomuutta, alapäänkuivumista, raivoamista ja mielialan vaihteluita. sitten pidin uolen vuoden tauon, ja nyt olen käyttänyt puoli vuotta ehkäisyrengasta. rengas toimii muuten aivan ihanasti, mutta IHO ON huonossa kunnossa!! Ja noilla yasmineilla se oli niin tyädellinen. nyt sitten punnitsen sivuvaikutukset vai huono iho, kumpi pa r/h empi.. suunnittelen vakavasti takaisin yasmineihin siirtymistä,niillä iho pysyi hyvänä.. mutta en kyllä haluaisi niitä sivuvaikutuksia..
mahtaisko ne sivuvaikutukset palata, nyt kun noin vuoden tauon jälkeen alkaisi taas syömään yasmineita?? onko kellään kokemuksia?
Mä söin yasmin pillereitä tossa jotain 1.5v vuotta, mutta ne aiheutti hirveet sivuvaikutukset. esim. lihomista,turvotusta, haluttomuutta, alapäänkuivumista, raivoamista ja mielialan vaihteluita. sitten pidin uolen vuoden tauon, ja nyt olen käyttänyt puoli vuotta ehkäisyrengasta. rengas toimii muuten aivan ihanasti, mutta IHO ON huonossa kunnossa!! Ja noilla yasmineilla se oli niin tyädellinen. nyt sitten punnitsen sivuvaikutukset vai huono iho, kumpi pa r/h empi.. suunnittelen vakavasti takaisin yasmineihin siirtymistä,niillä iho pysyi hyvänä.. mutta en kyllä haluaisi niitä sivuvaikutuksia..
mahtaisko ne sivuvaikutukset palata, nyt kun noin vuoden tauon jälkeen alkaisi taas syömään yasmineita?? onko kellään kokemuksia?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Moi.
Oireesi pillereiden käytön aikana samoja kuin mulla aikoinaan, ja senpähän vaan sanon että jos voit välttää, niin jätä napit apteekkiin, ja mene ihotautilääkärille ja hanki hajusteettomia ongelmaihon hoitotuotteita reseptillä ja karsi vaikka iho-ongelmia aiheuttavia tekijöitä elämästäsi.
Satu