Vielä linnaan.
Joutuu.
47
1021
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Juhliin😂
- Anonyymi00002UUSI
Minä en halua ainakaan linnan juhliin😂
- Anonyymi00003UUSI
Ullan vai miten?
- Anonyymi00004UUSI
En tiedä minne sijoitetaan
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä minne sijoitetaan
Preskan
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Preskan
Nam kakkukahvit.
- Anonyymi00007UUSI
Tämä saattaa olla hyvinkin totta osan kohdalla, kuka tietää. Se joka kysyi eilen aamuyöllä, että onko totta että viranomaiset on teidän perässä saattoi vastata itse omaan kysymykseensä jonka osoitti heille. Esim netissä vinoilu ei riitä syyksi vaan kyse on jostakin muusta. Sitä en tiedä mikä oli kuriositeettialoituksen funktio oliko kyse pienten poikien suhteettomasti haaveilusta, jota myyvät kaiken maailman lepattaville lahkeille
- Anonyymi00008UUSI
Voisitko kertoo henkilökohtaisesti kohteellesi, jos todella tiedät enemmän! Turha tuota on täällä jauhaa. Rikoksen kohteeksi joutunut on oikeus tietää sellaisesta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voisitko kertoo henkilökohtaisesti kohteellesi, jos todella tiedät enemmän! Turha tuota on täällä jauhaa. Rikoksen kohteeksi joutunut on oikeus tietää sellaisesta.
Jos olet pollari, sun velvollisuus on tehdä rikosilmoitus, jos kerran noin vakavasta rikoksesta on kyse. Kuulostaa jo syytteenalaiselta hommalta. Vai ootko joku valekyttä?
- Anonyymi00010UUSI
Eikös se ollut tänään varhain aamulla, aamuyöstä? Kun minä kirjoitin jotain, niin se sekosi siitä jotenkin, en tiedä enkä ymmärrä, mistä syystä, mutta kuitenkin se sit teki sen oman aloituksensa, missä oli örvelöä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikös se ollut tänään varhain aamulla, aamuyöstä? Kun minä kirjoitin jotain, niin se sekosi siitä jotenkin, en tiedä enkä ymmärrä, mistä syystä, mutta kuitenkin se sit teki sen oman aloituksensa, missä oli örvelöä.
Kuka sekos? Vastailetko ja kirjoittelet itse itsellesi😂
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos olet pollari, sun velvollisuus on tehdä rikosilmoitus, jos kerran noin vakavasta rikoksesta on kyse. Kuulostaa jo syytteenalaiselta hommalta. Vai ootko joku valekyttä?
Niin sekin on untamot totta, että mikäli on ollut väärinkäytöksistä tietoinen, niin sellainen termi kuin guilty by assosiation pätee monesti. Ei mulla muuta, en jaksa ottaa mm sinun tilitystäsi kovin vakavasti oot gubbe varmaan tai joku muu einiinrelevantti
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mille tun kohteelle?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuskin palstaäijä puhumme samasta aiheesta sinä oot vaan niin huomionkipeä trolli, että yrität kingetä joka stooriin ineen
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mille tun kohteelle?
Kohde ei oo tääl kenenkään tiedossa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kohde ei oo tääl kenenkään tiedossa
Muutaku tuon jauhajan
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka sekos? Vastailetko ja kirjoittelet itse itsellesi😂
En vaan oikeasti oli tuo juttu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En vaan oikeasti oli tuo juttu.
Pidä tietons, älä sekoita muita
- Anonyymi00019UUSI
On tiedossa jo kolme erittäin vakavaa perusteetonta syytöstä johtuen joidenkin lillerilallerien tarinoinnista.
Suomentaen, tuon tason syytöksistä ei mitään sakkoa tai ehdonalaista tule. Koska koko vuosia kestänyt ajojahti on saanut niin mittavat suhteellisuudentajun kadotukset, ei tarvitse ihmetellä että myös viranomaiset on pyöritelleet päätään ja näkevät pskapuheen läpi. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
On tiedossa jo kolme erittäin vakavaa perusteetonta syytöstä johtuen joidenkin lillerilallerien tarinoinnista.
Suomentaen, tuon tason syytöksistä ei mitään sakkoa tai ehdonalaista tule. Koska koko vuosia kestänyt ajojahti on saanut niin mittavat suhteellisuudentajun kadotukset, ei tarvitse ihmetellä että myös viranomaiset on pyöritelleet päätään ja näkevät pskapuheen läpi.No sehän on posetiivista jos näkevät pskapuheen läpi, sillä viranomainen ei erehdy eikä erehdytä. Uskossanne tähän kuin hammaskeijuun niin ei näytä niin dystooppiselta. Ymmärrän, että tarkoitit palstaäijää lillerilallerilla. Minä jotain muuta. Tietäjät tietää
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suomentaen, tuon tason syytöksistä ei mitään sakkoa tai ehdonalaista tule. Koska koko vuosia kestänyt ajojahti on saanut niin mittavat suhteellisuudentajun kadotukset, ei tarvitse ihmetellä että myös viranomaiset on pyöritelleet päätään ja näkevät pskapuheen läpi.Ja sinä olit kuviossa kuka?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No sehän on posetiivista jos näkevät pskapuheen läpi, sillä viranomainen ei erehdy eikä erehdytä. Uskossanne tähän kuin hammaskeijuun niin ei näytä niin dystooppiselta. Ymmärrän, että tarkoitit palstaäijää lillerilallerilla. Minä jotain muuta. Tietäjät tietää
Viranomainen ei aina tunne lain koukeroita. Asianajajat ja lakimiehet tuntee.
Ylimmät laillisuusvalvojat tuntee.
Poitsupoliisikin tietänee tämän? - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No sehän on posetiivista jos näkevät pskapuheen läpi, sillä viranomainen ei erehdy eikä erehdytä. Uskossanne tähän kuin hammaskeijuun niin ei näytä niin dystooppiselta. Ymmärrän, että tarkoitit palstaäijää lillerilallerilla. Minä jotain muuta. Tietäjät tietää
Elän sen verran ideaalissa pumpulissa, että uskon poliiseihin ja rikostutkijoihin sekä heidän moraaliin. Kaikkein eniten kuitenkin konkreettisiin todisteisiin.
Se on mitä on. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sinä olit kuviossa kuka?
Päiväunesi
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja sinä olit kuviossa kuka?
Mitä sinä hysteerinen lentävä arvuuttelija taas selvittelet joka asiaa ja tunget omia tulkintoja? Sivusta naiselta suksi johonki
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Viranomainen ei aina tunne lain koukeroita. Asianajajat ja lakimiehet tuntee.
Ylimmät laillisuusvalvojat tuntee.
Poitsupoliisikin tietänee tämän?No sepä se, että jos näitä koukeroita ei tunne niin ei välttämättä ole kannattavaa lähteä lesoilemaan (savi)takki auki, että met teemmä näin ja pykälät tanssikoon puoltavasti perässä
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Elän sen verran ideaalissa pumpulissa, että uskon poliiseihin ja rikostutkijoihin sekä heidän moraaliin. Kaikkein eniten kuitenkin konkreettisiin todisteisiin.
Se on mitä on.Jaa, minä sanon vaikka, että fiftisiksti. Ei mulla muuta tähän sämpylän väliin
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jaa, minä sanon vaikka, että fiftisiksti. Ei mulla muuta tähän sämpylän väliin
Että jos epäluottamuslauseen tyyppisten puheenparsien takia olemme suotta täällä matsanneet niin hukkaan heitettyä aikaa. Minullakaan ei ole mitään oikeaa puhdasveristä viranomaistyötä vastaan, mutta omiaan pistelevien telenovelistien sekoiluja kyllä, erehdyttäminen mm on rikos
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Että jos epäluottamuslauseen tyyppisten puheenparsien takia olemme suotta täällä matsanneet niin hukkaan heitettyä aikaa. Minullakaan ei ole mitään oikeaa puhdasveristä viranomaistyötä vastaan, mutta omiaan pistelevien telenovelistien sekoiluja kyllä, erehdyttäminen mm on rikos
Erehdyttäminen, johdattelu, lavastaminen... Rivipoliisi tuskin kuitenkaan on tietoinen kaikesta ja hyvä niin...
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Erehdyttäminen, johdattelu, lavastaminen... Rivipoliisi tuskin kuitenkaan on tietoinen kaikesta ja hyvä niin...
Erehdyttäminen missä? Eiköhän se erehdyttäminen ole rikos vaan itse rikos-/oikeusprosessissa jossa erehdyttää viranomaista ja haittaa polisiin tutkintatyötä vaikkapa vakavassa henkirikostutkinnassa tai tilanteessa jossa on selvää vaaraa sivullisille tai uhreille tms vaikkapa valehtelemalla siten että joku ehtii kuolla tms.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Erehdyttäminen missä? Eiköhän se erehdyttäminen ole rikos vaan itse rikos-/oikeusprosessissa jossa erehdyttää viranomaista ja haittaa polisiin tutkintatyötä vaikkapa vakavassa henkirikostutkinnassa tai tilanteessa jossa on selvää vaaraa sivullisille tai uhreille tms vaikkapa valehtelemalla siten että joku ehtii kuolla tms.
Se lienee tapauskohtaista, törkeää ja suunnitelmallista kuitenkin mistä heiluu häkki. Jos tuohon liittyy vielä joukkovaino omien harhojen vuoksi, menee astetta vielä vakavammaksi. Vuosia kestänyt urkinta? Pahenee vaan.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kuinka niin hyvä niin, ettei tiedä?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se lienee tapauskohtaista, törkeää ja suunnitelmallista kuitenkin mistä heiluu häkki. Jos tuohon liittyy vielä joukkovaino omien harhojen vuoksi, menee astetta vielä vakavammaksi. Vuosia kestänyt urkinta? Pahenee vaan.
Mitä tarkoittaa joukkovaino omien harhojen vuoksi? Eli joku luulee että vainotaan vai joku vainoaa koska on muiden mielestä harhainen ja miksi viranomainen vainoaisi jos se on rikos vai kuka vainoaa, vai kuvitteletko että vainoaa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa joukkovaino omien harhojen vuoksi? Eli joku luulee että vainotaan vai joku vainoaa koska on muiden mielestä harhainen ja miksi viranomainen vainoaisi jos se on rikos vai kuka vainoaa, vai kuvitteletko että vainoaa.
Yksittäinen viranomainen ei saa urkkia mitään omien harhojen vuoksi. Kaikesta jää jälki.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joukkovaino voi tarkoittaa esim. mustamaalauksesta tai katkeruudesta peräisin olevaa jallittamista. Omien etujen häikäilemätöntä tavoittelua.
Viranomaiset ei vainoa, tutkivat kyllä ja se on oikeusvaltion periaate. - Anonyymi00039UUSI
Täälläkin on näitä, ei ihan tuollaista kaikkea, mutta eri tavalla, osittain samoja. Osa on tiedossa, miltä taholta näitä on tapahtunut, osa ei vielä.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Täälläkin on näitä, ei ihan tuollaista kaikkea, mutta eri tavalla, osittain samoja. Osa on tiedossa, miltä taholta näitä on tapahtunut, osa ei vielä.
No täällä on tiedossa kyllä ihan kaikki..
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hyvä. Tosi hyvä. Tuo onkin kiva kuulla.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hyvä. Tosi hyvä. Tuo onkin kiva kuulla.
Enpä usko että on.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Enpä usko että on.
Kuinkahan niin? Minä en ole tehnyt mitään väärää.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niin eli.. Yksityishenkilön yksityishenkilöön kohdistunut laiton urkinta/stalkkaus vuosien ajalta, toisen henkeen ja terveyteen kohdistunut rikoksensuunnittelu, kunnianloukkaukset erinäisissä ryhmissä, seuraaminen, mustamaalaaminen, perusteettomista rikoksista syyttäminen ja niistä aiheutunut tutkinta, kotirauhanhäirintä johon kuuluu liuta rikosnimikkeitä. Mitäs vielä? Palleroiset Rakkaat ❤️ Niinpä.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Niin eli.. Yksityishenkilön yksityishenkilöön kohdistunut laiton urkinta/stalkkaus vuosien ajalta, toisen henkeen ja terveyteen kohdistunut rikoksensuunnittelu, kunnianloukkaukset erinäisissä ryhmissä, seuraaminen, mustamaalaaminen, perusteettomista rikoksista syyttäminen ja niistä aiheutunut tutkinta, kotirauhanhäirintä johon kuuluu liuta rikosnimikkeitä. Mitäs vielä? Palleroiset Rakkaat ❤️ Niinpä.
Joo, tuota on tapahtunut täälläkin, ei ehkä ihan kaikkea, mutta kunhan selviää, niin osaa sanoa paremmin. Muttapa mutta. On tapahtunut ja paljon erilaisia.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tuossa tuskin on kaikki, että ei, ikävä kyllä palstaäijää en voi syyttää kaikesta meihin kohdistuneesta pskasta. Tiedän että näette tämän ja se on tarkoituskin.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tuossa tuskin on kaikki, että ei, ikävä kyllä palstaäijää en voi syyttää kaikesta meihin kohdistuneesta pskasta. Tiedän että näette tämän ja se on tarkoituskin.
Niin se on mullakin, ettei voi yhtä syyttää kaikesta. Se on selvä juttu se.
- Anonyymi00044UUSI
Suolla on yhtä löyhä moraali, & kuin adolfilla, N,
- Anonyymi00045UUSI
Supolla, 🤪🤪N
- Anonyymi00050UUSI
Kyllä se sinne joutaakin,syökö se edes niitä lääkkeitänsä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1997754Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1123007Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792851Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12729"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1122353Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382162- 161994
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee341546- 181498
- 201286