kun kaikki tuntuvat haluavan auton saksasta niin huomioikaapa tämä. Itselläni audi a6 (tuonti auto) kolme vuotta sitten tuotu ja kilometrejä vajaa 270000. Olen kierrellyt nyt auto liikkeitä oulussa ja mihinkään (merkkiliikkeeseen) eivät ota vaihdossa, koska on tuonti auto.Selitykset ovat kirjavia ja vaihtelevat laidasta laitaan...
Elikkä mulla olis audi A6 2.5 tdi farkku kaupan 145hv joka asiallinen peli.Sähkölasit ja peilit,ikkunat,kattoluukku ja kaikilla penkeillä lämmitin, tummennetut lasit, 2x aluvant.
suora myynti hinta 13000 eur. miettikääpä...???
auto saksasta ?huomioikaa...
31
23248
Vastaukset
- huihai..
ja hintapyyntösi noilla kilometreillä toivoton. Oikeampi hinta TUOTIAUTOLLE, jonka historia on vähintäänkin kyseenalainen ja huollot laiminlyöty Suomessakin on alle 10.000.- euroa. Sehän ON tuontiauto!
- Pateva
Kyllä se suomalainen autokauppakin vielä joutuu hyvittämään tuontiautoista ihan saman kuin ns.suomi-autoista.
Samaa paskaa eri reitillä....
Mulle on kyllä yks hailee onko auton ensimmäisenä ostanut Veho Oy vai Herman Göring..
käytetty auto on aina riskikauppa ja siksi niin mielenkiintoinen. - huihai..
Pateva kirjoitti:
Kyllä se suomalainen autokauppakin vielä joutuu hyvittämään tuontiautoista ihan saman kuin ns.suomi-autoista.
Mulle on kyllä yks hailee onko auton ensimmäisenä ostanut Veho Oy vai Herman Göring..
käytetty auto on aina riskikauppa ja siksi niin mielenkiintoinen.Ei autoliikkeillä ole mikään velvollisuus hyvittää tuontiautosta samaa hyvityshintaa kuin suomi-autosta, hinta voi olla vaikka 50% pienempi. Kauppiaat saavat hyvittää ihan mitä haluavat...ostaja määrää ja myyjä vikisee. Vain toope maksaa tuontiautosta saman kuin suomi-autosta.
- Pateva
huihai.. kirjoitti:
Ei autoliikkeillä ole mikään velvollisuus hyvittää tuontiautosta samaa hyvityshintaa kuin suomi-autosta, hinta voi olla vaikka 50% pienempi. Kauppiaat saavat hyvittää ihan mitä haluavat...ostaja määrää ja myyjä vikisee. Vain toope maksaa tuontiautosta saman kuin suomi-autosta.
Kyllä joutuu, enkä toki tarkoita että mitään lakia siihen tehdään ja toki autokauppias saa tarjota vaikka nakkipaketin tuontiautosta tai "suomiautosta".
Kun tuotujen autojen määrä kasvaa niin hinnatkin
harmonisoituvat pikkuhiljaa...
Vai meinaako suomipoika että jürgenit ja gerhardit ajelee Saksassa paljon paljon huonommilla koslilla kuin me täällä ylivertaisessa Suomessa?
Huoltohistorian luotettavuus on vaikea todistaa missä maassa hyvänsä. - joudu
Pateva kirjoitti:
Kyllä joutuu, enkä toki tarkoita että mitään lakia siihen tehdään ja toki autokauppias saa tarjota vaikka nakkipaketin tuontiautosta tai "suomiautosta".
Kun tuotujen autojen määrä kasvaa niin hinnatkin
harmonisoituvat pikkuhiljaa...
Vai meinaako suomipoika että jürgenit ja gerhardit ajelee Saksassa paljon paljon huonommilla koslilla kuin me täällä ylivertaisessa Suomessa?
Huoltohistorian luotettavuus on vaikea todistaa missä maassa hyvänsä.Autokauppias ei varmasti maksa tuontiautosta alkup. suomi auton hintaa. Ajatteleppa ite että jos autokauppias maksaa saman hyvityshinnan kuin suomi autosta niin sitten kun hän yrittää kaupata sitä autoa seuraavalle asiakkaalle niin tiedätkö mikä on asiakkaan kommentti heti ensimmäisenä? No tietenkin se että tällähän on sama hinta kuin vastaavalla suomi autolla ja suomalainen ihminen valitsee varmasti mieluummin suomi auton kuin saksan tuontiauton.. Sitäpaitsi tänä vuonna tuotujen autojen määrä on laskenut selvästi sitten viime vuoden. Osasyy tähän on takuu varmasti se että ihmiset jotka ovat kuvitelleet saaneensa auton halvalla jostain saksasta niin ovat huomanneet karun totuuden eli sen että lähes kaikki merkkiliikkeet eivät ota tuontiautoja vaihdossa, varsinkaan mitään kalliita autoja!!
- Pateva
joudu kirjoitti:
Autokauppias ei varmasti maksa tuontiautosta alkup. suomi auton hintaa. Ajatteleppa ite että jos autokauppias maksaa saman hyvityshinnan kuin suomi autosta niin sitten kun hän yrittää kaupata sitä autoa seuraavalle asiakkaalle niin tiedätkö mikä on asiakkaan kommentti heti ensimmäisenä? No tietenkin se että tällähän on sama hinta kuin vastaavalla suomi autolla ja suomalainen ihminen valitsee varmasti mieluummin suomi auton kuin saksan tuontiauton.. Sitäpaitsi tänä vuonna tuotujen autojen määrä on laskenut selvästi sitten viime vuoden. Osasyy tähän on takuu varmasti se että ihmiset jotka ovat kuvitelleet saaneensa auton halvalla jostain saksasta niin ovat huomanneet karun totuuden eli sen että lähes kaikki merkkiliikkeet eivät ota tuontiautoja vaihdossa, varsinkaan mitään kalliita autoja!!
ennenpitkää hinnat ovat samat.
Kalliissa ja erikoisissa autoja on aina huono myydä ja vielä huonompi antaa vaihdossa onpa se sitten tuonti-tai kotiauto.
Myös hinnanmääritys on tällaiselle autolle luonnollisestikin vaikeahkoa ja tästä ehkä monet karvaat pettymykset. - pete
huvittaa to sinun hinnan määrittelysi, koska siinähän ei edes mainittu vuosimallia...he hee...
- nytsanois
joudu kirjoitti:
Autokauppias ei varmasti maksa tuontiautosta alkup. suomi auton hintaa. Ajatteleppa ite että jos autokauppias maksaa saman hyvityshinnan kuin suomi autosta niin sitten kun hän yrittää kaupata sitä autoa seuraavalle asiakkaalle niin tiedätkö mikä on asiakkaan kommentti heti ensimmäisenä? No tietenkin se että tällähän on sama hinta kuin vastaavalla suomi autolla ja suomalainen ihminen valitsee varmasti mieluummin suomi auton kuin saksan tuontiauton.. Sitäpaitsi tänä vuonna tuotujen autojen määrä on laskenut selvästi sitten viime vuoden. Osasyy tähän on takuu varmasti se että ihmiset jotka ovat kuvitelleet saaneensa auton halvalla jostain saksasta niin ovat huomanneet karun totuuden eli sen että lähes kaikki merkkiliikkeet eivät ota tuontiautoja vaihdossa, varsinkaan mitään kalliita autoja!!
siis ei kaikki valitse mieluummin suomiautoa. En minä ainakaan.
Jokusen tuonu ja nykyisin osaan pysyä suomikotteroista erossa. Yleensä tuontiautot parempikuntoisia kuin uudesta asti kotomaassa suolatut.
Mutta tuontiautojakin on laidasta laitaan. - huihai..
Pateva kirjoitti:
ennenpitkää hinnat ovat samat.
Kalliissa ja erikoisissa autoja on aina huono myydä ja vielä huonompi antaa vaihdossa onpa se sitten tuonti-tai kotiauto.
Myös hinnanmääritys on tällaiselle autolle luonnollisestikin vaikeahkoa ja tästä ehkä monet karvaat pettymykset.Hinnat harmonisoituvat suomi-auton ja tuontiauton välillä kun autovero joskus poistuu nykyisenkaltaisena Suomesta.
Ennen sitä on turha odottaa samanlaista kohtelua tuontiautoille....kallis harrastus tuo tuontiautoilu... - jope
joudu kirjoitti:
Minä otan mieluummin samanlaisen auton saksasta kuin suomesta. Niin kauan kuin itse saa valkata. Yksityisiltä saa sitä huonoa tavaraa varmasti. oma 8 vuotta vanha saksan auto on yhtä hyvässä kunnossa kuin 3 vuotta vanha suomen serkku. Ei yhtä puhdasta pohjaa löydy mistään. se on varma.
"Asiakas ei maksa yhtä paljon saksalaisesta kuin suomalaisesta" Niin no kun saksasta haen niin eihän se yhtä paljoa tule minullekkaan maksamaan... - Suuret kiitokset :) suosittelen
Pateva kirjoitti:
käytetty auto on aina riskikauppa ja siksi niin mielenkiintoinen.kummati autoni on tuonnut suomalainen pieni yritys joka on hoitanut tuonnit todella asiallisesti ne ovat olleet todella joustavia asioiden suhtein. esim luovutus satamissa (sain sovittua että ne toimittivat autot kotiin saakka) istuskeliv vaan pari viikkoa ja odottelin sitten ne otti yhteyttä että sopiiko jos ne tuo ne seuraavana päivän :) menio 10 pv ja autot olivat pihalla... Kummatkin ovat toimineet kiitettävästi. sellasina uusia ne ei ollum mutta todella hyvä kuntosia... kiitos suomaliselle tuonti yritykselle voin lämpimästi suositella heitä. ottakaa heihin yhteyttä niiin ne hoitaa kaiken. hakevat autoja saksasta,virosta ja ruotsista heillä on kokemusta tuonnista ei itse kannata lähtee minnekää jos ei ole ammatilainen ei hekään varmaa valuja tee se on mun ammati :)
www.maagu.fi - kiitokset heille
Suuret kiitokset :) suosittelen kirjoitti:
kummati autoni on tuonnut suomalainen pieni yritys joka on hoitanut tuonnit todella asiallisesti ne ovat olleet todella joustavia asioiden suhtein. esim luovutus satamissa (sain sovittua että ne toimittivat autot kotiin saakka) istuskeliv vaan pari viikkoa ja odottelin sitten ne otti yhteyttä että sopiiko jos ne tuo ne seuraavana päivän :) menio 10 pv ja autot olivat pihalla... Kummatkin ovat toimineet kiitettävästi. sellasina uusia ne ei ollum mutta todella hyvä kuntosia... kiitos suomaliselle tuonti yritykselle voin lämpimästi suositella heitä. ottakaa heihin yhteyttä niiin ne hoitaa kaiken. hakevat autoja saksasta,virosta ja ruotsista heillä on kokemusta tuonnista ei itse kannata lähtee minnekää jos ei ole ammatilainen ei hekään varmaa valuja tee se on mun ammati :)
www.maagu.fitodella luotettava suomalinen yritys.. ovat tuoneet myös minun auton.
www.maagu.fi
- kommentteja
taas tullut auton hinnastakin.Tosin itse en nähnyt edes vuosimallia missään????
- yksityiselle
Ihan turha on autokauppiasta vaivata jos hanta ei kauppa kiinnosta. Jobbailkoot niita aitoja suomisuolapurkkejaan.
- Farkkua etsivä
Minkä vuotinen?
Paljonko oli ajettu kun hait Saksasta?
Montako omistajaa on ollut Saksassa?
Liikkeestä vai yksityiseltä ostettu?
Onko auomaatti-ilmastointi?
Koska vaihdettu jakohihna viimeksi? - tietäjä6
No myy itse tuontiautosi yksityisillä markkinoilla ja hommaa uusi Saksasta!Jos ammattimainen kauppias ei halua tehdä unohda hänet,kauppaakäymätön autokauppias on kyllä pian entinen.
- Yrjö
siellä,mistä ostitkin.Turha narista.
- Kiinnostunut Audista
Olen juuri harkinnut A4 tai A6 diesel-Avantin tuottamista Saksasta, mutta autosi alkoi myös kiinnostaa.
Mitä vuosimallia Audisi on ja montako omistajaa sillä on ollut Saksassa? Miten huollot on tehty?- myyjä
autoni on vm 1991,,tosi hyvä peli,,kaikki huollot on tehty turkkilaisella taatelintallaajalla,,omistajia n.14 joista 4 sakemannia ja loput turkkilaisia,,saat vielä kylmäkassin kaupanpäälle jos ostat pelin pois:)
- ipe72
Olis mullakin myynnissä Audi A6 avant 2.5tdi-95 tuontiauto aj.163tkm hinta 11500€.Ilmoitus nettiautossa.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=328610&PN[0]=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php
- Diisseli
Mikä oli Audin vuosimalli ja onko kolaroimaton? Ilmastoinnista et puhu mitään mutta sellainen (automaatti?) löytynee? Onko huoltokirja ja kilomerit ok?
Diisselifarkkua haen ja siksi kyselen. Onko 13000 piukka netto?- öhöm..
Tää on sama kolaroitu A6 joka oli TV tähtenä...oliko se nyt Karpon ohjelmassa, vai olko se Puskuri.
- Diisseli
Antakaa nyt alkuperäisen vastata, kun tässä voisi kysyntä ja tarjonta vaikka kohdata.
- Franks
Tuontiauton kiistaton etu on korin hyvä kunto. Jos tekniikka on kunnossa pitäisi auton hinta olla roimasti suomalaista suolattua ja pakkasessa käyntiin sahattua kalliimpi. Jos haen vaikka vm90 autoa ja vastaan tulee "suomiauto" hintaan 1000e niin melkein voisin maksaa tuontiautosta 1500e. Minkäs teet, ihmiset ovat tyhmiä autoasioissa.
- Viki
Oli näköjään taas jonkun sepittelemä trolli olemattomasta autosta.
Kyllä asialliselle tuontiautolle löytyy aina ostaja. Tännekin ilmestyi nopeasti kolme autosta kiinnostunutta. Mutta kun ostajaehdokkaita tunkee niin että kyynärpäät yhteen hakkaa, ei enää olekaan mitään myytävää...
Mikähän olisi kirjoittajan motiivi kun tuollaisia haluaa keksiä, mitäs luulette? - jape/reilu peli
Elikkä auto vm. 95 2.5 tdi joka vakiona 115hv ja lastutettu vuosi sitten ja nyt 142 hv.Näitä autoja suomeen tuotu 115, 140 ja 160 hv voimaisina versioina.Ilmastointi puuttuu, joka ainut miinus.
Lisäksi stereot rakennettu paremmiksi n. 2000 eur.
Mainitsematta jäi myös, että on farkku ja hyvin tumman sininen/lähes musta.Tummennetut lasit ja automaatti.Huolto kirja 167000 km ok, jonka jälkeen tehty itse huollot, joista myös kirjanen.Kilometreille en voi antaa takuuta, koska kaverini tuo autoja saksasta ja kertoi maksavan 50 eur ja saa sellaisen km. määrän kun haluaa ja lisäksi huoltokirjan. Ei syö öljyä. Tosiostajat voi soitellat ko. numeroon. Renkaan potkijat& rahottomat tai muut arvostelijat ÄLKÄÄ OTTAKO YHTEYTTÄ, vaan ajelkaa mieluummin suomalaisilla suola kotteroilla...- jape
Elikä soittaa voi nro. 045-6303701
- Rahtari
Ihmettelen kovasti tuota SUOMI auto sanaa . Minun tietääkseni ei SUOMESSA ole yhtään audin tehdasta vaan kyllä ne kaikki tehdään Saksassa niin kuin minunkin Mersuni joka on tuonti auto ja on OK eikä sekään ole tehty SUOMESSA eli ei ole suomi auto.
- ei suomi autoja olekaan
sitähän kansa tarkoittaa kun puhuu tuonti autoista...vati!
- Tuo auto islannista
Lisätietoa löytyy esim:
http://www.tuontiauto.info/ - todella halpa
www.ruotsinautotuonti.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529