Minä en halua olla teidän omistuksessa,
En halua tälläistä kiusausta..
Haluan eroon teistä ..
Nokian bandidos
5
154
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
T: ostopentu
- Anonyymi00002UUSI
En halua olla bandikson omistuksessa, en ub, enkä helvetin enkeleitten
- Anonyymi00004UUSI
Älkää mielenvikaiset tulko tähän kommentoimaan mitään
Kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa.
Meillä Penetratorsin tiimistä on vapaus erota jos niikseen tuntuu, mutta ehtona on penis-tatuointien poistattaminen laserilla. Muutenkin me ollaan suvaitsevainen ja hyväntahtoinen moottoripyöräkerho, ja lahjoitamme paljon mm. luonnonsuojeluun, Setaan, autismisäätiölle, Gazan siviileille ja joulukuussa jaamme 1000 joulukinkkua Turun vähävaraisille 🙂🙂🙂- Anonyymi00005UUSI
Minä en onneksi kuulu teille, t: ostopentu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453952Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka283004- 352594
- 321899
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4831514- 521474
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431393- 371290
- 691247
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161185