Kesä pilalla

Anonyymi-ap

Miksei enää kukaan arvosta ystävyyttä?

Yksin on hävettävää liikkua ja käydä baarissa ja ei sinne Yksin voi mennä, kun juopot tulee häiritsemään ja eikä voi enää käydä laulamassa.
Yksin on noloa käydä uimassa!
Yksin on noloa liikkua.
Vappukin pilalla, kun ei ystäviä ole.

Yksin vappuna.

Vain työssä näen työkaverit. Ei muita ihmisiä elämässäni 😭😭😭😭

57

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Valvon. Mietin kuinka muilla on ystäviä ja kavereita ja perhettä.

Minulla ei mitään muuta kuin työ.

Eikä työ lohduta, kun paha mieli.
      Eikä työn kanssa voi mitään kivaa tehdä.

Vappu yksin 😭

• Anonyymi00002
      UUSI

Oliko sulla aiemmin ystäviä? Jos oli, niin mihin he ovat kadonneet?

• Anonyymi00004
        UUSI

Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oli ystäviä. Ei enää. 😭😭😭 yks puhui sontaa minusta kaupungilla ja baarissa ja muut uskoivat sitä.

Ja puhui minun asioitani... 😭😭😭

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja puhui minun asioitani... 😭😭😭

Edessä mukava ja kiltti!
        Takanapäin haukkui minua monille ihmisille.😭

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Edessä mukava ja kiltti!
        Takanapäin haukkui minua monille ihmisille.😭

Etä sellaista 😭

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eihän tuommoset ole ystäviä jotka uskoo.

• Anonyymi00019
        UUSI

Täällä tämä palstasedän juttuihin kallellaan oleva kaveri hakee tulessa taas lisätietoa ja etsii heikkoa kohtaa naisesta ns

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ihanko totta palstaäijä- voiko olla niin että ihmiset puhuvat muista pskaa pubeissa? T naiselta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eihän tuommoset ole ystäviä jotka uskoo.

Älä nyt palstaäijän lohtduttava olkapää- sehän yhdistää hyypiötä kun saavat jauhaa muista perätöntä propagandaa ilman limiittiä. Mistäs tämä sinun luja usko tähän aapeepalstaäijän hologrammiin on muuten peräisin ns? Niinpää

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ihanko totta palstaäijä- voiko olla niin että ihmiset puhuvat muista pskaa pubeissa? T naiselta

T naisella on korvien väli paskassa ei kannate uskoa sen jorinoita

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

T naisella on korvien väli paskassa ei kannate uskoa sen jorinoita

Kerrotko, että mistä tuli tarve kajauttaa tämä tietoisku esim juuri tähän väliin?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kerrotko, että mistä tuli tarve kajauttaa tämä tietoisku esim juuri tähän väliin?

Yrittääkö keke ikäänkuin etähallita ympäristöä? No voi, kannattaa ottaa sellsinen asenne, että kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa niin ei vanne kiristä päätä

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Yrittääkö keke ikäänkuin etähallita ympäristöä? No voi, kannattaa ottaa sellsinen asenne, että kukaan ei tule toimeen kenenkään kanssa niin ei vanne kiristä päätä

Kolmanneksi minkään pubipulinan kautta tuskin pidetään narratiiveja kasassa oli mikä kasakkaklubi ikinä kyseessä

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kolmanneksi minkään pubipulinan kautta tuskin pidetään narratiiveja kasassa oli mikä kasakkaklubi ikinä kyseessä

Ei kellarissa, ei nousevan auringon talossa eikä todellakaan tässä atmosfäärissä jossa aika seisoo niinikään paikallaan

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei mitään muuta kuin työ.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ota omaisiin yhteys!Elintärkeä asia nuorelle aikuiselle.

• Anonyymi00010
      UUSI

Mullakaan ei ole yhtään ainutta ystävää. Eikä edes työkavereita. Työ on, mutta ei työkavereita. Eikä perhettäkään. Eikä edes rahaa käydä missään edes yksinäänkään.

• Anonyymi00012
      UUSI

Älä anna periksi semmosille sonnanjauhajille.
      Ihmiset varmasti tulevat huomaamaan kuka on oikeassa.
      Ja jos muut menevät mukaan valheisiin, niin parempi pysyäkin kaukana. On niitä henkisesti terveitäkin sentään vielä olemassa.

• Anonyymi00044
        UUSI

Vaikka joku puhuukin jaskaa, niin itse tiedät saian todellisen laidan. Kyllä ne muutkin huomaa aikanaan että kuka se oikea ystävä on. Tsemppiä sulle, toivottavasti kohdataan vielä karaokessa🥰 Tai uimassa😎

• Anonyymi00013
      UUSI

Voi harmi.Minua on gastastalkattu ,kuvattu salaa,kuunneltu salaa ,lasta uhattu,tilitiedot hakkeroitu uudestaan ja uudestaan ja Vappu voi olia siltikkin ihan jees.Maito on nimittäin jo kaatunut joten siinäkö runkkaa muuta ri tipu.

• Anonyymi00014
        UUSI

*ei tipu.Seuraaval kerral ei onnistu tuosts aiheesta puhuu.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

*ei tipu.Seuraaval kerral ei onnistu tuosts aiheesta puhuu.

Sekä paikka pysyy samana.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ja tyydyt siihen?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja tyydyt siihen?

Voisitko synkkä korpisovinisti avata vähän tätä mielenmaisemaa kun vastasit tällä tavalla kysyen latvakärön palstaäijän fantasiaan naisten stalkkailusta? T naiselta Ps hanki apua

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voisitko synkkä korpisovinisti avata vähän tätä mielenmaisemaa kun vastasit tällä tavalla kysyen latvakärön palstaäijän fantasiaan naisten stalkkailusta? T naiselta Ps hanki apua

” lasta uhattu,tilitiedot hakkeroitu uudestaan ja uudestaan j” Lisään ankealle k-naamalle vielä sellaisen kysymyksen, että kuinka realistiselta esim tämä kohta palstaäijän lorussa kuulostaa?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Yhdistä viisaammin.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yhdistä viisaammin.

Vastaus oli klo 5:27.lle.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

” lasta uhattu,tilitiedot hakkeroitu uudestaan ja uudestaan j” Lisään ankealle k-naamalle vielä sellaisen kysymyksen, että kuinka realistiselta esim tämä kohta palstaäijän lorussa kuulostaa?

Ilmeisesti ankea seksisti assosioi tämänkin palstaäijän skeeman parisuhteeseen tai sen sellaiseen. Ei jumalan terrve

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja tyydyt siihen?

Et sinä pääse siihen paikkaan:-DDD

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yhdistä viisaammin.

Olet ylimielinen spede.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kello 7.40 soi herätyskello. Työt kutsuu 9.00

• Anonyymi00029
        UUSI

Kotityöt?

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kotityöt?

Minä teen kotitöitä vain omassa asunnossa. Ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitöitä yhdenkään oman lapseni ikäisen kämpässä! Uuden ikäiseni ystävän oletan tekevän kotityöt hänen omassa kodissaan!

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minä teen kotitöitä vain omassa asunnossa. Ei kiinnosta tippaakaan tehdä kotitöitä yhdenkään oman lapseni ikäisen kämpässä! Uuden ikäiseni ystävän oletan tekevän kotityöt hänen omassa kodissaan!

Joku äitiinsä liittyvä trauma tämän palstaäijän tätiroolin takaa löytyy

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Joku äitiinsä liittyvä trauma tämän palstaäijän tätiroolin takaa löytyy

Juuri niin olen sen ajatellut olevan! Mutta että rupesi sen takia stalkkaamaan, sellainen on ala-arvoista toimintaa!

• Anonyymi00018
      UUSI

Toivotaan että mieli pysyy kasassa.

• Anonyymi00025
        UUSI

Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olen murtanut niiden mielet jo, se on julkinen salaisuus. Sivusta maailman vahvin Peppi T

Jokainen pystyy siihen jos pääsee tunkeutuun toisen intimiteettiin.Kasvotusten rt olisi pystynyt

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jokainen pystyy siihen jos pääsee tunkeutuun toisen intimiteettiin.Kasvotusten rt olisi pystynyt

Suomessa on kaikki mahdollista. Täällä pääsee kenen elämään vaan. Ne voi vaan paskoa kaikki toisten suhteetkin jonain päivänä muutakin. Ihmiset nauttii tätä. Sitä ne saa tulevaisuudessa.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sinä et murra mitään irl.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitähän vttuaa? No mut sehän on vaan palstaäijä, ei kannata uskoa sen juttuja eikä ehkä jonkun toisenkaan juttuja

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sinä et murra mitään irl.

Ai sinuunkin osui, infernaalisen pahansuopa yksisarvinen. Sivutuotteena tuli nääs

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ai sinuunkin osui, infernaalisen pahansuopa yksisarvinen. Sivutuotteena tuli nääs

Minulla on kuule 7 sarvea.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vedän lättyyn tuota.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Vedän lättyyn tuota.

Tekisikö se sinusta kaikkien sankarin? Joissain piireissä esim mumman mukilointi tai tenavan kovistelu saattaa riittää ns👍

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tekisikö se sinusta kaikkien sankarin? Joissain piireissä esim mumman mukilointi tai tenavan kovistelu saattaa riittää ns👍

Vrt seniili- en peri enää velkoja ja mistä ne olisivat tulleet, kuka olisi olettu toimeksiantaja jne. En pidä niitä minään

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Vedän lättyyn tuota.

Voisitko maksaa jopa puudelin slayeroinnista, kuten täällä mainostit joskus tunteiden vallassa?

• Anonyymi00033
      UUSI

Ei yksin liikkumisessa ole mitään hävettävää. Olen käynyt monet kerrat yksin ravintolassa syömässä, baarissa drinkillä ja jopa ulkomaanmatkoilla. Älä anna yksin olemisen rajoittaa elämääsi.

• Anonyymi00047
        UUSI

Näin juuri.Sitä tuntee itsensä jumalaksi liikkuessaan yksin ja tuntee pistäviä silmiä selässään.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Näin juuri.Sitä tuntee itsensä jumalaksi liikkuessaan yksin ja tuntee pistäviä silmiä selässään.

On niitä muitakin, kuulostaa että itse kiinnität siihen enemmän huomiota kuin muut ja sitten kun jo valmiiksi asennoidut ja ajattelet noin, ei siihen tarvita kuin vaikkapa yksi vilkaisu sinuun päin jonkun sellaisen toimesta, joka katsoo ja miettii, että olikohan tuo yks mun tuttu. Tämä vain esimerkki tästä.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

On niitä muitakin, kuulostaa että itse kiinnität siihen enemmän huomiota kuin muut ja sitten kun jo valmiiksi asennoidut ja ajattelet noin, ei siihen tarvita kuin vaikkapa yksi vilkaisu sinuun päin jonkun sellaisen toimesta, joka katsoo ja miettii, että olikohan tuo yks mun tuttu. Tämä vain esimerkki tästä.

Pidän P miehestä en sinusta M.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Itse yritän häippästä hissin kissun ettei tule ylilyöntejä kaikki vähänkään tuntevat tietää etten oikein pidä huomiosta

• Anonyymi00034
      UUSI

Aloita joku uusi harrastus, jossa käy muita samanikäisiä kuin itse olet!

• Anonyymi00035
      UUSI

sinne vaan yksin. mäkin meen

• Anonyymi00054
      UUSI

Ja johtuu mistä mulla omista valinnoistani ennen kaikkea siitä kuinka oman elämäni olen halunnu elää eikö ne ole useimmilla järjellä ajateltuna ne syyt ja baari seuraa ny taas luulis olevan helppo löytää jopa etsimällä ei o mulle ainakaan ollu edes ongelma töätä baarissa johonkihun jonka kanssa saa keskustelun aikaiseksi helsingissä sai baarissa olla rauhassa jos yksin meni hämeessä taas kun meni poitsun äidin kanssa haminassa ei yleensä montaa minuuttia menny kun oli joku tuttu juttelemassa kotkassa ennjuurikaan ole yksin käyny baareissa ollu toki välimatkan päässä muista siellä tuli jopa tuntemattomat yllättävän herkästi juttelemaan laivalla taas pikkujouluissa kulkenu omia teitäni pakollisten jälkeen en sillai ole viihtyny pitkiä aikoja aloillani tekemättä mitään paitsi nukkuessa

• UUSI

Öö, miksei uimaan voi mennä yksin? Eiks se ois ikävää kun kaveri siinä vieressä pärskii.

Tossa paikkakunnat osiossakin valitettiin, kun paikallinen tk lääkäri pärskii uidessaan muiden päälle vettä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      68
      4229
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      48
      3173
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2847
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2018
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      504
      1686
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1595
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      46
      1462
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1370
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1266
    Aihe