Hakijalta? Vasta erikseen pyytämällä sen saa tietää. Kyllä tämä on ihme maa nykyään tämä suomi. Kaikki halutaan tehdä vaikeaksi ja tieto pitää piilossa. Ketä varten ja miksi?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
eikös jokaisen pitäisi itsekin osata tuollainen laskea jos töitä on tehnyt. fiksu pitää itse aina kirjaa temisistänsä ja tekemättä jättämisistänsä.. Ainakin minä teen niin.
- Anonyymi00002
Kirjoituksen virheiden perusteella et ole kovinkaan fiksu!
- Anonyymi00003
Tervettä järkeilyä ja analyysiä. Olet niin oikeassa kuin ihminen vain voi olla.
No, miksei sitä sitten voisi erikseen pyytää, jos se kerran sillä selviää?
- Anonyymi00004
Liittykö nyt tuo johonkin ongelman?
- Anonyymi00005
Itse sitä pidät yllä. Liittoon tai kassaan liityt työsuhteen alussa, jotta saat ansiosidonnaista. Eipä tuo kuntakokeilussa kiinnosta, ellet ole karenssissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411573- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi300827- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 60597
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571