Aina puhutaan miehen uskollisuudesta.
Mutta entä te pitkässä parisuhteessa olevat naiset. Oletteko oikeasti olleet sataprosenttisesti uskollisia. Mietittekö tyynyä halatessa. Itsetyydytättekö jollekin ulkopuoliselle vai onko ihan oikeasti tapahtunut jotain. Onko mahdollisesti vakituinen sivu kumppani.
Naisen sata pros. uskollisuus.
7
307
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Voi kuule. Empä kerro 🤭
- Anonyymi00002
Tiiviit yhteistyöt pitää lähellä.
- Anonyymi00003
Siis.
Miten nuo asiat, jotka mainitsit, liittyy mitenkään uskollisuuteen? Kyselet vain omien mielihalujen juttuja ilmeisesti. - Anonyymi00004
No voin vastata eukon puolesta että en todellakaan ole!
Heti kun tulee mahis niin sotamaalaus nassuun ja huoraamaan! Tämä on akan geeneissä eikä se sille mitään voi. Se on huoraus-addikti. Sen on pakko päästä tasaisin väliajoin sekoilemaan ja markkina-arvo tsekkaamaan. Krapulasta ja morkkiksesta selvittyään alkaa nalkutus: SÄ oot addikti sitä ja addikti tätä.
Tällaista on perushoron elämä. Ole hyvä! - Anonyymi00005
Helpommin nainen pettää miestä kuin mies naista. 100% uskollisuutta tuskin on olemassa. Monet pettävät vaikka ei ehkä harrasta sitä tiettyä.
Parisuhteiden alkuvaiheella miehen pettäminen on todennäköisempää mutta suhteen pidentyessä asiat menee päälaelleen. Naisen puolelta pettäminen tapahtuu todennäköisemmin kuin miehen.- Anonyymi00006
Parisuhteessa ollessani en koskaan pettänyt miestäni, eikä hän minua! Parisuhteen loppuvaiheessa, kun tilanne oli jo todella huono ja olimme olleet yhdessä jo noin 26 vuotta, sovimme että kumpikin voisi käydä vieraissa ja minä kokeilin sitä mutta totesin ettei se ollut sitä mitä halusin! En vielä siinä vaiheessa tiennyt olevani demiseksuaali! Erosimme parin vuoden päästä tuosta tapauksesta ja syy siihen oli miehen totaalinen kyvyttömyys puhua parisuhteen asioista ja ongelmista! Hän ei koskaan ollut mitenkään läheinen lastensa kanssa ja siksi minä olin se, joka hoidin kaiken lapsiini liittyvät asiat! Siksi rakkaus miestä kohtaan loppui totaalisesti! Hänen kotonaan hän oli saanut sen mallin, että mies on hyvä silloin, kun tuo rahan perheeseen! Ja muuta miehen ei tarvitse tehdä! Samanlainen jotenkin avuton ihminen kuin isänsä! Uutta parisuhdetta en ole koskaan sen jälkeen halunnut!
- Anonyymi00007
Ei ole omakohtaista kokemusta pettämisestä.
En pystyisi sellaiseen.
N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551