Olla jo niin vahva, että mulle ei enää voida yhtään mitään.
Minä alan
10
157
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Fyysisesti, henkisesti vai sosiaalisesti vahva?
- Anonyymi00003UUSI
Sanotaan, että olen kerännyt kaikki sateenkaaren seitsemän väriä.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi pitäisi? Tuskin kukaan sinua vastaan hyökkääkään jos et käyttäydy kuin persereikä.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä minut koetaan uhkana. Mutta ei millään maallisella tasolla.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä minut koetaan uhkana. Mutta ei millään maallisella tasolla.
Puhun kaikista ulottuvuuksista käsin. Kysymys on sama.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhun kaikista ulottuvuuksista käsin. Kysymys on sama.
Kyllä minun kimppuuni on käyty eri ulottuvuuksissakin. Melko vasta vielä. Mutta ei enää.
- Anonyymi00007UUSI
Et ole vielä siellä haistan sinun pelkosi tänne asti. Voimakenttäsi on joku köyhtymistä rahallisesti tai sitten olet sairastumassa.
- Anonyymi00008UUSI
Se vaikuttaa sinun mielentilaasi heikentävästi. Ei pahalla.
- Anonyymi00009UUSI
Molemmat päin honkia. Mun rahatilanne on just nyt helpottamassa. Ja minä en sairastele ikinö keväisin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Molemmat päin honkia. Mun rahatilanne on just nyt helpottamassa. Ja minä en sairastele ikinö keväisin.
Asia selvä se menee niin kuin sen pitääkin mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1304666Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka713437Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b171483- 981273
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552959- 177943
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek164901Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma91876- 59835
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois198804