Kerran katsoin jonkun suomalaisen dokkarin teeveestä, minkälaisiin miehiin naiset ihastuu?
Siellä usein ilmeni tämmöinen asia, että naiset ihastuvat miehiin, joista he näkevät, että nämä miehet tarvitsevat apua, ovat avun tarpeessa?? Mitä tämä niinkuin meinaa käytännössä ja onko tässä mitään perää?
Jos mies vaikuttaa ehkä söpöltä/surulliselta niin ihastuuko naiset tämmöisiin miehiin, tuleeko teille naiset jokin hoivavietti tässä asiassa esille??? Mietin vaan.
Toki ei kaikille tule, mutta mitä tuossa dokkarissa tuli esille? Jäin vain miettimään mitä tämä tarkoittaa?
Jos miehellä on surullinen katse, mitä te siitä ajattelette???
Hoivavietti?
7
4565
Vastaukset
- jiikoo25
Kyllähän ne tuppaavat ihastumaan renttuihin ja muihin apua tarvitseviin lökäpöksyihin. tämä johtuu siitä, että tällainen mies on helppo laittaa tossun alle ja sitä kautta vedätykseen. ei nääs jaksa pistää hanttiin ja esittää omia vaatimuksiaan.
- Mies
No kummakos tuon sitten onkin ;) Naiset hyppii syliin ja alkaa halaileen tai rapsuttelemaan korvani takaa. Olen naisvaltaiselta alalta ja kaikki naiset alkaa muka "määräilemään" tiskivuoroon, niimpä niin! Kyllähän minä tiedän mitä ne on vailla, mutta on niitä mukava kiusotella ;)
Kaiken tämän kunnian saa kun "muka" näyttelee surullista ilmettä ;) heh!
- pikku.nainen
ja muuten "rantautuneet" eivät näppää.
Surullisella katseella taas ei ole mitään tekemistä hoivavietin kanssa. Surullinenhan voi olla kuka vain.- mies
Kuten sanoin ei tämä kaikkea nappaa, mutta dokkarissa oli juttu, että yleensä tekee naisiin vaikutuksen kun mies on avun tarpeessa? Vai miten näette Henry Saaren panemassa naista, ei varmaan paljo haittaa. Mutta mitä ajattelette hänestä nyt kun hän on vuoteen omana? Aiheuttaako se teissä naisissa mitään reaktioita? Vai onko se yks hailee kuoleeko hän? Onko teillä mitään erikoisia viboja Henry Saarta kohtaa nyt kun hän on vuoteen oma?? Onko teillä paineita mennä hellimään häntä, tämä minua kiinnostas eniten!!! Nyt oli kohteena vain Henry Saari, mieshän voisi olla kuka vaan!
- pikku.nainen
mies kirjoitti:
Kuten sanoin ei tämä kaikkea nappaa, mutta dokkarissa oli juttu, että yleensä tekee naisiin vaikutuksen kun mies on avun tarpeessa? Vai miten näette Henry Saaren panemassa naista, ei varmaan paljo haittaa. Mutta mitä ajattelette hänestä nyt kun hän on vuoteen omana? Aiheuttaako se teissä naisissa mitään reaktioita? Vai onko se yks hailee kuoleeko hän? Onko teillä mitään erikoisia viboja Henry Saarta kohtaa nyt kun hän on vuoteen oma?? Onko teillä paineita mennä hellimään häntä, tämä minua kiinnostas eniten!!! Nyt oli kohteena vain Henry Saari, mieshän voisi olla kuka vaan!
vieläkään? Koska minussa avuttomassa tilassa oleva mies herättää vain myötätunnon tunteita. Samoin surullinen mies.
En tiedä, mitä ajat takaa. Mutta minä en ainakaan ihastu sellaisiin miehiin, eli ei herätä mitään erityisiä "fiboja". Vain myötätuntoa.
- kirsten
Jos näen surullisen ihmisen, niin toivon hänelle hyvää ja että se suru poistuisi. Ei surussa sinänsä ole mitään puoleensavetävää.
Itse en halua ruveta mieheni hoivaajaksi. Äidit hoivaavat lapsiaan, tyttöystävän ei tarvitse hoivata poikaystäväänsä. Tunnen muutamiakin pariskuntia, joissa hoivataan ja ollaan hoivattavina; nainen varaa miehelleen lääkäriajat, kuorii mandariinit, huolehtii, että mies muistaa katsoa lempparipiirrettynsä...Näen asian niin, että seksielämä ei voi voida hyvin, jos toisella on lapsen ja toisella äidin rooli!
On tietenkin myös normaalia hoivaamista, esimerkiksi silloin kun toinen on kipeä tai surullinen. Pointti on kuitenkin se, että molemmat ovat edelleen aikuisia eikä tilanne ole edelläkuvatun kaltainen. - ihmisillä on
vahvana hoivavietti ja eikä sellaiset ihmiset hakeudu usein palvelualalle töihin?Ne taas jotka omaavat kädentaitoja tekevät työtä käsillään.Minä uskon että hoiva ihmisen kanssa on ihana olla naimisissa,he ovat lempeitä kumppaneita.Rakastuminen on syvimmiltään hyvin hoivaavaa ja jos suhteessa toinen sairastuu niin tottakai pidetään hyvänä.Minusta se ei ole miehen hoivattavuus koskaan mihin nainen ihastuu.minä en ole koskaan elämässäni tavannut miestä jota kohtaan tuntisin jotain hoivvmisen tarvetta.Päin vastoin vahva mies vetää puoleensa.Herättää helliä tunteita mutta en nimittäisi sitä hoivaamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171