Ilmeisesti Usassa vihdoin herätty siihen tosiasiaan.
Usalaisia sotilaita kuollut Venäjän ansiosta.
Trumpille vaikea myöntää että Putin auttaa Irania?
8
91
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihinhän trumppi taas suostui kun puhui putinin kanssa?
- Anonyymi00007
TRUMPUTIN ON OK.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
TRUMPUTIN ON OK.
Sen jälkeen Antikristus on jälleen helvetin ruhtinas, viimeisen kerran. Kaikki kristinuskon valtakunnat vapisevat, jopa uskottomien valtakunnat, 25 vuoden ajan. Sodat ja taistelut ovat entistä ankarampia, ja kaupungit, linnat ja kaikki muut rakennukset poltetaan, autioitetaan ja tuhotaan, ja samalla vuodatetaan paljon vestan verta, naimisissa olevia naisia ja leskiä raiskataan ja imeväisiä lapsia murskataan ja rikotaan kaupunkien muureja vasten. Saatanan, helvetin ruhtinaan, avulla tehdään niin paljon pahuutta, että lähes koko maailma joutuu tuhon omaksi ja autioituu. Ennen näitä tapahtumia jotkut harvinaiset linnut huutavat ilmassa: Hui, Hui [Tänään, tänään] ja jonkin ajan kuluttua katoavat.
Totta kai on. Trump fanittaa Putinua.
- Anonyymi00003
USA on siis de facto sodassa venäjää vastaan.
- Anonyymi00004
No niin
ny sama pohdiskelu Usa-Israel - Anonyymi00005
"Trumpille vaikea myöntää että Putin auttaa Irania?"
Samoin Kiina ja monet muut maat.
Jenkit kusisukassa, ja isot taistelulaivat palaavat kotiin, häntä koipien välissä. - Anonyymi00006
Tuliko jollekin yllätyksenä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181