Menkää ulos!

Anonyymi-ap

Siellä ne oikeat ihmiset kävelevät kauniissa vappusäässä.

63

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä voi mennä. Syykin on.

    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

      Kävin jo, enkå mee enää ikinä 😭

      • Anonyymi00024

        Voooi sää olet pikkunen riepu.Voimia sinulle.


    • Anonyymi00004

      En mene. Tänään on siivous- ja kevätsiivouspäivä.

      • Anonyymi00006

        Ei vappuna saa siivota.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei vappuna saa siivota.

        En juhli vappua.


      • Anonyymi00019

        Sinullahan on arkijyystö jiten sopii hyvin.,Sinun nainen viettää omien lastensa kanssa nimittäin viikonloppuja.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        En juhli vappua.

        T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.


      • Anonyymi00025

        Äitiskö tuli taas siivoaan?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Äitiskö tuli taas siivoaan?

        Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.

        Äitini ei ole ainut,sisareni tulee vuoroin myös.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.

        Hieno sisennys, aloittaja_mies. Vähän sekavahko mutta eihän se mitää ”haittaa”


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.

        Olisiko tässä…ömm visiossasi tapahtunut joku rikos tai vastaava vääryys sun muu maininnan arvoinen erittäin tärkeä seikka?


    • Anonyymi00005

      Väärät ihmiset jää kotiin niinkö?

      • Anonyymi00007

        En tarkoittanut vääriä ihmisiä, vaan satuihmisiä seuraavia henkilöitä. Niitä jotka yhdistelee näitä palstan juttuja oman mielensä mukaan saduiksi.


    • Anonyymi00008

      En mene ulos tänään, ellei ilmaannu jotain tähdellistä tekemistä. Koiraa korkeintaan ulkoilutan.

      Loading…. …. … …

      • Anonyymi00010

        Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.

        Miten sille kävi?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Miten sille kävi?

        Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!

        Otan osaa. Omani on 10v.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Otan osaa. Omani on 10v.

        Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.

        Niinpä. Edellinen koira sai Vestibulaarisyndrooman ja päätin päästää sen päiviltä 12 vuotiaana. Tyypillinen sairaus kuulemma kyseiselle rodulle. Nykyinen on samaa rotua.


    • Anonyymi00011

      Kävin jo ulkona ja nyt odotan illan saunaa ja huomista päivää.

      • Anonyymi00017

        Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap

        Se on niin äklö kuin vain olla voi. Ihan kauhee. Sivu


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap

        Olet alkanut palstaäijä käyttää taas tätä digitaalista allekirjoitusta aloittaja_naiselta. On niin mainio ja informatiivine


    • Anonyymi00012

      Kyllä näin on...mut olis hyvä muistaa meteorologin vinkki hyvästä suojautumisesta uv-säteilyltä. Oliko se iltapäivästä peräti kerroin 4. Oikein iloista vappua!

      • Anonyymi00015

        Aloittajalla on suojakerroin kasvoissa 50.


    • Juu, ulkona olin, kävin kattoon filatovin puheen. Ja ihan asiaa puhu. Toisin kuin halotovi aikanaan vaikka kaimoja olivatkin.

      Kaikenlaista vappukrääsää oli myynnissä, mutta ei ees punalippua saatavilla. Sellasia oisin tarvinnu, koristellu vähän tätä taloo. No ens vuonna teen ite.

      Nyt lähen kääntää perunapenkkiä.

      • Anonyymi00028

        Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.

        Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.


      • Anonyymi00037
        JeroP kirjoitti:

        Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.

        Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.

        Juu sitä aattelinkin, parveketta. Mutta onneks mun elämässä toi parvekeaika alkaa oolla mennyttä elämää. Ja nyt on uutta puutarhan, talohoidon ja kaikenlaisen käsityö merkeissä. Saa noi puheenjohtaja hommatkin oleen ohi.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.

        Ota undulaatteja seuraksi sinne
        https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vM


      • Anonyymi00054

      • Anonyymi00059
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ota undulaatteja seuraksi sinne
        https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vM

        Oi miten ihana kylpy niille on laitettu. Mulla oli yhteen aikaan undulaatteja. Ainoa hankaluus oli saada ne takaisin häkkiin, kun laskin ne lentelemään vapaasti. Myös naapureiden kissat häiritsivät, kun ne tunkivat sisään jos vähänkin oli ovi auki. Kissat viihtyivät myös ikkunalaudalla ikkunan ulkopuolella vakoilemassa linturaukkoja. -ap


    • Anonyymi00018

      Kiviä taskussa.

      • Anonyymi00021

        Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.

        Aloittaja paistoi rosetteja. Olivat tosi hyviä.


    • Anonyymi00022

      Ja kun menee ulos.
      Voipi kohdata kivan ihmisen..
      Keväällä on rakkautta ilmassa..
      Ei siellä kotona o kun seinät..
      Vaikka olis kuinka kiva koti..😊🩷

      • Anonyymi00023

        Ei ole ikinä tullut ketään elämäni aikana ,lenkillä tai kaupoissa vastaan semmosta.Päinvastoin karseita.
        Autotkin nykyään on jotain perheautoja.Ei yhtään persoonia.


      • Anonyymi00030

        Minuun ei kauppareissulla ihastunut kuin naapurin koira. Näin jo kaukaa kun se huomasi mut niin tassuihin tuli vipinää.


      • Anonyymi00052

        Lähinnä koiranulkoiluttajia joiden elämä on se narun päässä oleva. En ole koiraihminen.


    • Anonyymi00026

      Itse kohtaan usein tuntemattomia lenkillä kauppa reissuilla.
      Joskus vähän liikaakin..
      Ehkä olen helposti lähestyttävä..
      Hymyile vastaan tulialle..
      Saat kyllä puhe seuraa..😄

      • Anonyymi00043

        Täälläpäin ei kannata vieraille vastaantulijoille hymyillä. -aloittaja


    • Anonyymi00035

      Saunaan olisi menossa työpöivän jälkeen. Kävisikö näin?

    • Anonyymi00040

      Minä olen siis oikea ihminen 🫪

      • Anonyymi00042

        Niin, en tiedä. Aloittajanaisella on mielessä vain yksi oikea mies susirajan sisäpuolelta.


    • Anonyymi00041

      Ei tässä kerkiä eikä jaksa orgioiden jälkiä pitää taas siivota.

    • Anonyymi00044

      Ilma on mitä ihanin. Aloitin eilen auringonottokauden ja taas lähdössä rantaan katsomaan tarkeneeko siellä. Eilen ainakin tarkeni loistavasti ❤️ Ihanaa, kun tulee kesä tai oikeastaan on jo 😊

      • Anonyymi00049

        Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta

        Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗

        Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊

        Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap

        Järvivesi on lämpimämpää kuin merivesi, tai ainakin tuntuu siltä. Olen vuosia uinut järvessä Vapusta alkaen pitkälle syksyyn, yleensä marraskuuhun. Meri on jotenkin koleempi tähän aikaan vuodesta, vaikka kyllä järvivesikin tuntuu karaisevan kylmältä ensimmäisillä kerroilla 😊 Käy kokeilemassa, alkaa verikiertämään 🌞


    • Anonyymi00053

      Vappusessa sievässä jotkut.

    • Anonyymi00056

      Jee olen siis oikea ihminen. Olin torilla eilen kävelemässä ja ulkona monta tuntia.

    • Anonyymi00057

      Ei kävele, koska en ole vielä löytänyt ikäistäni uutta ystävää! Joten en tiedä edes minkä näköinen hän on. Koska korvaukset ensin! Minua on kiusattu yli kymmenen vuoden ajan, enkä enää jaksa sitä yhtään!

    • Anonyymi00058

      Olin neljän naisen kanssa laavulla makkaraa grillaamassa.

      • Anonyymi00060

        Grilli on hyvä keksintö saada miehet osallistumaan ruoanlaittoon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe