Siellä ne oikeat ihmiset kävelevät kauniissa vappusäässä.
Menkää ulos!
63
543
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä voi mennä. Syykin on.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Kävin jo, enkå mee enää ikinä 😭
- Anonyymi00024
Voooi sää olet pikkunen riepu.Voimia sinulle.
- Anonyymi00004
En mene. Tänään on siivous- ja kevätsiivouspäivä.
- Anonyymi00006
Ei vappuna saa siivota.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei vappuna saa siivota.
En juhli vappua.
- Anonyymi00019
Sinullahan on arkijyystö jiten sopii hyvin.,Sinun nainen viettää omien lastensa kanssa nimittäin viikonloppuja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
En juhli vappua.
T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.
- Anonyymi00025
Äitiskö tuli taas siivoaan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Äitiskö tuli taas siivoaan?
Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.
Äitini ei ole ainut,sisareni tulee vuoroin myös.
- Anonyymi00047
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tietenkin,olen T naisella.En uskalla tuoda sitä kotiin koska olemme yhdessä kiusanneet naista kuka näki meidän salasuhteen ja pelkäämme että hän saa syyn kävellä asemalle tekeen ilmoituksen.
Hieno sisennys, aloittaja_mies. Vähän sekavahko mutta eihän se mitää ”haittaa”
- Anonyymi00048
Anonyymi00020 kirjoitti:
T naisen kanssa vain Joulua ja Juhannusta.
Olisiko tässä…ömm visiossasi tapahtunut joku rikos tai vastaava vääryys sun muu maininnan arvoinen erittäin tärkeä seikka?
- Anonyymi00005
Väärät ihmiset jää kotiin niinkö?
- Anonyymi00007
En tarkoittanut vääriä ihmisiä, vaan satuihmisiä seuraavia henkilöitä. Niitä jotka yhdistelee näitä palstan juttuja oman mielensä mukaan saduiksi.
- Anonyymi00008
En mene ulos tänään, ellei ilmaannu jotain tähdellistä tekemistä. Koiraa korkeintaan ulkoilutan.
Loading…. …. … …- Anonyymi00010
Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koiran kanssa oli kiva istua kävelyn jälkeen parvekkeella. Harmi, ettei se enää ole kuljettamassa mua ulkona.
Miten sille kävi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten sille kävi?
Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vanhuusvaivoihin piti lopettaa 13 vuotiaana. Kipuja oli liikaa!
Otan osaa. Omani on 10v.
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Otan osaa. Omani on 10v.
Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Koirat elää liian vähän aikaa! Jalostuksessa olisi pitänyt keskittyä eliniän lisäämiseen rikä niin paljoa ulkonäköön. Edellinen koira eli 13,5v.
Niinpä. Edellinen koira sai Vestibulaarisyndrooman ja päätin päästää sen päiviltä 12 vuotiaana. Tyypillinen sairaus kuulemma kyseiselle rodulle. Nykyinen on samaa rotua.
- Anonyymi00011
Kävin jo ulkona ja nyt odotan illan saunaa ja huomista päivää.
- Anonyymi00017
Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap
Se on niin äklö kuin vain olla voi. Ihan kauhee. Sivu
- Anonyymi00046
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla on asiat kohdallaan. Mä olen kuin motonet mainoksen mies (vaikka olenkin nainen). Suunnittelen liikaa, joten en ole vielä ehtinyt ulos/ Aloittaja-ap
Olet alkanut palstaäijä käyttää taas tätä digitaalista allekirjoitusta aloittaja_naiselta. On niin mainio ja informatiivine
- Anonyymi00012
Kyllä näin on...mut olis hyvä muistaa meteorologin vinkki hyvästä suojautumisesta uv-säteilyltä. Oliko se iltapäivästä peräti kerroin 4. Oikein iloista vappua!
- Anonyymi00015
Aloittajalla on suojakerroin kasvoissa 50.
Juu, ulkona olin, kävin kattoon filatovin puheen. Ja ihan asiaa puhu. Toisin kuin halotovi aikanaan vaikka kaimoja olivatkin.
Kaikenlaista vappukrääsää oli myynnissä, mutta ei ees punalippua saatavilla. Sellasia oisin tarvinnu, koristellu vähän tätä taloo. No ens vuonna teen ite.
Nyt lähen kääntää perunapenkkiä.- Anonyymi00028
Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kunhan pääsen maalle niin aion laittaa ämpäriperunoita. Vähän multaa pohjalle ja pottujen päälle. Multaa lisätään sitä mukaa kun varret kasvavat niin kauan kunnes ämpäri on täynnä. Niitä pottuja tulee sit useampi kerros.
Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.
- Anonyymi00037
JeroP kirjoitti:
Oho, en oo tollasta kuullukaan. Aika kätevää.
Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.
Juu sitä aattelinkin, parveketta. Mutta onneks mun elämässä toi parvekeaika alkaa oolla mennyttä elämää. Ja nyt on uutta puutarhan, talohoidon ja kaikenlaisen käsityö merkeissä. Saa noi puheenjohtaja hommatkin oleen ohi.
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mulla on ämpärin pohjassa reikiä, joista valuu liika vesi pois jos sattuu olemaan sateinen kesä. Joskus on joutunut kastelemaankin kun on ollut liian kuivaa. Rikkaruohoja ei ole tarvinnut kitkeä. Varmaan parvekkeellakin voisi kasvattaa ämpäriperunoita.
Ota undulaatteja seuraksi sinne
https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vM - Anonyymi00054
Englannin reissulla linnut lauloi kirkkaasti
https://youtube.com/shorts/zEg_DYRXnRk?si=FHdjJO-kD02oCs7S - Anonyymi00059
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ota undulaatteja seuraksi sinne
https://youtube.com/shorts/rM5IeGi-8X4?si=0ijeOSGQfLeX0_vMOi miten ihana kylpy niille on laitettu. Mulla oli yhteen aikaan undulaatteja. Ainoa hankaluus oli saada ne takaisin häkkiin, kun laskin ne lentelemään vapaasti. Myös naapureiden kissat häiritsivät, kun ne tunkivat sisään jos vähänkin oli ovi auki. Kissat viihtyivät myös ikkunalaudalla ikkunan ulkopuolella vakoilemassa linturaukkoja. -ap
- Anonyymi00018
Kiviä taskussa.
- Anonyymi00021
Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei siellä tuule ja kaikki on syöny kuitenkin niin paljon munkkeja sekä juonut simaa, että pysyy maassa kevyempikin ihminen.
Aloittaja paistoi rosetteja. Olivat tosi hyviä.
- Anonyymi00022
Ja kun menee ulos.
Voipi kohdata kivan ihmisen..
Keväällä on rakkautta ilmassa..
Ei siellä kotona o kun seinät..
Vaikka olis kuinka kiva koti..😊🩷- Anonyymi00023
Ei ole ikinä tullut ketään elämäni aikana ,lenkillä tai kaupoissa vastaan semmosta.Päinvastoin karseita.
Autotkin nykyään on jotain perheautoja.Ei yhtään persoonia. - Anonyymi00030
Minuun ei kauppareissulla ihastunut kuin naapurin koira. Näin jo kaukaa kun se huomasi mut niin tassuihin tuli vipinää.
- Anonyymi00052
Lähinnä koiranulkoiluttajia joiden elämä on se narun päässä oleva. En ole koiraihminen.
- Anonyymi00026
Itse kohtaan usein tuntemattomia lenkillä kauppa reissuilla.
Joskus vähän liikaakin..
Ehkä olen helposti lähestyttävä..
Hymyile vastaan tulialle..
Saat kyllä puhe seuraa..😄- Anonyymi00043
Täälläpäin ei kannata vieraille vastaantulijoille hymyillä. -aloittaja
- Anonyymi00035
Saunaan olisi menossa työpöivän jälkeen. Kävisikö näin?
- Anonyymi00040
Minä olen siis oikea ihminen
- Anonyymi00042
Niin, en tiedä. Aloittajanaisella on mielessä vain yksi oikea mies susirajan sisäpuolelta.
- Anonyymi00041
Ei tässä kerkiä eikä jaksa orgioiden jälkiä pitää taas siivota.
- Anonyymi00044
Ilma on mitä ihanin. Aloitin eilen auringonottokauden ja taas lähdössä rantaan katsomaan tarkeneeko siellä. Eilen ainakin tarkeni loistavasti ❤️ Ihanaa, kun tulee kesä tai oikeastaan on jo 😊
- Anonyymi00049
Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Hieno sää todella. Harvoin on vappuna näin lämmintä ollut. Päivän kruunasi kaupasta haetut tarjousmansikat. Nam 😋/ aloittajalta
Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
Rakastan mansikoita. Ne on todella hyviä. 😊 Tästä kesä alkaa .. 🤗
Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mä en ole vielä kastanut talviturkkia. Pikkuhiljaa tekisi mieli. Oletko sinä? 😊
Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Järvivedet 8 astetta. /Aloittaja-ap
Järvivesi on lämpimämpää kuin merivesi, tai ainakin tuntuu siltä. Olen vuosia uinut järvessä Vapusta alkaen pitkälle syksyyn, yleensä marraskuuhun. Meri on jotenkin koleempi tähän aikaan vuodesta, vaikka kyllä järvivesikin tuntuu karaisevan kylmältä ensimmäisillä kerroilla 😊 Käy kokeilemassa, alkaa verikiertämään 🌞
- Anonyymi00053
Vappusessa sievässä jotkut.
- Anonyymi00056
Jee olen siis oikea ihminen. Olin torilla eilen kävelemässä ja ulkona monta tuntia.
- Anonyymi00057
Ei kävele, koska en ole vielä löytänyt ikäistäni uutta ystävää! Joten en tiedä edes minkä näköinen hän on. Koska korvaukset ensin! Minua on kiusattu yli kymmenen vuoden ajan, enkä enää jaksa sitä yhtään!
- Anonyymi00058
Olin neljän naisen kanssa laavulla makkaraa grillaamassa.
- Anonyymi00060
Grilli on hyvä keksintö saada miehet osallistumaan ruoanlaittoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612