Aika hiljaista

Anonyymi-ap

Katselin tuossa tv7 lähetystä tapahtumasta ja onko tarkoitus puhua ihmiset pyöryksiin. Osa jo lähteekin kotiin tai vaikka syömään ja missä on Räsänen .
Osanottajia todella vähän vaikka palstan aitolainen on kutsunut itsensä ainakin parikymmentä kertaa ja luvannut tulla ja missä on tuo oranssi tuulipuku, että menikö nyt sitten kertaakaan vai meneekö vappu vanhalla kaavalla märkää repien.

24

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ai sinulla on ikävä Räsästä? Mene Riihimäelle.

      • Anonyymi00014

        En ole kuullut koskaan Räsäsen solvanneen homoja ja tuskin on, Sellainen ei ole hänen arvojensa mukaista,


    • Anonyymi00003

      Oliko marssi tosiaan noin lyhyt kun taas ollaan torilla vetämässä makkaraa.

      • Anonyymi00004

        Kristinuskoine.n maa.


      • Anonyymi00006

        No kyllähän noiden kropasta näkyy että makkara maistuu.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        No kyllähän noiden kropasta näkyy että makkara maistuu.

        Makkara puhui minulle marketissa.🌭🗨🗣


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No kyllähän noiden kropasta näkyy että makkara maistuu.

        Yleensäkin lähes joka neljäs suomalaisista on lihava, ylipainoisia yli puolet.
        Se näkyy kyllä ateistien ja vihervasemmistolaistenkin joukossa.


    • Anonyymi00005

      Mitäköhän tuolla ollut väkeä?

    • ”Katselin tuossa tv7 lähetystä tapahtumasta ja onko tarkoitus puhua ihmiset pyöryksiin.”

      Katselin joskus tuon kanavan ohjelmia, mutta kun siellä vain toistetaan yhtä ja samaa, en jaksanut enää seurata.

      Tähän moderniin tyyliin tosiaan kuuluu tuo ”puhumalla pökerryttäminen”.
      Siinä on tarkoitus manipuloida ihmiset tiettyyn emotionaaliseen tunnetilaan. Sen jälkeen on helpompi upottaa kaikenlaisia oppeja.

      • Anonyymi00007

        Nyt et muistanut mollata Räsästä?
        Alkaako dementia vaivata?


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Nyt et muistanut mollata Räsästä?
        Alkaako dementia vaivata?

        Miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?


      • Anonyymi00009
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

        Miten sinä liityt?


    • Anonyymi00010

      Hirveetä manipulointia ja aivosekoitusta koko kanava täynnä. Sen vahingossa kun hetken kanavia surffatessa katsoo, joku paasaa kädet viuhtoen jotain hirveetä propagandaa. Tää pitäis lopettaa huijareineen koko kanava.

      • No, sopiihan noita kanavia. Näyttää siltä ettei tuo tyyli oikein istu suomalaiseen kulttuuriin.


      • Anonyymi00011
        Mummomuori2 kirjoitti:

        No, sopiihan noita kanavia. Näyttää siltä ettei tuo tyyli oikein istu suomalaiseen kulttuuriin.

        Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta.

        Iloa ja vauhtia saa olla vain juopuneilla festivaaleilla. Siellä se istuu hyvin.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta.

        Iloa ja vauhtia saa olla vain juopuneilla festivaaleilla. Siellä se istuu hyvin.

        Mitä on kristinuskon Baalin palvonnan uhrikultti ELÄVÄNÄ USKONA?


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta.

        Iloa ja vauhtia saa olla vain juopuneilla festivaaleilla. Siellä se istuu hyvin.

        "Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta."

        :D Minusta elävä usko on jotain muuta, paljon arkipäiväisempää. Usko on koko ajan läsnä, ei se vaadi mitään erikoisuuksia.

        Mutta toki saa olla kuin "juopunut festivaaleilla", vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan. Iloa ja vauhtia toki saa olla, ei siinä mitään.


      • Anonyymi00013
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta."

        :D Minusta elävä usko on jotain muuta, paljon arkipäiväisempää. Usko on koko ajan läsnä, ei se vaadi mitään erikoisuuksia.

        Mutta toki saa olla kuin "juopunut festivaaleilla", vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan. Iloa ja vauhtia toki saa olla, ei siinä mitään.

        Elätköhän jossain kuplassa:
        " vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan. Iloa ja vauhtia toki saa olla, ei siinä mitään."

        Miksihän poliisit tekevät huumetakavarikkoja festivaaleilla?


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Elätköhän jossain kuplassa:
        " vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan. Iloa ja vauhtia toki saa olla, ei siinä mitään."

        Miksihän poliisit tekevät huumetakavarikkoja festivaaleilla?

        ”Miksihän poliisit tekevät huumetakavarikkoja festivaaleilla?”

        ”Anonyymi00011” 2026-05-21 13:59:06 väitti; ”Iloa ja vauhtia saa olla vain juopuneilla festivaaleilla.” ja ilmeisesti tarkoitti ettei luterilaisissa tilaisuuksissa muuten voisi olla iloa ja vauhtia.

        Kuten huomasit, että laitoin lainausmerkkeihin nuo hänen sanansa: ”Mutta toki saa olla kuin "juopunut festivaaleilla", vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan.

        Ei näissä hengellisissä tilaisuuksissa taideta tehdä yhtään huumeratsioita.


      • Anonyymi00016
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Sinusta kaikki sellainen, mikä viittaa elävään uskoon, näyttää sellaiselta."

        :D Minusta elävä usko on jotain muuta, paljon arkipäiväisempää. Usko on koko ajan läsnä, ei se vaadi mitään erikoisuuksia.

        Mutta toki saa olla kuin "juopunut festivaaleilla", vaikka tosin selvinpäin kai siellä ollaan. Iloa ja vauhtia toki saa olla, ei siinä mitään.

        Ei se ole ”elävä usko”, että usko johonkin jumalaan on kokoajan voimassa, muttei se hetkauta, vaikuta asioihin, vaan toimisit samoin ateistinakin paitsi että vähän mietit jotain jumalaa.


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ei se ole ”elävä usko”, että usko johonkin jumalaan on kokoajan voimassa, muttei se hetkauta, vaikuta asioihin, vaan toimisit samoin ateistinakin paitsi että vähän mietit jotain jumalaa.

        Kovin kummoiselta ei tuo "elävä usko" vaikuta kun kaikki tuntuu kilpistyvän vain siihen mitä seksuaalivähemmistöjen ihmiset tekevät mutta samaa aikaan kaikki muu menee "syntifiltteristä" niin, ettei edes pamahdusta kuulu.

        No mutta eihän oikean heteron elämä tuollaista ole ja siksi , ette myöskään tule koskaan saamaan "vetoapua" kirkon aidoista konservatiiveista. Enkä ollenkaan edes väitä, että kaikki sydänjuuriaan myöten hyväksyisivät homot mutta suurin osa heistäkin on heteroita ja se parannuksen teko aloitetaan itsestään ja kaikki lasketaan ei vain homostelu.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kovin kummoiselta ei tuo "elävä usko" vaikuta kun kaikki tuntuu kilpistyvän vain siihen mitä seksuaalivähemmistöjen ihmiset tekevät mutta samaa aikaan kaikki muu menee "syntifiltteristä" niin, ettei edes pamahdusta kuulu.

        No mutta eihän oikean heteron elämä tuollaista ole ja siksi , ette myöskään tule koskaan saamaan "vetoapua" kirkon aidoista konservatiiveista. Enkä ollenkaan edes väitä, että kaikki sydänjuuriaan myöten hyväksyisivät homot mutta suurin osa heistäkin on heteroita ja se parannuksen teko aloitetaan itsestään ja kaikki lasketaan ei vain homostelu.

        "Kovin kummoiselta ei tuo "elävä usko" vaikuta kun kaikki tuntuu kilpistyvän vain siihen mitä seksuaalivähemmistöjen ihmiset tekevät mutta samaa aikaan kaikki muu menee "syntifiltteristä" niin, ettei edes pamahdusta kuulu."

        Juuri tätä kyseenalaistan. Voisi sanoa että he "nielevät kamelin mutta siivilöivät hyttysiä"


      • Anonyymi00017
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Kovin kummoiselta ei tuo "elävä usko" vaikuta kun kaikki tuntuu kilpistyvän vain siihen mitä seksuaalivähemmistöjen ihmiset tekevät mutta samaa aikaan kaikki muu menee "syntifiltteristä" niin, ettei edes pamahdusta kuulu."

        Juuri tätä kyseenalaistan. Voisi sanoa että he "nielevät kamelin mutta siivilöivät hyttysiä"

        Ehkä et huomaa kuin puheet homoista?


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ehkä et huomaa kuin puheet homoista?

        Huomaan ja kovasti niitä aina odotan, mutta tuntuu että jokaiseen ketjuun niitä yritetään tunkea. Ohitan ne pääsääntöisesti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe