Jossain kaukaisuudessa, toisella mantereella merten takana on maa, jonka halkaisee käärme.
Joki
Sadevettein uran on uurtanut viidakkoon väistämättömyys, jollaista lehtereillä kutsutaan opiksi meille kädellisille.
Ole hyvä.
(hihitystä)
Amazon
6
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaahans
Funeuau on taas kännissä, kun vaihtaa kuvakulmaa siitä seuraavaan.
En onnittele, vaikka haluaisin.
(hirn)- Anonyymi00002
Kesä
Ainoa todellinen kesän esimerkki on kaasukahva.
Kun jokin heppu/kaiffa/tms pelle joutuu pysähtymään liikennevaloihin, niin mitä nämä tekevät vaihteen ollessa vapaalla.
Prum
(naurua) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kesä
Kun jokin heppu/kaiffa/tms pelle joutuu pysähtymään liikennevaloihin, niin mitä nämä tekevät vaihteen ollessa vapaalla.
Prum
(naurua)Naku
Kun stilistisointuneet kahvan kääntäjät valoissaan edes hetken ajattelisivat, kuinka jatkettu Haybusa siirtyy sata metriä edessäs nakun kiilaa, niin tulisi jäädä niihin vitun valoihin.
Ei tämä ole kilparata, vaan todellisuutta.
(Haya) - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kesä
Prum
(naurua)Hah kevät kaasutellessa ja kesä keuliessa vailla järjen häivää asfalttiviidakossa...kädellisten kirous :D
- Anonyymi00005
Tää on hyvä 👍. Harvinaisen hyvä. Veit sanat suustani. Mä oon juonut kilpaa mun psyykkeen kanssa. Tästä ryyppyradasta on kyllä muodostumassa sangen emansipatorinen elämänkokemus. Puhuin muualla henkisistä tunnelukoista. Hyvä että ne ovat nyt avautumassa. -💊-.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hah kevät kaasutellessa ja kesä keuliessa vailla järjen häivää asfalttiviidakossa...kädellisten kirous :D
Jou maan
Hayalla ei voi keulia. Jos pyörä nousee pystyyn, niin se on menoa.
Akseliväli liian large pelleilyyn.
Mutta lähtee kuin mato laatikosta.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712556Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222234kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001055Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!147899- 66834
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä382804- 55712
- 96692
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47644Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32643