Haen työpaikkoja, jotka sisältävät yhteiskunnallista analyysia ja tutkimusta. Läpäisin sosiologian perus- ja jatkotentit sekä sosiaalipsykologian perustentit. Opiskelin koko sosiaalipedagogiikan perusopetussuunnitelman, mutta minut erotettiin internet-kurssien käyttäytymisestä poikkeavan käyttäytymisen vuoksi. Läpäisin BC-tutkielman (Kiusaaminen sosiaalisen vuorovaikutuksen tuloksena - etnometodologinen lähestymistapa 2012), mutta en kandidaatintutkintoa. Julkaisin neljä artikkelia Researchgatessa, mutta en omassa tiedekunnassani. Olen käynyt lukion ja minulla on sähköasentajan ja automaation perustutkinto. Suurin osa kokemuksestani on lääketieteellisestä sanelunpurusta, yhteensä viisi vuotta, joka jakautuu sisätautien, oftalmologian, neurologian ja yleislääketieteen kesken. Pystyn kirjoittamaan 8700 merkkiä 30 minuutissa. Olen työskennellyt vuosia ammattikuljettajana, kuukausia sähköasentajana, kuukausia myymälävarustajana, kuukausia kokkina ja kuukausia varastotyöntekijänä. Minulla on asevelvollisuuden sotilaskoulutuksessa suoritettu ensiapukoulutus (EA2 Suomi). Minulla on kokemusta pitkän matkan pyöräilystä, ravitsemussuunnittelusta ja kehonrakennuksesta. Osaan koota polkupyöriä ja pöytätietokoneita. Olen raitis ja noudatan päivittäistä rutiinia. Olen kunnianhimoinen totuuden ja viisauden suhteen. Työskentelen tehokkaasti ja ahkerasti. Olen emotionaalisesti älykäs (eIQ 125 Mensa 2003), musikaalinen, urheilullinen ja verbaalinen lahjakkuus. Olen isä ja kykenevä heijastamaan hänen tunteitaan ja tarpeitaan. Minulla on psykologisia, filosofisia ja moraalisia taitoja, ja minulla on tapana innostaa lapsia ja nuoria. Pystyn tukemaan heikompia yksilöitä ja voimaannuttamaan heitä kokemukseni ansiosta sosiaalisesta syrjäytymisestä. Näen merkityksen heti paikan päällä. Haluan testata merkityksiä omalla tavallani ja löytää paremman kuin mitä minulle kerrotaan. Toivon opiskelevani lisää sosiologiaa ja saavuttavani useamman kuin yhden tutkinnon tieteissä.
Teemu Ruskeepää työnhakuilmoitus
10
486
Vastaukset
Yleensä työhakemukset onnistuvat paremmin silloin, kun haetaan jotain tiettyä avoimena olevaa työpaikkaa ja perustellaan hakemuksessa, miksi juuri sinä olisit hyvä valinta kyseiseen työhön. Tällaisella hakemuksella työnantaja joutuisi perustelemaan sinulle, miksi sinä hänen mielestään sopisit hänen tarjoamaansa työpaikkaan. Voi toki olla, että tälläkin hakemuksella tärppää, mutta yleensä avoimiin työpaikkoihin tulee hakemuksia, eikä työnantaja lähde aktiivisesti etsimään avoimia ilmoituksia, jotka mahdollisesti olisivat kiinnostuneitä hänen tarjoamastaan työstä. Tämä siksi, että työnhakuilmoitukseen vastaaminen yleensä kertoo jo sen, että työnhakija on kiinnostunut tarjotusta työstä.
- Anonyymi00001
Luettuamme hakemuksenne, joudumme valitettavasti toteamaan, ettei valintamme tule koskaan osumaan teihin.
- Anonyymi00002
Hakemuksesta ne puuttuu kohta, jossa mainitsette olevanne täysi kokovartalokyrpä ja valtakunnan burgeri, joka potkitaan jopa tanssikurssseilta ulos.
- Anonyymi00003
Oliko se sun muutaman päivän takainen ysiluokkalaisten hakkaaminen koska kuvittelit niiden huutavan sulle tuota lasten ja nuorten innostamista?
- Anonyymi00004
Se oli sosiaalinen koe.
- Anonyymi00007
Iloisella tavalla (Happy manner) tehty pahoinpitely.
- Anonyymi00005
Miten on mahdollista, että emotionaalisesti älykäs ja psykologisilla, filosofisilla ja moraalisilla taidoilla varustettu henkilö saa kenkää joka ikisestä paikasta, mihin hän vain jalallaan astuu? Tai että kukaan ei halua olla kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä? Tai että ihmiset sanovat suoraan, etteivät aio enää tulla paikalle, mikäli tämä emotionaalisesti älykäs tapaus vain on siellä?
- Anonyymi00006
Salaliitto!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Salaliitto!!
Mahdollisesti! Tai sitten kaikki muut ihmiset ovat emotionaalisesti tyhmiä.
- Anonyymi00009
Hiiren älykkyydellä varustettu teemuttaja hakee töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904024
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2031552- 761410
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401110Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051040Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261033- 48969
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en135942Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98909