Miehen puhumattomuus

Anonyymi-ap

Mykkäkoulu on rskasta, mitä olette tehneet sen kanssa?

15

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laitoin pesemään pyykkinsä ja tekemään oman ruokansa.
      Siivosi myös omat sotkut.
      Ja sen jälkeen ei tarvinnut enää asua saman katon alla.
      Saa olla loppu elämän puhumatta ja pysyä poissa silmistä.
      Helpotuksen syvä huokaus pääsi.

• Anonyymi00009

Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe

Ja huomenta tupaan myös populistiselle ammattiloukkaantujalle

• Anonyymi00015

Vapaus on parasta ❤️

• Anonyymi00002

Voisiko sitä verrata vastaavasti siihen, mitä kutsutaan naisten nalkutukseksi? Jos, niin auttaako näkemään laajemmin?

Mulle se tarkoittaa lähinnä, että tuolloin mies tarvitsee omaa aikaa, ei pysty tai ei halua siinä hetkessä puhua. Tulee puhumaan sitten, kun on valmis siihen.

• Anonyymi00003

Valmis mihinkä?
        Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00004

Siinä hetkessä?

Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siinä hetkessä?

Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.

Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Valmis mihinkä?
        Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣

Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.

Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on

Ihanko omaan nilkkaan kolahti äijä.
        Olet tainnut kokea saman kun palvelu loppui ja akka häipyi.
        Miltä tuntuu kun palvelu ei pelaa ja muija löysi uuden kumppanin melko heti.🤣🤣🤣

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta

Voinhan mä jälleen olla ihan hiljaa, kun sinua minun kommentit noin paljon häiritsee. Mikäpäs siinä.

• Anonyymi00006

Lähtenyt perään kävelemään ja todennut että kerran kun kuuntelet loppuun niin sillä pääset, eli aika vähällä mummielest

• Anonyymi00010

Viestitän silmilläni salaisia signaaleja, lähes päivittäin, ei auta mykkikset.

• Kaksi vaihtoehtoa

1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.

2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2758
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1882
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1749
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1745
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1673
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1663
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1188
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1167
    Aihe