Mykkäkoulu on rskasta, mitä olette tehneet sen kanssa?
Miehen puhumattomuus
15
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitoin pesemään pyykkinsä ja tekemään oman ruokansa.
Siivosi myös omat sotkut.
Ja sen jälkeen ei tarvinnut enää asua saman katon alla.
Saa olla loppu elämän puhumatta ja pysyä poissa silmistä.
Helpotuksen syvä huokaus pääsi.- Anonyymi00009
Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe
Ja huomenta tupaan myös populistiselle ammattiloukkaantujalle
- Anonyymi00015
Vapaus on parasta ❤️
- Anonyymi00002
Voisiko sitä verrata vastaavasti siihen, mitä kutsutaan naisten nalkutukseksi? Jos, niin auttaako näkemään laajemmin?
Mulle se tarkoittaa lähinnä, että tuolloin mies tarvitsee omaa aikaa, ei pysty tai ei halua siinä hetkessä puhua. Tulee puhumaan sitten, kun on valmis siihen.- Anonyymi00003
Valmis mihinkä?
Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00004
Siinä hetkessä?
Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siinä hetkessä?
Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valmis mihinkä?
Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.
Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on
Ihanko omaan nilkkaan kolahti äijä.
Olet tainnut kokea saman kun palvelu loppui ja akka häipyi.
Miltä tuntuu kun palvelu ei pelaa ja muija löysi uuden kumppanin melko heti.🤣🤣🤣 - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta
Voinhan mä jälleen olla ihan hiljaa, kun sinua minun kommentit noin paljon häiritsee. Mikäpäs siinä.
- Anonyymi00006
Lähtenyt perään kävelemään ja todennut että kerran kun kuuntelet loppuun niin sillä pääset, eli aika vähällä mummielest
- Anonyymi00010
Viestitän silmilläni salaisia signaaleja, lähes päivittäin, ei auta mykkikset.
Kaksi vaihtoehtoa
1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.
2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613