Miehen puhumattomuus

Anonyymi-ap

Mykkäkoulu on rskasta, mitä olette tehneet sen kanssa?

17

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Laitoin pesemään pyykkinsä ja tekemään oman ruokansa.
      Siivosi myös omat sotkut.
      Ja sen jälkeen ei tarvinnut enää asua saman katon alla.
      Saa olla loppu elämän puhumatta ja pysyä poissa silmistä.
      Helpotuksen syvä huokaus pääsi.

      • Anonyymi00009

        Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe

        Ja huomenta tupaan myös populistiselle ammattiloukkaantujalle


      • Anonyymi00015

        Vapaus on parasta ❤️


    • Anonyymi00002

      Voisiko sitä verrata vastaavasti siihen, mitä kutsutaan naisten nalkutukseksi? Jos, niin auttaako näkemään laajemmin?

      Mulle se tarkoittaa lähinnä, että tuolloin mies tarvitsee omaa aikaa, ei pysty tai ei halua siinä hetkessä puhua. Tulee puhumaan sitten, kun on valmis siihen.

      • Anonyymi00003

        Valmis mihinkä?
        Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00004

        Siinä hetkessä?

        Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Siinä hetkessä?

        Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.

        Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Valmis mihinkä?
        Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣

        Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.

        Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on

        Ihanko omaan nilkkaan kolahti äijä.
        Olet tainnut kokea saman kun palvelu loppui ja akka häipyi.
        Miltä tuntuu kun palvelu ei pelaa ja muija löysi uuden kumppanin melko heti.🤣🤣🤣


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta

        Voinhan mä jälleen olla ihan hiljaa, kun sinua minun kommentit noin paljon häiritsee. Mikäpäs siinä.


    • Anonyymi00006

      Lähtenyt perään kävelemään ja todennut että kerran kun kuuntelet loppuun niin sillä pääset, eli aika vähällä mummielest

    • Anonyymi00010

      Viestitän silmilläni salaisia signaaleja, lähes päivittäin, ei auta mykkikset.

    • Kaksi vaihtoehtoa

      1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.

      2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .

    • Anonyymi00016

      Itsemurhan olen tehnyt, muuta neuvoa ei ole

    • Anonyymi00017

      Toimii ihan samalla tavalla kuin naisten mykkäkoulu mieheen niin saa hermostumaan vähintään narsistin saa suuttumaan päätämättömyydellä ihana rauha kun toinen osaa pitää turpansa kiinni eikä kokoajan valita jostain kun ei osaa mistään edes keskustella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe