Mykkäkoulu on rskasta, mitä olette tehneet sen kanssa?
Miehen puhumattomuus
17
434
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitoin pesemään pyykkinsä ja tekemään oman ruokansa.
Siivosi myös omat sotkut.
Ja sen jälkeen ei tarvinnut enää asua saman katon alla.
Saa olla loppu elämän puhumatta ja pysyä poissa silmistä.
Helpotuksen syvä huokaus pääsi.- Anonyymi00009
Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin se on hyvä armeijaikään mennessä hyvä vähän treenata, kuten vaikka pottujen kuorimista ihan itse. Hyviä ajatuxia gubbe
Ja huomenta tupaan myös populistiselle ammattiloukkaantujalle
- Anonyymi00015
Vapaus on parasta ❤️
- Anonyymi00002
Voisiko sitä verrata vastaavasti siihen, mitä kutsutaan naisten nalkutukseksi? Jos, niin auttaako näkemään laajemmin?
Mulle se tarkoittaa lähinnä, että tuolloin mies tarvitsee omaa aikaa, ei pysty tai ei halua siinä hetkessä puhua. Tulee puhumaan sitten, kun on valmis siihen.- Anonyymi00003
Valmis mihinkä?
Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00004
Siinä hetkessä?
Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siinä hetkessä?
Se hetki kesti 15 vuotta ja paheni päivä päivä päivältä. Nyt saa "omaa aikaansa" ihan yllin kyllin.Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valmis mihinkä?
Taitaa tulla puhumaan kun ruoka on loppunut ja puhtaat vaatteet. Huuli pyöreänä ihmettele kun palvelu ei pelaa🤣🤣🤣🤣🤣Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Meillä jokaisella on omat oikkumme ja omat tapamme. Tuohon palveluasiaan en osaa sanoa mitään.
Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Täällä sinä itsesi kanssa keskusteleva aloittajaäijä larppaat avoliittoa tmv, mahtavaa luettavaa on
Ihanko omaan nilkkaan kolahti äijä.
Olet tainnut kokea saman kun palvelu loppui ja akka häipyi.
Miltä tuntuu kun palvelu ei pelaa ja muija löysi uuden kumppanin melko heti.🤣🤣🤣 - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä ihan hyvä, ettet sano siihenkään palstaäijälle mitään. Sivusta
Voinhan mä jälleen olla ihan hiljaa, kun sinua minun kommentit noin paljon häiritsee. Mikäpäs siinä.
- Anonyymi00006
Lähtenyt perään kävelemään ja todennut että kerran kun kuuntelet loppuun niin sillä pääset, eli aika vähällä mummielest
- Anonyymi00010
Viestitän silmilläni salaisia signaaleja, lähes päivittäin, ei auta mykkikset.
Kaksi vaihtoehtoa
1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.
2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .- Anonyymi00016
Itsemurhan olen tehnyt, muuta neuvoa ei ole
- Anonyymi00017
Toimii ihan samalla tavalla kuin naisten mykkäkoulu mieheen niin saa hermostumaan vähintään narsistin saa suuttumaan päätämättömyydellä ihana rauha kun toinen osaa pitää turpansa kiinni eikä kokoajan valita jostain kun ei osaa mistään edes keskustella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483