Niin ei voi todeta, kuin että junttia porukkaa..
Kun katsoo millaiseen kuntoon Kaivari taas jätettiin
13
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Stadilaisille pitäisi olla Stadi-passi, jolla vain pääsisi Kaivariin. Pysyisivät espoolaiset sotkijat ja muut örveltäjät poissa.
- Anonyymi00002
Tuntuu, että jotkut menee vain sotkemaan, kun bussikatosten lasit ja viinapullot rikotaan kaduille.
Joutuuko aitaamaan alueet ja portsari portille? Tai kieltää kokonaan, niin kuin varmasti käy ilotulitteiden kanssa,kun niillä ammutaan ihmisiä. - Anonyymi00003
” Niin ei voi todeta, kuin että junttia porukkaa..”
- tätähän minä olen aina sanonut. Helsinkiläiset niitä juntteja ovat, eivät maalla asuvat. Hyvä että vahvistit asian. - Anonyymi00004
Miten on roskat lajiteltu.?
- Anonyymi00005
Ennen muslimi-invaasiota ei stadia roskattu.
- Anonyymi00006
Kai siellä matu insinöörit käyny siivoomassa.
- Anonyymi00007
Eipä ole vihervassari Diarralla varaa tulla ohjeistamaan kuinka maaseudulla tulisi olla ja elää. Aivan järkyttävää jättää sotkut veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi00008
Suurin osa näistä sotkijoista on ns."Korkeastikoulutettuja" pitäisikö korkeakouluihin lisätä siisteysoppi, on kyllä perusasiat ihan hukassa, millaiset vanhemmat on ollut, kun ei ole opetettu, että omat roskat siivotaan, sama juttu, kun nuo tulevat Lappiin, niin jättävät roskat tunturiin, töhrivät ikivanhat hirsirakennukset, niin kuin Kuusamossa, pitäisi lätkäistä tuntuva sakko sotkijoille ja häpeäpaaluun torille.
- Anonyymi00009
Kulttuuriero
Olin Wimbledonin pellolla pari kertaa jonottamassa muutamia tunteja lippuja, väkeä oli tuhansia
Olihan siellä roskasäkkejä joihin sai roskat laittaa
Ihmiset ymmärsi miksi ne säkit oli sinne tuotu
Meillä näyttää olevan ajatus kyllä ne joku hoitaa niin kuin vihervassarit on tottuneet, että pieni porukka elättää heitä!
Mutta nyt se tulee loppumaan. Suomi on konkurssissa, jokaisella vauvasta vaariin on ainakin 200 000-500 000 euroa maksettavaa per nokka!
Hallitus ei uskalla sanoa, mutta tämä hyvinvointivaltio on menetetty. Sen on saanut aikaan matujen hyysääminen ja kehitysapu! - Anonyymi00010
Katso peiliin, sillä olet sotkija, helppoa elämää viettävä yliarvostetun eläinlajin edustaja.
- Anonyymi00011
Olen ihmetellyt, että eikö noissa kehitysmaissakin ole teollisuutta ja työntekijöitä, joissa ihmiset tekee töitäkin ja valtio saa verotuloja? Minne ne verorahat menee, kun siellä ei ole samanlaista rahanjakoa, eli sosiaalitukia ei ole? Kuka ne rahat vie, kun täältä on aina kerjättävä lisää? Onko kellään selitystä asiaan?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen ihmetellyt, että eikö noissa kehitysmaissakin ole teollisuutta ja työntekijöitä, joissa ihmiset tekee töitäkin ja valtio saa verotuloja? Minne ne verorahat menee, kun siellä ei ole samanlaista rahanjakoa, eli sosiaalitukia ei ole? Kuka ne rahat vie, kun täältä on aina kerjättävä lisää? Onko kellään selitystä asiaan?
Hyvä kysymys!
Niin alhaiset älykkyysosamäärät, etteivät saa maassaan omaa kehitystä aikaan. Vajakki suomalainen viihtyy "näiden" seurassa, koska samalla alentuneella tasolla...
- Anonyymi00013
vihreä siirtymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763