Sain tällaisen kellon lahjaksi 1.5 vuotta sitten. Olen pitänyt sitä hyvänä (vaikkakin päivämäärä niin pienellä että sitä on mahdoton nähdä) nyt kello sammui. Hintaansa nähden lyhytikäinen. Kannattaako enää korjata?
Olen pitänyt latauksessa suorassa auringonvalossa nuppi ylhäällä. Toimiessaan sai latauksen käytössä.
Harmittaa.
Citizen Eco Drive kokemuksia
5
248
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Osta oikea kello, sellainen mihin vaihdetaan paristo tai peräti mekaaninen automaatti.
- Anonyymi00002
Niin on varmaan pakko tehdä.
Ehkä kallistun jopa älykellon puolelle.
Harmittaa kun oli ihan nätti ja hyvä kunnes sammahti - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin on varmaan pakko tehdä.
Ehkä kallistun jopa älykellon puolelle.
Harmittaa kun oli ihan nätti ja hyvä kunnes sammahtiVoisithan käydä näyttämässä kelloa kellosepälle. Hän osaisi katsoa, onko jotain tehtävissä kellon käynnistämiseksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voisithan käydä näyttämässä kelloa kellosepälle. Hän osaisi katsoa, onko jotain tehtävissä kellon käynnistämiseksi.
Noissa on akku, jospa se on hyytynyt?
- Anonyymi00005
Niihin saa akkuja vaihdatettuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427