Krp krp krp

Anonyymi-ap

Älä laita sitä puheääntä tänään päälle,

Mulla on huomenna varattu aika psykiatrille!

Minä pyydän

20

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla hammaslääkäri laittoi radiolähettimen hampaaseen!

• Anonyymi00008

Onko sinun mikroaaltouunin asetukset myös rukattu, kuten palstaäijän, eli aloittajan? Haffun haufkaa sanailua, melkein kuin alan miehen kun tässä provossa on jopa centralpolisen mainittu ja kaikkea. T naiselta jollekin määrittelemättömälle jauhonaamalle

• Anonyymi00002

Tosi hauskaa.. haista pitkä vi..!

• Anonyymi00003

Mätä suu hammas :)

• Anonyymi00004

Hyvähän se vaan on, kun voit sille psykiatrille kertoilla mitä se ääni puhuu...

Kerro kaikki.

• Anonyymi00009

Onko palstaäijän ”valaisevien” tekstien kautta propagoivalla huomenna työpäivä? Haetko palstalta tuliaisia sinne?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko palstaäijän ”valaisevien” tekstien kautta propagoivalla huomenna työpäivä? Haetko palstalta tuliaisia sinne?

Työpäivä siellä s-s sirkuksen yhdessä toimipisteessä esim, missä eräät aikuiset miehet pelleilee palstan kautta paskaa propagandaa. Säälittävää, ostakaa vaikka tisukalenteri ja plärätkää sitä porukalla

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Työpäivä siellä s-s sirkuksen yhdessä toimipisteessä esim, missä eräät aikuiset miehet pelleilee palstan kautta paskaa propagandaa. Säälittävää, ostakaa vaikka tisukalenteri ja plärätkää sitä porukalla

Kerro ihan...ihan kaikki...

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kerro ihan...ihan kaikki...

Niin että ookko menossa huomenna sorille solkottaan- sinne sirkukseen siis? Muista ottaa palstaäijän aloituksesta vähintään näyttökuvat nääs nääs

• Anonyymi00005

mitä sä haluat oikeen minun tekevän?

• Anonyymi00010

Millä perusteella oletat, että sinun pitäisi olla joku pelastava enkeli suhteessa palstaäijän provokaatioon? Oot niin leija

• Anonyymi00006

juma.lauta tää ei voi jatkua näin…

• Anonyymi00011

Kerro ihmessä palstan pieni populistipoikanen, että mikä ei voi jatkua ja miten- palstaäijän täysin merkityksettömät aloituksetko? No edes siihen sinulla ei ole vaikutusvaltaa tässä maailmassa

• Anonyymi00014

Millä keinoilla aiot vaikuttaa asiaan jatkuuko se vai ei- esim napottamalla tabletin ääressä kuulemassa palstan ääniä tuntitolkulla ns? Jatka toki samaan malliin

• Anonyymi00007

ymmrätkö sinä paljon minua ahdistaa

• Anonyymi00019

Minullakin on aina gubbe eli aapee sellainen olo, että oon tehnyt just niin tärkeitä tekoja

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minullakin on aina gubbe eli aapee sellainen olo, että oon tehnyt just niin tärkeitä tekoja

Operaatio höpsis teän rypälepommit spedet

• Anonyymi00013

Terveisiä vaan sivusta myös mainittuun suuntaan, minne aikuislapset yrittää tehdä vaikutuksen, epäilen että vaikutusta ei joko ole tai se on pysymätöntä lajia

• Anonyymi00018

Mä ihan jo luulin, että joku jotkut ois ollu oikein nk oravannahkojen perään mutta olikin vähän apaattisempi skene sittenki

• Anonyymi00016

sammuta Ari lahtela toi puheääni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      138
      3413
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      79
      2163
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1835
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      128
      1791
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      27
      1714
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1385
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1285
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      54
      1186
    9. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1065
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      33
      1027
    Aihe