Kysymys huippuälykkäälle apulaissheriffille

Anonyymi-ap

On kyllä poikkeuksellista, että yksi ihminen näkee vuodesta toiseen kaikkien muiden tekemät päätökset täysin väärinä ja samaan aikaan tietää itse täsmälleen, miten kaikki pitäisi hoitaa.

Avaisitko nyt ihan konkreettisesti:
Miten sinä olisit tehnyt Ähtäristä menestyvän ja vetovoimaisen kunnan?

Olisi myös mielenkiintoista kuulla, miksi et ole lähtenyt ehdolle toteuttamaan näitä ratkaisuja vai onko tämä asiantuntemus tarkoitettu vain kommenttikenttiin?

14

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki katkeruus juontaa niihin potkuihin suolta

• Anonyymi00002

Näin ulkopuolisena veikkaan, että tekemällä asiat päin vastoin kuin nyt on tehty+noudattamalla lakia. Yleensä sen jo tyhmempikin ymmärtää. 🤭

• Anonyymi00003

Onko hän valittanut joka päätöksestä?
      Minusta hän on valittanut harkiten juuri tuhoisimmista päätöksistä ja kertoi ja kauan sitten miten pandaseikkailu tulee päättymään. Mahtaa nyt harmittaa!

• Anonyymi00005

Varmasti Apulaissheriffin älykkäillä neuvoilla Ähtäri olisi maailman vetovoimaisin kaupunki (arviolta 500 000 asukasta). Täällä ei olisi yhtään kepulaista. Kuntaveroa ei tarvitsisi maksaa ollenkaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varmasti Apulaissheriffin älykkäillä neuvoilla Ähtäri olisi maailman vetovoimaisin kaupunki (arviolta 500 000 asukasta). Täällä ei olisi yhtään kepulaista. Kuntaveroa ei tarvitsisi maksaa ollenkaan.

Ehkä velkaa olisi vähemmän.
        Olli varoitti: olemme tuhon tiellä ja mitä hänelle vastattiin: olet kehityksen jarru, haittaat loistavia bisneksiämme.
        Ja kuinkas sitten kävikään.

• Anonyymi00006

Apulaissheriffi on vastannt kyselijöille (kaikista puolueista on kysytty ehdokkaaksi), että EI HELMIÄ SIOILLE. Aika nasevasti lohkaistu.

• Anonyymi00015

Ei ole kyselty muuta kuin päiväunissa

• Anonyymi00009

Talouneuvontaa hän on tarjonnut ihan ilmaiseksi, mutta mitäpäs sille voi: kuurot eivät kuule, sokeat eivät näe ja pandahuumeissa olevat eivät ymmärrä.

• Anonyymi00010

Onko hänellä yritystoimintaa? Talousneuvonnan tehtäviä tai toimeksiantoja? Istuuko päättämässä kunnan asioita? Njääh, ehkei kuitenkaan. Kirjoittelee vaan täällä, eipä muuta ole.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko hänellä yritystoimintaa? Talousneuvonnan tehtäviä tai toimeksiantoja? Istuuko päättämässä kunnan asioita? Njääh, ehkei kuitenkaan. Kirjoittelee vaan täällä, eipä muuta ole.

Mitä sinä teet? Minä luen katkeraa kirjoitustasi, ilmestyikö se tänne itsestään?

• Anonyymi00011

Nasevia kirjoituksia häneltä tuli ja kaikki mitä hän ennusti toteutui, eläinpuiston konkurssi, kunnan ja eläinpuiston rahojen sekoittuminen, kriisikunta status jne.

• Anonyymi00012

Näitä sheriffejä ois kannattanu kuunnella. Myöhästä nyt ja adios ähtäri suomen kartalta

• Anonyymi00014

Jos Ähtäri loppuu ja maiden liitos Seinäjokeen tapahtuu, niin kiitos Kautokurulle. Päästään nykymaailmaan kiinni vihdoinkin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos Ähtäri loppuu ja maiden liitos Seinäjokeen tapahtuu, niin kiitos Kautokurulle. Päästään nykymaailmaan kiinni vihdoinkin.

Kyllähän kuntaliitos on Ähtärille hyväksi.Ei maailma ole pelottava Hakojärven tai Pihlajaveden takana.Puhumattakaan Killinkoskesta tai Väätäiskylästä.Kun se nyt ei tämä Ähtäri ole mikään maailman-napa.Seitsämällä eri paikkakunnalla asuneena,nyt Ähtäriläisenä ,ei kannata pelätä muutosta.Ähtäri on kiva paikka asua,muitakin löytyy ja aika paljon asuvat muuallakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      154
      2079
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      308
      1769
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1577
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1081
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      976
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      967
    Aihe