Tulin kylään.
hoomenta
19
408
Vastaukset
- daadaa
niin minäkin ajattelin tulla kyläilemään..kun muu perhe vain jatkaa unia..Iloista päivän jatkoa sinulle!
- Anneli
Kärvisteleekö kaikki krapuloissaan vai miksi on näin hiljaista?
anneli......:)
- Anneli
Meinas tulla jo ikävä.
Anneli kirjoitti:
Meinas tulla jo ikävä.
mä oon näköjään taas ollu suorapuheinen... voi hitto ja sit mulla on krappe....
- Anneli
BBrunetti kirjoitti:
mä oon näköjään taas ollu suorapuheinen... voi hitto ja sit mulla on krappe....
Älä stressaa. Kunhan kiusasin.
Anneli kirjoitti:
Älä stressaa. Kunhan kiusasin.
mistään....... ois nälkä mutku on niiiiiiiin huono olo....... mä oon kyl aika paska.... ku tolleen haukun jotain..... mutku mua vaan ärsytti......
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mistään....... ois nälkä mutku on niiiiiiiin huono olo....... mä oon kyl aika paska.... ku tolleen haukun jotain..... mutku mua vaan ärsytti......
sulla nyt on. onks tänään ruokana hiekkakakkuja
rahtari1 kirjoitti:
sulla nyt on. onks tänään ruokana hiekkakakkuja
tuli sanottua taas tyhmää.... taisin loukata nyt mies raukkaa..... no mutku mun suu on välillä vähän sellain et sielt tulee suoraan....
kävin eilen vähän lanteita heiluttelemassa.... kyllä mul oli hauskaa......:))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
tuli sanottua taas tyhmää.... taisin loukata nyt mies raukkaa..... no mutku mun suu on välillä vähän sellain et sielt tulee suoraan....
kävin eilen vähän lanteita heiluttelemassa.... kyllä mul oli hauskaa......:))enää siit eilisest välitä se on jo mennyttä ja se oli hyvä et sul oli hauskaakin. tuliko heilutettuu muutakin ku lanteita
rahtari1 kirjoitti:
enää siit eilisest välitä se on jo mennyttä ja se oli hyvä et sul oli hauskaakin. tuliko heilutettuu muutakin ku lanteita
täytyy kilauttaa kaverille heiluko muut paikat..... heh.... muutenki että olenkos taas tehnyt jotain.... hmmmmm pätkii muisti.... no ainaki kotona olen.....positiivinen puoli....:))))))
- Anneli
BBrunetti kirjoitti:
kävin eilen vähän lanteita heiluttelemassa.... kyllä mul oli hauskaa......:))Ota punssi ja heitä huolesi/paha olo pois!
Anneli kirjoitti:
Ota punssi ja heitä huolesi/paha olo pois!
mulla on jo parempi olo.... ja sanottu mikä sanottu..... :)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
täytyy kilauttaa kaverille heiluko muut paikat..... heh.... muutenki että olenkos taas tehnyt jotain.... hmmmmm pätkii muisti.... no ainaki kotona olen.....positiivinen puoli....:))))))
kävi niin et keikahdin tuolin kanssa ja siit mä aamul heräsin ja näin kaikki kahtena
rahtari1 kirjoitti:
kävi niin et keikahdin tuolin kanssa ja siit mä aamul heräsin ja näin kaikki kahtena
mä nään aina kaiken kahtena...... eheheheh.....:)))) eihän sattunu ainakaan pahasti.....
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mä nään aina kaiken kahtena...... eheheheh.....:)))) eihän sattunu ainakaan pahasti.....
tossa takaraivossa vähän tuntuu ettei sitä oo ollu ihan normaaliasennossa
rahtari1 kirjoitti:
tossa takaraivossa vähän tuntuu ettei sitä oo ollu ihan normaaliasennossa
vitsailen..... että mun kanssa....tässä mietin että mitä söis.... meniskö mäkkiin vai jaksaisko ite jotain vääntää......:))
- Anneli
BBrunetti kirjoitti:
vitsailen..... että mun kanssa....tässä mietin että mitä söis.... meniskö mäkkiin vai jaksaisko ite jotain vääntää......:))
Mene mäkkiin ja pyydä iso kolmonen. Kassaneiti on hieman hämillään...
Anneli kirjoitti:
Mene mäkkiin ja pyydä iso kolmonen. Kassaneiti on hieman hämillään...
olis......:)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429