Onko parisuhde sinusta kahden suhde toisiinsa? vai onko siihen mahdollisuutta lisätä jotain mahdollisia sivusuhteita, vapaita suhteita, seksiä parisuhteen ulkopuolella, jne ym tms.
Minusta ei . JOS on parisuhde, se on sitä nimensä mukaisesti.
Siiihen ei mitkään muut lisäOLIOT mahdu. mistään syystä.
Hyväksytkö Parisuhteen ulkopuoliset suhteet?
7
365
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Parisuhteet ovat helvetin vaikeita. Ja vaatii paljon töitä molemmilta. Yhdessä. Ja molempien täyttä panosta. Pitkissä parisuhteissa tulee kaikennäköistä vastaan vuosien varrella.
Kuka on niin dorka että haluaa siihen vielä lähteä hämmentämään jotain ylimääräisiä suhteita mukaan. Mikä voisikaan mennä vikaan... - Anonyymi00002
Minun henkilökohtaiseen parisuhteeseeni eivät kuulu, mutta parisuhteita on monenlaisia.
On tilanteita, joissa voisin antaa kertahairahduksen anteeksi. On tilanteita, joissa sillä ei olisi niin väliä. Sivusuhdetta tai mitään muutakaan jatkuvampaa en antaisi anteeksi enkä valehtelua tai salailua. - Anonyymi00003
Parisuhde tarkoittaa kahden henkilön välistä suhdetta ja yleensä siihen sisältyy romanttiikka eli kyse on kahden ihmisen romanttisesta suhteesta.
Tunnen ihmisiä, joilla on parisuhteen lisäksi toinenkin parisuhde eli heidään suhteessaan on lisäsuhteita. Sinällään parisuhteessa ovat vain he kaksi.
Itse olen ollut parisuhteessa jo vuosikymmeniä ja siihen ei ole liittynyt ulkopuolisia suhteita eikä ylimääräisiä ihmisiä. Kyllä minulle parisuhde pääsääntöisesti on suhde toisiinsa, mutta kyllä voisin avata (ja olen avannutkin) parisuhdetta myös ulkopuolisille.
Eli voisin ottaa samaan sänkyyn myös muita touhuamaan. Varsinaisesti mitään parisuhteita muiden kanssa en halua.- Anonyymi00004
Mielestäni jokainen pariskunta laatii suhteensa säännöt eli, jos he haluavat elää monisuhteisuutta tai olla avoimessa suhteessa niin silloin se on heidän valintansa. Pääasia, että myös sivusuhteiden osapuolet ovat tietoisia ja vapaaehtoisesti mukana.
Omalla kohdallani haluan yksiavioisen suhteen. - Anonyymi00005
Noup, parisuhde on kahden kauppa
- Anonyymi00006
Kyllä, jos siinä suhteessa olevat niin haluavat. On myös sellaisia parisuhteita, joissa on luvallista piipahtaa muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841710
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39872En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526- 19521