Koska paljastu vasta jään sulaessa.
Ötsin kuollessa jäätä ei vuorella ollut
20
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ötzi kuoli hieman yli kolmen kilometrin korkeudella vuoristossa ja pakkanen pakastekuivasi ruumiin niin ettei se kelvannut eläinten ravinnoksi tai mädäntynyt lumen peittäessä aikanaan. Jonkin ajan kuluttua laajeneva jäävirta vei ruumin kallionkoloon, josta Ötzin ruumis paljastui sulavan lumen ja jäätikön ansiosta yli 5000 vuoden jälkeen!!!
Huom. Ja kun on tarpeeksi lumikerrokksia niin se muuttuu jääksi
Muuten aamiais muroissasikin syöt pakastekuivattuja marjoja ja monessa pussikeitto jauheissa pakastekuivattu lihaa ja kasviksia,,,- Anonyymi00002
En syö, koska en syö syö noita ruokia!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En syö, koska en syö syö noita ruokia!
No se on siun oma häpees!
- Anonyymi00011
Jäät eivät liikutelleet ruumista koska ötsin varusteet löytyivät hänen luotaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jäät eivät liikutelleet ruumista koska ötsin varusteet löytyivät hänen luotaan.
- Anonyymi00004
Mutta paleoliitinen ruokavalio voi siis aiheuttaa sydänsairauksia, toisin kuin sitä väitetään alkuperäisen terveelliseksi. Sairas mies oli Özi, nivelrikkoa ja kaikkea.
- Anonyymi00005
Kuoli silti selkään ammuttuun nuoleen,,,
Ja oli 5 300 vuotta sitten eli kivikaudella poikkeuksellisen vanha ja hyväkuntoinen 45 vuotias!!! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuoli silti selkään ammuttuun nuoleen,,,
Ja oli 5 300 vuotta sitten eli kivikaudella poikkeuksellisen vanha ja hyväkuntoinen 45 vuotias!!!Miten selkään ammuttu nuoli voi lävistää nahkan ja turkiksen?
- Anonyymi00007
Nivelrikkoa tulee, kun koko ikänsä painaa ylös ja alas vuorenrinteitä ilman ehyviä lenkkareita.
Toisaalta liikkumisen takia sydämen ja verisuoniston on täytynyt olla hyvässä kunnossa. Arvelen että oli tyyliltään kuivakka triathlonisti,
- Anonyymi00008
Loistavaa logiikkaa. Koiranpaskatkaan ei talvisin hautaudu lumeen
- Anonyymi00010
Ei se metrejä lumeen kaivaudu.
Jostain syystä juuri Dunning-Kruger tyypit tuntevat olevansa riittävän älykkäitä tekemään aloituksen.
- Anonyymi00009
Jos vuori olisi ollut paksussa jäässä miten ruumis olisi kaivautunut sen alle. Ötsin mukana löytyi kuitenkin hänen tavaransa. Jos jäät olisivat ruumista liikutelleet tavarat eivät olisi olleet ruumiin lähellä.
- Anonyymi00019
Siellä oli maanpintaan asti ulottuva halkeama ja Ötsi-setä meni sinne. Varmasti oli!
- Anonyymi00014
Se on rajallista ihmisen taival, lapsuus - aktiivi nuori aikuinen aikaa- aikuis aikaa- vanhus aikaa- rip
- Anonyymi00015
Aloitus perustuu tieteellisiin tutkimuksiin 😭😭😭😭
- Anonyymi00016
En ollu ees syntynyt vielä.
- Anonyymi00017
Ötsi on tänäkin päivänä paljon komeampi kuin kukaan persuäijistä.
- Anonyymi00018
Onko kyseessä tämä virolainen laulava näyttelijä George Öts?
- Anonyymi00020
Etelä mannerkin oli täynnä dinosauruksia ja palmut kasvoi nyt siellä keskimäärin 50 astetta pakkasta. Paljon saa lämmetä että päästään edes nolla asteeseen tuossa. Pitäs saada reilusti lisää kasvihuone kaasuja ilmakehään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268