Onko samoja kokemuksia?

Anonyymi-ap

Posliiniin siirtyminen (ensin vahalla, sitten laserilla) oli aika mielenkiintoinen. Ylimenokausi oli noin kuukausi.

Ensin oli kiihotusta niin paljon, että töissä oli vaikea istua paikallaan.
Mukavan istuma-asennon löysi helpommin
Kävely tuntui ensin ihan hassulta
Sitten olo tasoittui
Mutta edelleen on helpompi istua mukavasti, kävely on miellyttävämpää, hygienia helpompi jne.

4

312

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tasoittui arkimenoksi mutta entistä paremmaksi sellaiseksi

• Anonyymi00002

Ensin höyläsin tai ajelin koneella. Brassissa kävin parin vuoden ajan. Black friday tarjouksesta ostin ipl laitteen. Karvan määrä on vähentynyt muttei loppunut. Olen käsitellyt ohjeen mukaan mutta aina vain kasvu jatkuu. Teen niin isolla teholla kuin kestän. Pitäiskö kans mennä laser käsittelyyn?

• Anonyymi00003

Oon parikymppinen nainen ja kans kyllästyin jatkuvaan trimmailuun niin päätin ajaa kaikki pois, pari-kolme kertaa viikossa pikaisesti höylään suihkureissulla niin pysyy posliinisena. Millaisia kokemuksia on ollut jos ootte olleet uimahallissa, yhteissaunassa tai suihkussa ? Oletteko olleet ihan normaalisti vai piilotelleet karvatonta pillua.
      Entä miten miehet reagoineet jos olette sattuneet sänkyyn päätymään? Itse en ole vielä posliinina ollut miesten kanssa.

• Anonyymi00004

Tunne on kyllä ihan miellyttävä kun on ajellut posliinin ja vetää pikkuhousut jalkaan, tuntuu ihan herkältä. Oon kolmekymppinen äiti ja en ole sen koommin piilotellut karvattomuutta. On tullut käytyä omien lasten kanssa uimahallissa ja oon käynyt kaveriporukalla saunassa eikä ole posliinista tullut sen koommin kommentteja tai ylimääräisiä katseita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      700
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe