Posliiniin siirtyminen (ensin vahalla, sitten laserilla) oli aika mielenkiintoinen. Ylimenokausi oli noin kuukausi.
Ensin oli kiihotusta niin paljon, että töissä oli vaikea istua paikallaan.
Mukavan istuma-asennon löysi helpommin
Kävely tuntui ensin ihan hassulta
Sitten olo tasoittui
Mutta edelleen on helpompi istua mukavasti, kävely on miellyttävämpää, hygienia helpompi jne.
Onko samoja kokemuksia?
4
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tasoittui arkimenoksi mutta entistä paremmaksi sellaiseksi
- Anonyymi00002
Ensin höyläsin tai ajelin koneella. Brassissa kävin parin vuoden ajan. Black friday tarjouksesta ostin ipl laitteen. Karvan määrä on vähentynyt muttei loppunut. Olen käsitellyt ohjeen mukaan mutta aina vain kasvu jatkuu. Teen niin isolla teholla kuin kestän. Pitäiskö kans mennä laser käsittelyyn?
- Anonyymi00003
Oon parikymppinen nainen ja kans kyllästyin jatkuvaan trimmailuun niin päätin ajaa kaikki pois, pari-kolme kertaa viikossa pikaisesti höylään suihkureissulla niin pysyy posliinisena. Millaisia kokemuksia on ollut jos ootte olleet uimahallissa, yhteissaunassa tai suihkussa ? Oletteko olleet ihan normaalisti vai piilotelleet karvatonta pillua.
Entä miten miehet reagoineet jos olette sattuneet sänkyyn päätymään? Itse en ole vielä posliinina ollut miesten kanssa. - Anonyymi00004
Tunne on kyllä ihan miellyttävä kun on ajellut posliinin ja vetää pikkuhousut jalkaan, tuntuu ihan herkältä. Oon kolmekymppinen äiti ja en ole sen koommin piilotellut karvattomuutta. On tullut käytyä omien lasten kanssa uimahallissa ja oon käynyt kaveriporukalla saunassa eikä ole posliinista tullut sen koommin kommentteja tai ylimääräisiä katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373355Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36823Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729