Suomi laittoi munat sotahulluuden koriin

Anonyymi-ap

Se on varma tuhon tie.

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Vihdoinkin! Mr Putin antoi luvan ukrainan etulinjan MATTOPOMMITUKSIIN!
      Kohta alkaa ukronazit pehmiämään kun niskaan sataa jatkuvasti FAB perheen ilmapommeja joita Venäjällä on MILJOONIA!
      Olisi jo aikaa sitten pitänyt aloittaa mattopommitukset kuten länsi aina tekee!
      ps. iltapaskoissa Venäjä perääntyy ja ukrot etenee, heh heh....

• Anonyymi00004

FAB perhe: Fab-500, fab 1500, fab 3000, fab 6000 ja fab 9000! siinäpä perhe joka lähettää aina kaikki vaikutusalueella olevat banderan helvettiin!

• Anonyymi00005

ukrainalle koittaa kovat ajat kesällä, muuten, ei kannata uskoa pätkääkään suomen medioiden saduista!

• Anonyymi00006

95% suomen kansasta on täysin ulalla maailman tapahtumista, eritoten ukrainan ja Iranin.
        Säälittävää.

• Anonyymi00007

6 miljardia maailman korruptoituneimman maan eliitille ja kansa on ukraina hurmiossaan vaatimassa lisää vaikka samalla kaikki kurjistuu ja rahaa ei enää riitä muuhun kun aseisiin ja asejärjestelmiin, kansaa valmistellaan joka päivä sotaan Venäjää vastaan, voiko hulluudella olla mitään rajaa?
      Terveyden hoito, vanhusten hoito, perheet, nuoret, koulutus, infra, kaikki ajetaan alas ja kansa syyttää yhteenääneen Putinia kuten media opettaa, se on Putinin syy ja kansa ajetaan, (ajettu) sotakiihkoon josta seuraa Suomen tuho jos se päästetään irti.
      Poliittinen johto tekee kaikkensa saadakseen sodan aikaan.
      ps. kun sota alkaa: Omat aseet mukaan! näin sanoo sotaherrat.

• Anonyymi00008

RyZZykän olematon höpötys on saanut näemmä sangen vähän lukijakuntaa....

• Anonyymi00009

Onneksi sentään sinä tulit paljastamaan tyhmyytesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe