2 vikkon aikana huomannut että närpiö on paljon gang stalking

Anonyymi-ap

2 vikkon aikana huomannut että Närpiö on paljon gang stalking menen Tokmanni ostamaan syviä lautasia ja suihkuverho ja myyjä käske puhua ruotsia ja minä puhun ruotsia ja hän ei tiedä mitä syvät lautaset ja suihkuverho on ruotsiksi pitä näyttä puhelimesta ja hän löytä suihkuverho mutta ei tiedä onko ne tavallisia tai syviä lautasia ja vappuna menen automatti nostamaan 20 euroa kun pitä kaverilta osta tupakka ja luke että automatti suljettu ja se on ainut automatti ja sunnuntaina menen S market palauttamaan monta tölkkiä ja molemmat automaatit on säiliö täynnä ja myyjä sano minä en voi autta minä en tiedä mitä minun pitä tehdä on kyllä ollut paljon gang stalking Närpiö 2 vikkon aikana sen olen huomannut.

4

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

2 vikkon aikana huomannut että Närpiö on paljon gang stalking menen Tokmanni ostamaan syviä lautasia ja suihkuverho ja myyjä käske puhua ruotsia ja minä puhun ruotsia ja hän ei tiedä mitä syvät lautaset ja suihkuverho on ruotsiksi pitä näyttä puhelimesta ja hän löytä suihkuverho mutta ei tiedä onko ne tavallisia tai syviä lautasia.

Ja vappuna menen automatti nostamaan 20 euroa kun pitä kaverilta osta tupakka ja luke että automatti suljettu ja se on ainut automatti ja sunnuntaina menen S market palauttamaan monta tölkkiä ja molemmat automaatit on säiliö täynnä ja myyjä sano minä en voi autta minä en tiedä mitä minun pitä tehdä

On kyllä ollut paljon gang stalking Närpiö 2 vikkon aikana sen olen huomannut.

Under två veckor har jag märkt att det är mycket gang stalking i Närpes. Jag går till Tokmanni för att köpa djupa tallrikar och ett duschdraperi, och expediten säger åt mig att prata svenska. Jag pratar svenska, men hon vet inte vad djupa tallrikar och duschdraperi heter på svenska. Jag måste visa från telefonen, och hon hittar duschdraperi men vet inte om tallrikarna är vanliga eller djupa.

På valborg går jag till automaten för att ta ut 20 euro eftersom jag ska köpa cigaretter av en kompis, men det står att automaten är stängd, och det är den enda automaten. På söndagen går jag till S-market för att lämna tillbaka många burkar, och båda automaterna är fulla. Expediten säger att han inte kan hjälpa, att han inte vet vad jag ska göra.

Det har nog varit mycket gang stalking i Närpes under de här två veckorna, det har jag märkt.

For two weeks I have noticed that there is a lot of gang stalking in Närpes. I go to Tokmanni to buy deep plates and a shower curtain, and the cashier tells me to speak Swedish. I speak Swedish, but she doesn’t know what deep plates and shower curtain are called in Swedish. I have to show it on my phone, and she finds the shower curtain but doesn’t know whether the plates are regular or deep.

On Walpurgis Night, I go to the ATM to withdraw 20 euros because I’m going to buy cigarettes from a friend, but it says the ATM is closed, and it’s the only ATM. On Sunday, I go to S-market to return many cans, and both machines are full. The cashier says he can’t help, that he doesn’t know what I should do.

There has probably been a lot of gang stalking in Närpes during these two weeks—that’s what I have noticed.

• Anonyymi00002

Gang bang on mukava harrastus. Olisiko Närpiössä kesällä jotain mukavaa porukkaa, jonka kanssa harrastella? Voisin pariksi viikoksi tulla Tjärlaxiin ja kunnon GB kuuluu kesään kuten kalja ja kärpäset. Också på Svenska!

• Anonyymi00003

Yllä oleva kuvaus tapahtumista sopii gang stalking otsikon KAIKKI ESTETÄÄN alle.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Yllä oleva kuvaus tapahtumista sopii gang stalking otsikon KAIKKI ESTETÄÄN alle.

No hyvässä gang bang porukassa ei estetä ketään! Kaikki saa osallistua ikään (toki täysi-ikäisyys vaatimuksena), kokoon ja sukupuoleen katsomatta! Älä tuo hourailujasi meidän gang bang piireihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      138
      3159
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2992
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      108
      1408
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      141
      1145
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1077
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      997
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      807
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      783
    Aihe