Oisko nainen mukavaa miehen luona kokkailla

Anonyymi-ap

Oisko nainen mukavaa miehen luona yhdessä kokkailla makkarakeittoa ja
mitä makkaraa nainen haluaisi keittoon:
-Nakkimakkaraa, lenkkimakkaraa, HK:n sinistä, Blöö lenkkiä, meetwurstia, Sipulimakkaraa vai mustaamakkaraa?
Vai laitetaanko kaikki mahdolliset....?

15

198

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tykkää kokkaamisesta, joten ei olisi mukavaa. Katselen mielummin, kun mies kokkaa.

• Anonyymi00002

Vähän kun muistaa kehua, että teet parempaa kuitenkin, niin kyllähän tuo sujuu. Sivusta gubbe typerään monologiis

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vähän kun muistaa kehua, että teet parempaa kuitenkin, niin kyllähän tuo sujuu. Sivusta gubbe typerään monologiis

En näe mitään syytä huijata ketään. Kiittää voin, tietenkin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuulemma toimii. Tai ohjeiden kysyminen, että näytäppä alusta loppuun minulle

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuulemma toimii. Tai ohjeiden kysyminen, että näytäppä alusta loppuun minulle

Tuollaiseen voi kuluttaa aikaansa, jos moinen kiinnostaa. Minä sen sijaan voin myös syödä vaikka voileivän. Kokatkoon tai olkoon kokkaamatta, jos ei häntäkään kerta kiinnosta.

• Anonyymi00003

Miks kaikki on aina niin tylyn ynseitä tolle aloittajalle 😢? Ilkeitä ihmisiä. Ehkä heidän asenteensa on muodostunut aiempien aloitusten perusteella. Olemme silti vain ihmisiä.

• Anonyymi00005

Ketkä kaikki?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ketkä kaikki?

Aina meinaa tulla kielteinen vastaus oletetuilta naiskirjoittajilta. Joskus viestit ovat turhan seks-sävytteisiä mitä kohtaan osa voi tuntea kaunaa myös myöhemmin. En ole aloittaja.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aina meinaa tulla kielteinen vastaus oletetuilta naiskirjoittajilta. Joskus viestit ovat turhan seks-sävytteisiä mitä kohtaan osa voi tuntea kaunaa myös myöhemmin. En ole aloittaja.

Jos tarkoitat kielteisellä vastauksella sitä, että en pidä kokkaamisesta, niin minkäs sille sitten mahtaa.

• Anonyymi00007

Makkarakeitto maistuis. Lohturuokaa.

• Anonyymi00008

Se on äkkiä tehty.

• Anonyymi00012

Nakkikeitto ainoa mahdollinen. Ja siihen laitetaan perunoita paljon. Kuoritko ja pilkotko ne?

- Sheena

• Voisi olla ihan mukavaa. Makkarasoppa tehdään joko nakeista tai käristemakkarakin käy hyvin. Ei kai sillä niin väliä, voi olla lenkkimakkaraakin.

Mutta ei missään tapauksessa noita aloituksessa listattuna laatuja sekaisin.

• Anonyymi00013

Huilin tuhtia tai chorizzoa. Tästä en keskustele.

• Anonyymi00014

Sipuliteemakkara on tarkoitettu meille juopoille wanhoille ukoille. Ei oikeat ihmiset saa syödä sitä. 🐖💨

>Simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      297
      918
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      758
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      77
      741
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      620
    Aihe