Muistaako kukaan yhdenkään valtakunnansyyttäjän tehneet koskaan mitään hyödyllistä? Onko koskaan nostanut syytettä ihan oikeaa rikollista vastaan?
Kallispalkkainen hyväsisko-duuni.
Valtakunnan syyttäjä on täysin hyödytön olio
10
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistan valtakunnan vasemmistolaisen syyteliän raija toiviaisen ja hänen 10v pävi räsäs ajojahdin. Paljonkohan se tuli maksamaan?
- Anonyymi00006
Sitä on yritetty selvittää mitä se tuli maksamaan valtiolle, mutta vastausta ei ole kysyttäessä saatu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä on yritetty selvittää mitä se tuli maksamaan valtiolle, mutta vastausta ei ole kysyttäessä saatu.
Setalta kannustettiin tehtailemaan matalammalla kynnyksellä vastaavista tapauksista lisää rikosilmoituksia. Poliisi- ja Oikeuslaitokset ruuhkautuvat entisestään ja isot laskut veronmaksajille kasvavat. Viivästyttää oikeiden, vakavien rikosten tutkintaa ja heikentää niiden uhrien asemaa. Resursseja on jo nyt liian vähän ja oikeiden rikosten uhrit kärsivät ylimääräistä, osa ei saa mitään oikeutta, kun poliisi jättää rikokset tutkimatta resurssien puutteen vuoksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vassuillehan muiden rahojen hassaus on kannattavaa,
- Anonyymi00002
Pääomien on oltava valtaisat? Hävittämällä hiljaa.
- Anonyymi00003
Turhaa työtä ovat teettäneet eri istuimissa .
- Anonyymi00009
Ja paljon.
- Anonyymi00004
Pitäiskö tehdä jotain ja ottaa käsittelyyn Vornasen tapaus niin saadaan piste sillekkin rikokselle.
- Anonyymi00005
EdustaaHaloskan kausilla politisoidun oikeusjärjestelmämme korkeinra huippua vaikka
tasavallan presidentillä armahdusoikeudellaan on kait korkein päätösvalta.
Mutta valtakunnansyyttäjä ei puutu esim. suuriin talousrikoksiin tai huipun korruprioon.
Ideologiset ajojahdit, kuten Päivi Räsässen, ovatkin tämän teennäisen oikeusjärjestelmän satraapin näytöslaji. - Anonyymi00008
Kaikki ihmiset ovat syyllisiä johonkin lainvastaisuuteen. Kysymys on vain siitä, että ei ole tutkittu ja syytetty tarpeeksi.
Siksi esim. Tampereen uuden pormestarin kehittämä ilmiantosysteemi on tervetulllut lisä tähän tutkimiseen ja yleiseen syyttämiseen.
Syyttäjiä on kouluutettava lisää, mutta koulutettavaksi on otettava vain niitä, joilla on poliittista intoa syyttää muita ihmisiä ilman pyrkimystä rikastumia syyttelyn avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181