Samalla kun tämä EU:n sirutus tulee niin valtio voi laittaa KOIRAVEROT jolla saadaan valtion taloutta tasapainotettua.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be5dfb17-40d0-434d-9995-2649739151b8
Hyvä asia!
Koko maatamme käsittävä valtion koiravero
7
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomalaiset maksaa niin paljon veroa jo nyt ei yhtään uutta verpoa. Seuraava leikkaus tehdään politiikkaan. Mitä kansa saa näillä veroilla joita me maksamme???????
- Anonyymi00002
Jos talouksissa on tiukkaa niin kyllä siitä lemmikistäkin joutaa maksuja / veroja maksaa ensinnäkin sen vuoksi että sellainen on saatu / pysttty ostaan....useitakin ja toiseksi ei se lemmikki elä yksistään pyhällä hengellä. Kolmanneksi kunnat ovst joutuneet rakentamaan koiran ulkoilu alueita. Jos vielä viidettä haluatte niin uloste ja muovijätettä syntyy noista melkoinen määrä ja sekin yhteiskunnalle maksaa..... SE ETTEI KORJAA ULOSTEITA EI POISTA JÄTEASIAA VAAN VIELÄ PAHENTAA SITÄ.....HYI SAATANA, KENGÄNPOHJASSA PASKAAAAAA
- Anonyymi00003
Yjes, kyllä on hyvä asia. Ainakin 300 € per kuono tekisi valtiolle 200 - 300 miljoonaa euroa. Sillä saataisiin vanhusten hoitoon ja kotihoitoon tarvittavia miljoonia ja kaikilla oli parempi sekä turvallisempi että oikeuden mukainen mieli.
- Anonyymi00006
Ja niinkös uskot, että eurot menis vanhusten hyväksi. Paskat sentään, nämä meidän päättäjärötöstelijät käärii hynät ihan omien etujensa ajamiseen!! Älytkää jo perkele, mikä on homman nimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00004
TS: Punkkilääke tekee koirankakasta myrkyllistä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011992057.html
JA tämä vielä lisäksi! - Anonyymi00005
Muutama sata euroa/koira toisi valtiolle rahaa esimerkiksi lasten, vanhusten ja sairaiden hoitoon. Tämä haittavero olisi oikeudenmukainen.
- Anonyymi00007
Ja sirutusta pitää myös tarkastaa ettei laittomia koiria ala juosta kaduilla. Jos löytyy koira jolla ei ole sirua niin kymmenkertainen veronkorotus tai koira myydään koe-eläin tarkoituksiin. Uhka riittää saamaan pimeiden koirien omistajat esiin ja maksamaan velkansa yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181