Mitä HS kertoi inceleistä?

Anonyymi-ap

Näyttäisi olevan maksumuurin takana. Kyseinen juttu on nyt näköjään isosti esillä.

30

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kiinnosta tippaakaan incelit eivätkä muutkaan miehet!

• Entäs pukumiehet?

• Anonyymi00010
        JeroP kirjoitti:

Entäs pukumiehet?

Putkimiehet?

• Anonyymi00002

Siellähän niitä isänmaan sankareita edusti vappuna, oikein nuoren naisen saivat kimpassa muilutettua. Niin urheaa

• Anonyymi00004

En tiiä mikä lie youtube-shorts eteeni pompahti missä oli muilutetun näköinen tyttönen. Kommentoijat olivat sitä mieltä että kyseessä oli meikkaus. Mistä minä tiedän? Joka tapauksessa, olen jo piiiiiiiiitkään nähnyt totuuden siinä asiassa että on yksinkertaisesti älyvapaata osallistua yhtään mihinkään mielenosoitukseen paitsi jos kapina kohdistuu päättäjiin/1lluminatiin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En tiiä mikä lie youtube-shorts eteeni pompahti missä oli muilutetun näköinen tyttönen. Kommentoijat olivat sitä mieltä että kyseessä oli meikkaus. Mistä minä tiedän? Joka tapauksessa, olen jo piiiiiiiiitkään nähnyt totuuden siinä asiassa että on yksinkertaisesti älyvapaata osallistua yhtään mihinkään mielenosoitukseen paitsi jos kapina kohdistuu päättäjiin/1lluminatiin.

No ellei peräti vasemmiston salaliitto. Kyllä se ihan narulle jäi. Heitä gubbe sinäkin jo voltti

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No ellei peräti vasemmiston salaliitto. Kyllä se ihan narulle jäi. Heitä gubbe sinäkin jo voltti

Heitä itse 🖕. Ja haista 💩. Ei mulla muuta. Täytetekstiä tähän väliin jotta kommenttini menee perille. Viesti perille, viholliset v3rille. Olet salaliittoöyhöttäjä koska aloit puhumaan aiheesta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Heitä itse 🖕. Ja haista 💩. Ei mulla muuta. Täytetekstiä tähän väliin jotta kommenttini menee perille. Viesti perille, viholliset v3rille. Olet salaliittoöyhöttäjä koska aloit puhumaan aiheesta.

Jaa, herättääkö se sinussa vägivaldaisia ajatuksia?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jaa, herättääkö se sinussa vägivaldaisia ajatuksia?

Mitä tietyt Tere sammallaahdet, ns julkkispoliisit, pelastuslaitoksen sometyrrkumiehet ja yleispersut puoltaa. Nyt ei jätkät hyvältä näytä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä tietyt Tere sammallaahdet, ns julkkispoliisit, pelastuslaitoksen sometyrrkumiehet ja yleispersut puoltaa. Nyt ei jätkät hyvältä näytä

Kuulin muuten kun joku ikäänku sparrasi näitä pellejä videolla vieressä nyt ette provosoidu. Sillä lailla piskit

• Anonyymi00003

Eikö haastatteleet palstasetää juttua varten? No onpa merkillistä ja ikävää... niin no onhan se ymmärrettävää miks ei. Juttua varten haastateltiin alle 40v. miehiä.

• Anonyymi00006

Incelin kunniatonta arvonimeä kantaa useimmiten persujen kannattaja joka on onnistunut karkottamaan huonolla hygienialla ja idiootin puheillaan ympäriltään mahdolliset parisuhteeseen kykenevät henkilöt.
      Osittain siksi nuoret naiset pitävät kotonaan mieluiten eläimiä kuin persukannattajaa.
      Eläimelläkään ei ole niin väliä, kaikki menevät persusta siisteydessä ja älykkyydessä yli.

• Anonyymi00007

Hel..tin hyvä kirjoitus!

• Anonyymi00009

Eläimellä viittaat mihin? Näin netistä videon missä oli paikallisbrittinainen ja eräs lääppijämies. Molemmat olivat sinut asian kanssa. Minulla on viesti heidän kaltaisilleen. You DISGUST me 🤮!

• Anonyymi00023

Lisääntykää niiden eläintenne kanssa sitten.

• No mulla ois hesarin tilaus, mutten nyt ehdi kattoo.

Laulakaamme odottaessamme: inseleitä onko heitä

• Anonyymi00012

No kiva kaveri olet.

• Anonyymi00015

Inceleitä äidin oomme kaikki. Siinää ja miinää... Asumme äiskän kellarissa, trollaamme palstoilla ja äänestämme fasisteja.
        Mutku sanna, mutku vasemmisto, mutku, mutku... Uli uli. Vuh vuh.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

No kiva kaveri olet.

No aina ei voi olla niin kiva. Ei yksinkertasesti ehdi kaikkialle, eikä voi olla kahessa paikassa yhtaikaa.

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00017

Hah! Tuossa nyt kävi just niin kuin jokainen täysijärkinen ihminen voisi odottaa käyvän jos hyökkäät natsien kulkuetta vastaan yksin. Mutta jos olet etuoikeutettu naispuoliseksi tunnustautuva henkilö, niin tietenkään mitkään normaalin maailman lainalaisuudet eivät koske sinua, vaan todellisuuskäsityksesi on otettu suoraan fem-fantasia elokuvista.
        Kuvaaja pelasti, kun natsit huomasivat että heitä kuvataan niin häipyivät paikalta, muuten olisi käynyt paljon pahemmin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hah! Tuossa nyt kävi just niin kuin jokainen täysijärkinen ihminen voisi odottaa käyvän jos hyökkäät natsien kulkuetta vastaan yksin. Mutta jos olet etuoikeutettu naispuoliseksi tunnustautuva henkilö, niin tietenkään mitkään normaalin maailman lainalaisuudet eivät koske sinua, vaan todellisuuskäsityksesi on otettu suoraan fem-fantasia elokuvista.
        Kuvaaja pelasti, kun natsit huomasivat että heitä kuvataan niin häipyivät paikalta, muuten olisi käynyt paljon pahemmin.

Minä kun olen tällainen ääriluterilainen mies, niin ryhdyn toimeen ja eliminoin noi naisten päällle käyvät. Hah, jokainen täysjärkinen tekee juuri näin 💪

xLiner

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä kun olen tällainen ääriluterilainen mies, niin ryhdyn toimeen ja eliminoin noi naisten päällle käyvät. Hah, jokainen täysjärkinen tekee juuri näin 💪

xLiner

No siitä vaan, sinne vaan sitten seuraavan kerran. Eiköhän nuo natsit hakkaa kaikkia ihan tasapuolisesti sukupuoleen tai suuntaukseen katsomatta. Tai ehkä sittenkin joitain toisia hieman enemmän....

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No siitä vaan, sinne vaan sitten seuraavan kerran. Eiköhän nuo natsit hakkaa kaikkia ihan tasapuolisesti sukupuoleen tai suuntaukseen katsomatta. Tai ehkä sittenkin joitain toisia hieman enemmän....

Ai kameroiden eteen kuten noi reppanat? Ehei 😁

xLiner

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ai kameroiden eteen kuten noi reppanat? Ehei 😁

xLiner

No vedä huppu päähän niinkun muutkin, ihan hyvin sovit siihen porukkaan mukaan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No vedä huppu päähän niinkun muutkin, ihan hyvin sovit siihen porukkaan mukaan.

Naamioituminen on raukkamaista.

xLiner

• Anonyymi00020

Just kattelin tuossa videot Yleltä tästä pahoinpitelystä. Eipä naurata kansalaisena saati naisena kyseinen toiminta. Tässä kotikaupungissa teen kaikkeni ja vielä lisää, että tämmöset saadaan vastuuseen ja toiminta laittomaksi. Aloitetaan ihan siitä, että ei päästetä näitä porukoita ei näiden lukupiirejä ja esim. bändejä tiloihin joita vähänkin kaupungin varoilla rahoitetaan. Työnantajalle valtuuksia somessa seurata missä yhteyksissä työntekijät esiintyy. Ei varmaan isotkaan yritykset halua nimeään kytkettävän näin vinoutuneeseen maailmankuvaan.

• Anonyymi00022

A studion ihminen muotoili asian jokseenkin niin, ettei voi olla etukäteen tiedossa muuttuuko mielenilmaus väkivaltaiseksi vai ei. Ei tietenkään voi. Mutta pointti on ehkä kuitenkin siinä, että jos näin käy, kuten tällä kertaa kävi, että siihen ei puututtu. Toisekseen oudoksun sitäkin suuresti että mistä syystä nämä ilmausta turvaavasta osa oli naamioituneina. Eihän ne varmaan mitään karhuryhmää olleet, elleivät sitten sieltä vatilautaselta

• Anonyymi00024

Kuuluuko tällaisen yhteiskunnallisen keskustelun merkkailu ja listoilu jonkun implisiittisiin etupiirioikeuksiin? Ei sekään mummielest

• Anonyymi00027

onko incelit siis kuin näitä luuseri-pelkuriö-miehiä jotkaq eivät uskalla oikeassas elämässä tutustua, naisiin,?

vain humalapäissään ylkerhoissa asuvat siis incelit, hämärän piiliossan kuin torakat?

humalapäissään, incelit, kuin torakat ryömivät koloistaan yön pimetessä yökerhoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      65
      3272
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      130
      2356
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1714
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      399
      1653
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe