Miksi ihmeessä kauniit naiset haluavat pilata kasvonsa silikonitäytteillä?

Anonyymi-ap

Näitä akuankka-huulia on alkanut ilmestyä, jos kenelle.

14

271

1Äänestä

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joopa. Nämä ovat koomisen näköisiä ja alkaa aina naurattamaan, kun näitä näkee.

Tulee aina mieleen nämä sirkuspellet ylimaalattuine huulineen.

Muoti onkin monesti koomista ja ei niin nättiä.

• Anonyymi00010

Joo tuli mieleen Pelle Hermanni ja naurattaa vieläkin 😅. Se on muuten kumma tuo joukkosuggestio jollaiseksi nuo muotioikut tulkitsen.

Vaikka itse en naisena ikinä ottais niin on se kyllä kummallinen ihan kuin joku hypnoosi ett pitää olla mullakin kun kaikilla muillakin. Mitä lie mönjää tuokin aine ja mitä tekee elimistölle kun aikansa se tökötti siellä ollu.

• Anonyymi00002

Jotkut ovat poistaneet noita turvotuksia huulistaan juurikin koomisuuden johdosta.

Osa on myös saanut komplikaatioita ja turvotukset ovat levinneet vääriin paikkoihin.

• Anonyymi00003

Ovat, kuin olisivat saaneet kunnon tällin huuliinsa ja siten turvonneet hassun näköisiksi.

• Anonyymi00004

Sanoppas se. Ankkahuulet, silikonitissit, silikoniposket, silikoniperse, tekokynnet, tekoripset, tekotukat (pidennykset), naamojen kiristykset. Huhhuh! Olen aina miettinyt, missä vaiheessa noilla on minä-kuva vinksahtanut niin pahasti, että aletaan laitatuttamaan omaan kehoon vierasaineita? Someko sen on saanut aikaiseksi? Eivätkö itse ymmärrä, näe, että ovat kaikkea muuta kuin nättejä?
      Jokaisen oma asia tietenkin, mitä keholleen teettää, mutta kun nämä idiootit menee tuonne maailmalle teettämään halvalla ja sitten niitä mätäneviä ruhoja hoidetaan täällä verovaroin!

• Anonyymi00012

Niin ja kun eivät tajua (halua tajuta) niitä terveyshaittoja mitä varmuudella tulee kun vieraita aineita kehoon tungetaan.

• Anonyymi00005

Ja tatuointeja kauniiseen ihoon. Miksi ei haluta näyttää itseltä vaan tavataan trendien perässä? Koska muutkin tekee niin? Persoonallisuuden korostaminen on ok, mutta nyt on keho täynnä tuherrusta ja rautaa naamassa kilokaupalla. Yäk.

• Anonyymi00006

Niinpä, kaikkea sitä nykyaikana esim kankkuja nostavia teippejä sun muuta voi voi

• Anonyymi00009

Persteippi en vaan pääse yli tästä

• Anonyymi00007

Se on muotia

• Anonyymi00014

Se ei nimenomaan ole muotia vaan joukkohysteriaa. Muotia on olla aito ja luomu ja eritoten että uskaltaa olla aito ja vanheta luonnollisesti, tyyliin Pamela Andersson ja muut fiksut ja fiksuuntuneet entiset silikoonipellet

• Anonyymi00008

Täydelliset huulet suihinottoon kai ymmärtääkseni

• Anonyymi00011

Persialainen kauneus riitti jo kauan sitten. Oikeasti.

• Anonyymi00013

Sitä saa ihmetellä. Mitä enemmän on silikoonia tai muita täytteitä, sitä vähemmän on enää omaa persoonallista ulkonäköä. Esim. Sini Sabotage on aivan järkyttävän näköinen poskibotoxineen ja ylähuuli törröllään; näitähän alkaa löytyä jo 15 tusinassa. Samoin kaunis ja todellinen kaunotar Sara Chafalk (vai mikä se olikaan) on pilannut kasvonsa liian täytetyillä poskillaan ja niin kireällä naamalla ettei juurikaan pysty nauramaan

Ja onhan näitä entisiä kaunottaria, jotka kaikki näyttävät samanlaisilta nukkenaamoilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      33
      1084
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. 71
      577
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      444
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe