Oletko siellä ajoissa, myöhässä tai kellonlyömällä? Kuinka tervehdit? Kuinka pukeudut? Onko sinulla aihekohtainen lista keskusteluille jonka haluat selvittää kohteelta vai kohtaatko tämän avoimin mielin? Oletko valmistautunut se mielessä, että kohtaat sen ainoan oikean (rakkautta ensisilmäyksellä) - alkkarit, tarvikkeet, yms.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Tunnen yhden miehen joka menee aina viidi minuuttia myöhässä. Jän käy ensin kurkkaamassa ovelta, minkä näköinen nainen siellä on, ja jos ei ole hyvännäköinen, hän luikkii pois eli tekee oharit. Tuo mies on itse 155cm pitkä, ylipainoinen ja finninaamainen, mutta väittää olevansa komea koska hänellä on omasta mielestään kauniit kasvonpiirteet.
- Anonyymi00002
Sitten sinä heräsit ja tajusit, että nähdessään tuon miehen nainen itse kaasuttaisi äkkiä renkaat sutien pois paikalta kun vastassa ei ollutkaan pitkä ja komea mallimies joka on köyrinyt itsensä monien naisten mieleen.
- Anonyymi00003
Enpä juurikaan ole elämässäni moisilla käynyt, mutta varmasti samoin kuin muissakin asioissa elämässäni. Olen paikalla hieman aiemmin, mutta korkeintaan minuutin pari. Tervehdin, esittelen itseni ja kättelen. Pukeudun sään mukaan ja sen mukaan mitä treffeillä ollaan tekemässä. En laadi listoja, sillä tiedän ilmankin noin suurinpiirtein mistä haluan jutella ja loppu saa olla improvisaatiota. En valmistaudu tuollaisia varten, vaan ilman ennakko-olettamia mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50896
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11863- 62788
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45778- 60750
- 57667
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 123555
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20517- 48510
- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429