siitä että ovat naineet joka ikisessä paikassa kaikkien vastaantulijoiden kanssa ihan kuin se olisi joku meriitti elämässä. Itse haluan olla ihmisten kanssa tekemisissä jotka on vähän valikoineet asioita eikä ole ollut tunteiden vietävissä jatkuvasti jotka ovat käyttäneet myös järkeään ettei koko kylän miehet morjestele kaupungilla ja kiittele viimeisestä. Mikään ei ole etovampaa kuin nainen jota on kaikki pannut se on ikuisesti tahrattu vaikka olisi kuinka hyvä muuten ja mitä tahansa se jakorasiana olo on niin pitkä miinus että poistuisin vaikka kesken suhteen jos tulisi tällainen ilmi. Nykynaiset taitaa olla aikamoisia horoja jos suoraan sanotaan. Oksettavaa.
Naisilla ja miehilläkin nykyään on tarve kertoa
26
321
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei voi kuin ihmetellä millaisia tuttavapiirejä ihmisillä on.
- Anonyymi00002
Kerro vähän palstaäijän kiihkeätempoisen ja hengästyttävän incelihtavan kerronnan myötä, mitä sinulla tuli mieleen toisten tuttavapiireisrä jne? T naiselta facepalamit
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kerro vähän palstaäijän kiihkeätempoisen ja hengästyttävän incelihtavan kerronnan myötä, mitä sinulla tuli mieleen toisten tuttavapiireisrä jne? T naiselta facepalamit
Tuossahan tuo suoraan sanoin, että tuttavansa kertoilevat hänelle missä ovat naineet ja kenen kanssa. Todella outo tuttavapiiri tuollainen. Tai no ehkä sinunkin tuttavasi sitten ovat tuollaisia samanlaisia ja siksi tuossa ei ole sinulle mitään outoa. Minä taas en ole tuollaisiin ihmisiin törmännyt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ps- ja hyvä että edes itse äänestit misogyyninen mr synkkyys kommenttiasi
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ps- ja hyvä että edes itse äänestit misogyyninen mr synkkyys kommenttiasi
En äänestänyt, mutta voinhan minä nyt sinun mieliksesi äänestääkin.
P.S. Sinulla on aika kieroutunut käsitys misogyniasta. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuossahan tuo suoraan sanoin, että tuttavansa kertoilevat hänelle missä ovat naineet ja kenen kanssa. Todella outo tuttavapiiri tuollainen. Tai no ehkä sinunkin tuttavasi sitten ovat tuollaisia samanlaisia ja siksi tuossa ei ole sinulle mitään outoa. Minä taas en ole tuollaisiin ihmisiin törmännyt.
Itse ymmärsin palstaäijän mielipuolisen hypoteesin lähinnä sellaisena äärimmilleen vietynä spekulaationa, mutta ihan miten vaan. On ns niitä tapauksia jotka ei klaarais yhtä työpäivää soittelematta ”hemmaan” missä olet ai kaupassa miksi olet vieläkin kaupassa JOS ihmissuhde olisi. Tuskin ymmärrät mihin viittaan kun olet mikä olet..
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse ymmärsin palstaäijän mielipuolisen hypoteesin lähinnä sellaisena äärimmilleen vietynä spekulaationa, mutta ihan miten vaan. On ns niitä tapauksia jotka ei klaarais yhtä työpäivää soittelematta ”hemmaan” missä olet ai kaupassa miksi olet vieläkin kaupassa JOS ihmissuhde olisi. Tuskin ymmärrät mihin viittaan kun olet mikä olet..
” Nykynaiset taitaa olla aikamoisia horoja jos suoraan sanotaan. Oksettavaa.” Eli eiköhän tämä joku höyryjen päästö ollut vain, latvakörö 1 ja 2 eli aapee ja sinä
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En äänestänyt, mutta voinhan minä nyt sinun mieliksesi äänestääkin.
P.S. Sinulla on aika kieroutunut käsitys misogyniasta.No niinpä tietenkin on, spleinaa setämies syntymästä asti minulle, naiselle sekin
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sen kun. Jokaisella meistä on varmaankin oikeus ymmärtää tuo omalla tavallamme.
Sinä muuten hengästyt kovin vähästä ja ihan pikkujutut ovat sinusta kiihkeätempoisia ja mielipuolisia. Lieneekö tunne-elämäsi aivan normaali? - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No niinpä tietenkin on, spleinaa setämies syntymästä asti minulle, naiselle sekin
Ihan mielenkiinnosta ... minkä osan tekstissäni koit misogyniseksi. "Ei voi kuin ihmetellä millaisia tuttavapiirejä ihmisillä on."
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No niinpä tietenkin on, spleinaa setämies syntymästä asti minulle, naiselle sekin
Se, että kutsut minua, naista, setämieheksi on muuten erittain misogynistä. Sinussa on ilmeisesti paljon sisäistettyä naisvihaa, jos nyt edes olet oikeasti nainen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sen kun. Jokaisella meistä on varmaankin oikeus ymmärtää tuo omalla tavallamme.
Sinä muuten hengästyt kovin vähästä ja ihan pikkujutut ovat sinusta kiihkeätempoisia ja mielipuolisia. Lieneekö tunne-elämäsi aivan normaali?Oletko tottunut pärjäämään elämässä sillä, että yrität jyrätä muiden yli ja kyseenalaistaa järkeä ja ajattelukykyä jos on eri mieltä kanssasi? Et kovin läheisessä ihmistyössä varmaan pärjää
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta ... minkä osan tekstissäni koit misogyniseksi. "Ei voi kuin ihmetellä millaisia tuttavapiirejä ihmisillä on."
No ihan vain tämä kiihtyminen nollasta sataan ja läpinäkyvä spekulointi jonkun tietyn yksilön tuttavapiiristä ihan vain palstaäijän kitinän perusteella
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko tottunut pärjäämään elämässä sillä, että yrität jyrätä muiden yli ja kyseenalaistaa järkeä ja ajattelukykyä jos on eri mieltä kanssasi? Et kovin läheisessä ihmistyössä varmaan pärjää
En. Sinä sen sijaan näyt olevan tottunut siihen. Nostat riittävän ison metelin ja draaman ja muiden pitäisi väistää. Minä en haarasta tuollaista. En ikinä hyöki muiden kimppuun, mutta myöskin puolustan itseäni, kun kaltaisesi hyökkii.
Niin missä se misogynia osuus oli? Vai etkö itsekään tiedä? - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
” Mikään ei ole etovampaa kuin nainen jota on kaikki pannut se on ikuisesti tahrattu vaikka olisi kuinka hyvä muuten ja mitä tahansa se jakorasiana olo on niin pitkä miinus että poistuisin vaikka kesken suhteen jos tulisi tällainen ilmi. ” Käsitelläänkö tässä ikäänkuin futuuriin tai jos olisi näin ja näin spekulaatioskeidassaa mielestäsi todella jotain tiettyä tuttavapiiriä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
No ihan vain tämä kiihtyminen nollasta sataan ja läpinäkyvä spekulointi jonkun tietyn yksilön tuttavapiiristä ihan vain palstaäijän kitinän perusteella
No se olisikin outoa, jos et itse tiedä miksi kiihdyt tuolla tavalla nollasta sataan.Et selvästikään ole ihan täysissä järjissäsi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
” Mikään ei ole etovampaa kuin nainen jota on kaikki pannut se on ikuisesti tahrattu vaikka olisi kuinka hyvä muuten ja mitä tahansa se jakorasiana olo on niin pitkä miinus että poistuisin vaikka kesken suhteen jos tulisi tällainen ilmi. ” Käsitelläänkö tässä ikäänkuin futuuriin tai jos olisi näin ja näin spekulaatioskeidassaa mielestäsi todella jotain tiettyä tuttavapiiriä?
Kysyn uudestaan, kun et näköjään ymmärtänyt kysymystä. Mikä kohta seuraavassa lainatussa tekstissäni on sinusta misogyniaa: "Ei voi kuin ihmetellä millaisia tuttavapiirejä ihmisillä on."?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No se olisikin outoa, jos et itse tiedä miksi kiihdyt tuolla tavalla nollasta sataan.Et selvästikään ole ihan täysissä järjissäsi.
Vai niin, hyvää manipulatiivista jankutusta kaikkien kerrontojen osalta mitä palstaäijä päivän aikana tuottaa. Et ansaitse aikaani, peltoelvis
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vai niin, hyvää manipulatiivista jankutusta kaikkien kerrontojen osalta mitä palstaäijä päivän aikana tuottaa. Et ansaitse aikaani, peltoelvis
Sinun manipulaatiosi ei nyt vain toimi. Sori, mutta olen liian tervejärkinen ja johdonmukainen läheäkseni mukaan tuohon sekoiluusi.
Edelleen missä se misogyninen osuus viestissäni oli? Koeta nyt jo sanoa, niin päästään eteenkin päin.
- Anonyymi00020
Miehet ovat aina levelleet panoillaan.
Homma ajettiin väärään päätyyn 70- luvulla kun
ehkäisypillerit ”keksittiin” naisille.
NAISET OVAT AINA VASTUUSSA.
Mies ei edes ajattele asiaa…ei vaan tajua.
Ehkä tässä on havaittavissa osin
punnusten jakoa.
Asioita normalisoidaan.- Anonyymi00023
Mitä biologisia muutoksia miehelle tapahtuu seksin jälkeen? Mitä taas naiselle?
- Anonyymi00021
1980-90 luvulla jos tyttölapsi sanoi EI,
äänekkäästi ei, en halua
poikalapset huoritteli!
Miehille ja pojille kaikki on aina väärin,
jos ei itse saa kun pyytä.
Aloittajan mielikuvissa,
nainen on huora. Miestä ei koskaan leimata huoraksi. - Anonyymi00022
Eroaa miten useimmista miehistä
- Anonyymi00024
Toisessa ketjussa tätä käsiteltiin, mutta siis miehille tuo useiden naisten naiminen on saavutus ja sitä ihailevat ihan kaikki. Naisetkin ryhtyvät ilomielin parisuhteisiin sellaisten miesten kanssa, vaikka eivät sitä tietenkään myönnä.
- Anonyymi00025
On niitä miehiäkin, liikaa käytettyjä.
En huolisi.- Anonyymi00026
Kuitenkin huolit kun edessäsi on miesmalli kuin veistos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell432279Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571841Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1431822Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071416Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541120- 201116
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028- 62999
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102841