Sannahan kuitenkin örvelsi kaiket päivät räkälöissä ollessaan pääministeri 🍺🍺🍻🍻
Tehtiinkö muuten Sannasta huoli-ilmoitusta?
16
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja lapsi heitteillä.
- Anonyymi00002
Ei sitä kukaan huolinut.
Sillä oli vastuuntuntoinen ukko kotona hoitamassa lasta. Ja 3 mummoa sekä 1 pappa. - Anonyymi00003
Ainakin Sannan ryyppykavereista tehtiin.
- Anonyymi00014
Ja niitä riitti!
- Anonyymi00004
Antikaisen Sannako? Hänellähän on melko raju menneisyys, kuten persuilla yleensäkin. Edellenkin yöllä saattaa jutella sängyssään vieraiden miesten kanssa kun oma mies nukkuu.
Marin kävi rafloissa ja viihteellä vain iltaisin töitten jälkeen, sen harvan kerran kun kävi. Eikä sekaantunut silloinkaan mihinkään pyssyleikkeihin, kuten Antikainen.- Anonyymi00005
Sannat on.
- Anonyymi00010
Sanna omi töissä 24/7 paitsi silloin kun oli ilmoittanut tuuraajan itselleen, sotakin oli käynnissä. Silti Sanna lähti työajalla bilettään, jätti työpuhelimen muka kotiin vaikka kapakassa otetuissa kuvissa lukee tekstareita kännykästä 😭😭😭
- Anonyymi00006
Monessako räkälässä hänet näit?
- Anonyymi00009
Kalliossa juu jatkuvasti.
- Anonyymi00011
kaikissa, seiska oli aina läsnä
- Anonyymi00015
En tiedä, edes supertietokoneet Nvidian siruilla... laskentateho ei riittänyt asian selvittämiseen.
- Anonyymi00007
Jee, tehään! Sannalla on pitkälle edennyt dementia, hän keskustelee TV ohjelmissa korvabnappi korvassa, saa vuorosanat korvaansa. Täysi pelle. Ei muista mitä mieltä on asioista 😭😭😭😭
- Anonyymi00008
Ei muistanut saaneensa 35000 ääntä kun rahanhimo iski.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
dementia iski jo nuorena
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
toivottavasti. lastensuojeluun hänen lapsi kuuluu
- Anonyymi00016
https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marin-hymyilee-kaksoismurhaaja-janne-ranisen-kanssa-yhteiskuvassa-bileviikonloppu-saa-yha-erikoisempia-kaanteita/935821
tuon yhteiskuvan jälkeen jatkoi YÖKERHOON.
ja siellä myöhemminkin , sörnäisen sateenkaari yökerhoon aina seurueensa menee pitkälle aamuyöhön oli viimeisin mistä kuulin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181