Otsikko kertoo kyllä asian. tapsin tän aliupseerin randomissa ja vaihdettiin pien muotoisesti yhteystietoja (snap) ja ollaan juteltu huhtikuun alusta tähän saakka melkeinpä joka päivä. Tiedetään kummatkin miltä toinen näyttää ja ollaan soiteltu puheluita ja laitettu ääniviestiä sitä ennen.
Olen itse kiinnostunut hänestä ja olisi mukava rakentaa hänen kanssaan suhdetta mutta mitä olen lukenut netistä ihmisten kokemuksia muilta netti palstoilta ja muutenkin netistä. On tullut enimmäkseen negatiivisia asioita jos seurustelee ali/upseerin kanssa.
Ollaan juteltu kaikenlaista pinnallisesta sinne syvään. Yleensä mää oon joka kysyy kysymyksiä mutta uskon että tää toinen antaa tilaa mun esittää kysymyksiä kun oon aika innokas kysymään niitä ja hän mielellään vastaa niihin:)
tarviin vastauksia ihmisiltä jolla on kokemusta tästä koska olisi mukava kuulla plussat ja miinukset tästä suhteesta. Saa toki kysyä lisää:)
ps oma mutsini tekee reissu duunia ja oon tottunut tähän. Eli ymmärrystä on tähän pv duuniin
Oon tutustunut yhteen aliupseeriin
1
227
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Onks sillä kunnon miehen vehje (min. 22cm ja kunnolla paksuutta ja alla vähintään grapehedelmän kokoiset karvaiset kellit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482