Kauneushoitola Iittala

Anonyymi-ap

Kävin taannoin yhdessä kauneushoitolassa ja siitä jäi todella omituinen fiilis. Jäin miettimään onkohan siellä kaikki ihan niin kuin kuuluisi. Home haisi ainakin joka tarttui ihan vaatteisiin. Löysin kyseisestä hoitolasta täältä jo suljetun ketjun josta sain vahvistusta epäilyilleni. Eikö näitä hoitoloita valvo mikään taho?

66

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Taidanpa tietää mistä paikasta on kyse. Itse en siellä ole käynyt mutta paljon ole kuullut negatiivista.

• Anonyymi00003

Justiinhan päivitys oli että työsuojelu ja terveystarkastaja käynyt, eli jotain häikkäähän siellä on. Ei työsuojelutarkastaja ihan huvikseen poikkea.

• Anonyymi00013

Joo oli hyvä päivitys. Silloinhan kaikki on kunnossa, jos julkisesti mainostavat tarkastusten olleen kunnossa ja näyttävänsä raportit.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo oli hyvä päivitys. Silloinhan kaikki on kunnossa, jos julkisesti mainostavat tarkastusten olleen kunnossa ja näyttävänsä raportit.

Käy kysyy raportit, veikkaan ettei näytä . Ainahan sitä voi näön vuoks lupailla ..moni kakku päältä kaunis…tai jossain tapauksissa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Btw ne raportit saa näytille viranomaisilta kun vaan pyytää

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Btw ne raportit saa näytille viranomaisilta kun vaan pyytää

Täytyykin pyytää, näkee kuinka paljon on totuutta asiassa.

• Anonyymi00032

Hyvin keksitty! Empä usko, että hän näyttäisi raportteja saati mainostaisi somessa niiden olevan kunnossa, jos niin ei olisi! Hyvin keksitty silti sinulta, eli pisteet siitä!

• Anonyymi00033

Satumpa myös tietämään heillä olevan työterveyshuollon kunnossa, kun tunnen heillä jo vuosia työskennelleen Kosmetologin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hyvin keksitty! Empä usko, että hän näyttäisi raportteja saati mainostaisi somessa niiden olevan kunnossa, jos niin ei olisi! Hyvin keksitty silti sinulta, eli pisteet siitä!

No oletpa sinisilmäinen🤣 ohan itse voit ne Raportit pyytää ja lukea, siellä ne lukee. Eikä ole vaikea edes viranomaisilta ne sähköpostitse pyytää. Turha tänne väittää muuta kun on mustaa valkoisella. Voi toki tekstit laittaa tännekin jos haluat?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No oletpa sinisilmäinen🤣 ohan itse voit ne Raportit pyytää ja lukea, siellä ne lukee. Eikä ole vaikea edes viranomaisilta ne sähköpostitse pyytää. Turha tänne väittää muuta kun on mustaa valkoisella. Voi toki tekstit laittaa tännekin jos haluat?

Hänellä on ollut yrittäjinä työntekijät aikaisemmin., tai ainakin tämä mun kaveri, joka yhä heillä töissä. Eivät ne sillon ole tarvinneetkaan työterveyshuoltoa. Nyt toukokuussa joku uusi aloitti ja työterveyshuolto kuulemma heti hommattiin, kun hän ei ole yrittäjä. Asianmukaisesti siis hoidettu. Siksi ilmeisesti itse kutsui sen työtetveystarkastuksen. Varmistaakseen kaikki kuntoon, kun aloittaa työntekijä, joka ei itse yrittäjä Otappa siis faktoista selvää ennenkun huutelet keskustelupalstoilla.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Satumpa myös tietämään heillä olevan työterveyshuollon kunnossa, kun tunnen heillä jo vuosia työskennelleen Kosmetologin.

Sinäpäs nyt sattumalta tiedät kaiken🤣

• Anonyymi00005

Jos työsuojelu käynyt niin sit on kyllä jotain pahasti vialla, eikös siellä juuri käynyt terveystarkistaja muutama kk sitten…ja nyt taas uudelleen ja työsuojelu mukana??? Ei kyllä ole normaalia käytäntöä

• Anonyymi00017

Ei missään ainakaan heidän sivuillaan lukenut, että olisivat käyneet monta kertaa tai yhdessä. Omistaja näkyi mainostavan molempien tarkastusten olleen kunnossa ja näyttävänsä ne pyynnöstä asiakkaille. Olisipa tämä aina käytäntö hoitoloissa. Onhan niin ravintoloissakin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei missään ainakaan heidän sivuillaan lukenut, että olisivat käyneet monta kertaa tai yhdessä. Omistaja näkyi mainostavan molempien tarkastusten olleen kunnossa ja näyttävänsä ne pyynnöstä asiakkaille. Olisipa tämä aina käytäntö hoitoloissa. Onhan niin ravintoloissakin.

No syksyllä mainosti viimeksi käyntiä, eli aika tiuhaan käyvät

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No syksyllä mainosti viimeksi käyntiä, eli aika tiuhaan käyvät

Ei se kevään julkaisussa väittänyt Terveystarkastajan käyneen, vaan jutelleen sen kanssa. Työsuojeluhan siellä nyt vaan kävi ja julkaisusta sai kyllä kuvan, että yrittäjän omasta pyynnöstä. Ei kai se niin tyhmä ole, että edes puhuisi tosta julkisesti, jos ei kaikki kunnossa! Eihän sitä kukaan tietäisi ketä siellä käy.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei se kevään julkaisussa väittänyt Terveystarkastajan käyneen, vaan jutelleen sen kanssa. Työsuojeluhan siellä nyt vaan kävi ja julkaisusta sai kyllä kuvan, että yrittäjän omasta pyynnöstä. Ei kai se niin tyhmä ole, että edes puhuisi tosta julkisesti, jos ei kaikki kunnossa! Eihän sitä kukaan tietäisi ketä siellä käy.

Kertoi saaneensa tarkastuksesta raportit, joten tuskin sellaisia saa ihan vaan juttelemalla .

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lokakuussa siellä käyty ja nyt uudelleen ja työsuojelun kanssa, voin sanoa että ei ole normaalia, ainoastaan jos on pahoja puutteita.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitään jutellut vaan, siellähän se sanoo että ne kävi ja raportit on nähtävillä , mutta tuskin näyttää jos kysyy.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lokakuussa siellä käyty ja nyt uudelleen ja työsuojelun kanssa, voin sanoa että ei ole normaalia, ainoastaan jos on pahoja puutteita.

Hän kertoi julkaisussa, että nyt oli käynyt työsuojelutarkastus ja oli ennen kesää halunnut jutella Terveystarkastajan kanssa, että kaikki varmasti kunnossa. Kehui, että haluaa olla avoin ja raportit saa asiakkaat halutessaan nähdä. Miksi siis sitä täällä jauhamaan, kun voi mennä ne häneltä pyytämään ja itse lukemaan? Tottakai olisi hiljaa koko asiasta, jos joku olisi vialla. Eihän kukaan ilman hänen somepäivitystä edes tietäisi käynneistä! Ymmärsin myös, että on itse halunnut tarkastuttaa kaikki ennen kesää.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eihän julkaisussa missään lukenut heidän käyneen yhdessä tai Terveystarkastajan nyt edes käyneen, vaan hänen jutelleen Terveystarkastajan kanssa varmistaakseen kaiken ennen kesää! Mielestäni vain positiivinen avoin julkaisu, joka täällä syystä tai toisesta halutaan kääntää päinvastaiseksi.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Hän kertoi julkaisussa, että nyt oli käynyt työsuojelutarkastus ja oli ennen kesää halunnut jutella Terveystarkastajan kanssa, että kaikki varmasti kunnossa. Kehui, että haluaa olla avoin ja raportit saa asiakkaat halutessaan nähdä. Miksi siis sitä täällä jauhamaan, kun voi mennä ne häneltä pyytämään ja itse lukemaan? Tottakai olisi hiljaa koko asiasta, jos joku olisi vialla. Eihän kukaan ilman hänen somepäivitystä edes tietäisi käynneistä! Ymmärsin myös, että on itse halunnut tarkastuttaa kaikki ennen kesää.

Ne voi pyytää myös itselleen niin kuin tein ja kaikki ei ollut kunnossa. Siksi täällä asiasta ainakin minä jauhan, kun en voi sietää valehtelua ja tämä paikka sitä on täys.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ne voi pyytää myös itselleen niin kuin tein ja kaikki ei ollut kunnossa. Siksi täällä asiasta ainakin minä jauhan, kun en voi sietää valehtelua ja tämä paikka sitä on täys.

Tiedän totuuden, kun kaveri siellä töissä! Työntekijöiden asiat on kunnossa ja jopa tunnin palkallinen ruokatunti! En silti käy kinastelemaan aiheesta kanssasi anonyyminä keskustelupalstalla, vaan neuvon kaikkia ketä asia kiinnostaa pyytämään, että yrittäjä näyttää raportit ja kertoo tilanteen, kun käytte. Hän on somesssa kertonut mielellään näyttävänsä ne asiakkaille. Tuskin puhuisi asiasta julkisesti sanaakaan, jos asiat ei ainakin nyt olisi kunnossa. Aina voi käydessä kysyä, missä heidän työterveyshuolto ja paperit pyytää näytille. Päätän omalta osaltani tähän ja toivotan kivaa kesää kaikille.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miks pitäis sinne asti mennä kysymään papereita kun ne saa tilattua ihan netin kautta terveystarkastajalta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miks pitäis sinne asti mennä kysymään papereita kun ne saa tilattua ihan netin kautta terveystarkastajalta

Tätä mäkin olen yrittänyt täällä sanoa

• Anonyymi00007

Kertakaikkisen outoa sakkia

• Anonyymi00009

En usko että siellä on pitkään aikaan kaikki ollut ok.

• Anonyymi00011

Oli ihan pakko alkaa kyselee paikasta, mun tuttu oli käynyt siellä ja omistaja oli pyytänyt kirjoittamaan kehu arvostelun ja tästä hyvästä tuttu sai ilmaisen hoidon, muuten ei olisi kirjoittanut positiivista arvostelua , sanoi että jäi niin paska fiilis, rahat meni eikä mitään vaikutusta hoidoilla ollut ei edes sillä ilmaisella. Kaveri sanoi että tuli vähän pakotettu olo. Ei ilmeisesti omistaja antanut muuta vaihtoehtoa.. oli kai aika hyökkäävä

• Anonyymi00016

Nämä ketjut aktivoituvat täällä aina, kun tuo omistaja ilmoittaa jäävänsä pitkille kesälomille. Joka kesä aina vain parempia tarinoita. Täällähän voi kirjoittaa mustaamaalatakseen mitä tahansa. Ihan kaikkea ei kannata uskoa.

• Anonyymi00020

Mitäs loma tähän liittyy🤣🤣 no tietenkin omistajalla on aikaa sitten vastailla tänne...

• Anonyymi00022

Onhan näitä keskusteluja ollut täällä talvisinkin eikä omistaja ole lomalla ollut silloin, ja jos joku kertoo omakohtaista kokemusta niin onko se mustamaalaamista?

• Anonyymi00045

Nettimainonnan perusteella innostuin käymään tällä hoitolalla.
      Nuori opiskelija teki hoidon minulle ihan ok toki ammattilainen tekisi perusteellisempaa työtä mutta hintakin oli halpa.
      Hieman ihmettelin kun omistajaa ei paikalla näkynyt eikä kuulemma joka päivä käykään vaan opiskelijat ja juuri valmistuneet ovat keskenään.
      Mainoksissa puhuu kovasti työntekijöistään mutta koulun harjoittelua suorittavia ja juuri valmistuneita kosmetologiyrittäjiä näyttivät olevan eikä siis palkkasuhteessa hänellä.
      Jäin miettimään kun kovasti mainostaa ammattitaitoaan ja vaativia hoitoja mutta niitä käytännössä tekeekin vastavalmistuneet. Ei voi siis olla kovin vaativaa tai nuorille annettu aikamoinen vastuu laitteiden käytöstä joilla voi pilata asiakkaan ihon.

• Anonyymi00046

Hyvin taas valehdeltu! Koska ystäväni siellä kosmetologina tiedän, että siellä aina työparina valmistunut kosmetologi opiskelijaa valvomassa, kunnes näytöt suoritettu. Ei opiskelijat edes tee siellä vaativampia hoitoja.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Hyvin taas valehdeltu! Koska ystäväni siellä kosmetologina tiedän, että siellä aina työparina valmistunut kosmetologi opiskelijaa valvomassa, kunnes näytöt suoritettu. Ei opiskelijat edes tee siellä vaativampia hoitoja.

Eli kaikki tänne kirjoittajat valehtelee ja sinä yksin tiedät totuuden "ystävänä"?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Lukutaidossa vikaa?
        Tuossahan kommentoija kertoi että harjoittelijat juuri valmistuneiden kanssa työssä ja omistajaa ei näy.
        Mainonta taitaa perustua kovasti omistajan osaamiseen ja kertoo kuinka vaativia hoitoja tekee paitsi että niitä tekee juuri valmistuneet kosmetologit yksinään kun rouva makaa kotona.
        Tokihan voivat soittaa hänelle jos ”etätöiltä” ehtii vastaamaan ja neuvomaan😂

• Anonyymi00050

Siellä ei Hifuja tee yksikään opiskelija se on aivan varma! Näkeehän sen jo ajanvarauksestakin, kun ei opiskelijoille voi varata kyseistä hoitoa. Omat hoitoni tekee yli 3 vuotta heillä toiminut kosmetologi, eli en ymmärrä tätä puhetta vastavalmistuneista! Taitavia tekijöitä. Omistajaa en tunne, mutta nämä kaksi kosmetologia ainakin ovat täysin päteviä ammattilaisia.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Siellä ei Hifuja tee yksikään opiskelija se on aivan varma! Näkeehän sen jo ajanvarauksestakin, kun ei opiskelijoille voi varata kyseistä hoitoa. Omat hoitoni tekee yli 3 vuotta heillä toiminut kosmetologi, eli en ymmärrä tätä puhetta vastavalmistuneista! Taitavia tekijöitä. Omistajaa en tunne, mutta nämä kaksi kosmetologia ainakin ovat täysin päteviä ammattilaisia.

Niin kuin sanoin minulle teki jokunen vuosi sitten ja siitä olen varma. Kai nyt kasvot tunnistan kun somessa opiskelijaa mainostetaan!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Niin kuin sanoin minulle teki jokunen vuosi sitten ja siitä olen varma. Kai nyt kasvot tunnistan kun somessa opiskelijaa mainostetaan!

Anonyyminä keskustelupalstalla voi kuka tahansa väittää noin! Vaikka kilpailija saadakseen huonoa mainetta tuolle yritykselle... Ajanvarauksesta pystyy kaikki valitsemaan tekijän. Kannattaa katsoa, onko tuo palvelu auki opiskelijoiden tekemänä...

• Anonyymi00055

Mun käy jotenkin sääliksi tämä kilpailija, joka kaikin keinon yrittää tätä yritystä saada täällä huonoon valoon keksien uskomattomia tarinoita muka asiakkaana. Ilmeisesti yrittäjän pitkä kesäloma näin harmittaa.

• Anonyymi00057

Täällä pienellä paikkakunnalla hyvin tiedetään, kuka kilpailijalla työskentelevä punapää on keksinyt tämän anonyymin keskustelupalstan keinoksi painaa tätä yritystä alas, eikä ymmärrä, että kuka toiselle kuoppaa kaivaa lopulta itse siihen lankeaa... Harva fiksu ihminen tosin perustaa mielipidettään kasvottomiin keskustelupalstojen kommentteihin, jotka voi kirjoittaa ihan kukatahansa.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Täällä pienellä paikkakunnalla hyvin tiedetään, kuka kilpailijalla työskentelevä punapää on keksinyt tämän anonyymin keskustelupalstan keinoksi painaa tätä yritystä alas, eikä ymmärrä, että kuka toiselle kuoppaa kaivaa lopulta itse siihen lankeaa... Harva fiksu ihminen tosin perustaa mielipidettään kasvottomiin keskustelupalstojen kommentteihin, jotka voi kirjoittaa ihan kukatahansa.

Tuo punapää joka tätä yritystä täällä yrittää saada huonoon valoon teki aikanaan yöhön asti yli 7h itselleni ripsiä ja niistä tuli hirvittävät! Pitääkin varmaan aloittaa ketju hänestä! Se olisi oikeasti aiheellista kritiikkiä!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mun käy jotenkin sääliksi tämä kilpailija, joka kaikin keinon yrittää tätä yritystä saada täällä huonoon valoon keksien uskomattomia tarinoita muka asiakkaana. Ilmeisesti yrittäjän pitkä kesäloma näin harmittaa.

No minä en kilpailija ole ,olen ihan vaan tavallinen ison firman sihteeri.. ilman erikoistitteleitä

• Anonyymi00061

Etköhän itse sijaintisi tänne kirjoittelevan sihteeri punapäänä tiedä. Minä olin asiakkaasi ripsissä ja rävelsit niitä puoliyöhön yli 7 tuntia! Tämä tosin ei tapahtunut tässä herjaamassasi hoitolassa onneksi! Varoitin yrittäjää, kun otti sinut opiskelijaksi Ei uskonut ja täällä keskustelupalstalla näkyy nyt tulos! Onneksi ei palkannut sinua opiskelujen jälkeen pidemmäksi aikaa! En ole kuulemma ainoa, jolla huonoja kokemuksia sinusta! Pitänee aloittaa täällä keskustelu sinusta, kun et osaa lopettaa.

• Anonyymi00063

Voit väittää itsestäsi nyt ihan mitä haluat ja uskotella minun olevan ihan kuka vaan, jos se sinua helpottaa. Muistat varmasti minut asiakkaanasi. Lähes puoleenyöhön rävellsit ja jälki oli järkyttävää! Totuuden tuosta sangen epäammattimaisesta työstäsi minä ja sinä kyllä tiedetään. Varmasti tunnistit minut, kun kohtasimme tässä hoitolassa, jota yrität mustamaalata. Sanoin omistajalle, että sinä et minuun enää koske, niin onneksi ohjasi ajanvaraukset pätevämmille opiskelijoille.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Voit väittää itsestäsi nyt ihan mitä haluat ja uskotella minun olevan ihan kuka vaan, jos se sinua helpottaa. Muistat varmasti minut asiakkaanasi. Lähes puoleenyöhön rävellsit ja jälki oli järkyttävää! Totuuden tuosta sangen epäammattimaisesta työstäsi minä ja sinä kyllä tiedetään. Varmasti tunnistit minut, kun kohtasimme tässä hoitolassa, jota yrität mustamaalata. Sanoin omistajalle, että sinä et minuun enää koske, niin onneksi ohjasi ajanvaraukset pätevämmille opiskelijoille.

Nyt erikoisrouva jäi taas kerran valheesta kiinni…

• Anonyymi00066
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tuo punapää joka tätä yritystä täällä yrittää saada huonoon valoon teki aikanaan yöhön asti yli 7h itselleni ripsiä ja niistä tuli hirvittävät! Pitääkin varmaan aloittaa ketju hänestä! Se olisi oikeasti aiheellista kritiikkiä!

Miten kehtaat syyyttää nuorta tyttöä jota olet ihan itse kehunut parhaimmaksi joko sulla on ollut, häpeä nainen!!!!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Miten kehtaat syyyttää nuorta tyttöä jota olet ihan itse kehunut parhaimmaksi joko sulla on ollut, häpeä nainen!!!!

Tämä ripseni tärvellyt nainen ei ole nuorta tyttöä nähnytkään! Pitkälti yli 40v nainen ja itsenäinen yrittäjä! Olen ollut hänen asiakas ennen, kun tuli opiskelijana tähän yritykseen , enkä kyllä kehunut häntä missään! Varoitin silloin yrittäjää ottamasta tuollaista opiskelijaa, mutta ei hölmöyttään uskonut!

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tämä ripseni tärvellyt nainen ei ole nuorta tyttöä nähnytkään! Pitkälti yli 40v nainen ja itsenäinen yrittäjä! Olen ollut hänen asiakas ennen, kun tuli opiskelijana tähän yritykseen , enkä kyllä kehunut häntä missään! Varoitin silloin yrittäjää ottamasta tuollaista opiskelijaa, mutta ei hölmöyttään uskonut!

Hölmö on niin, monellakin tapaa...

• Anonyymi00073
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja pienellä paikkakunnalla tiedetään mihin taloon ei kannata astua

• Anonyymi00074
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Tämä on kyllä niin hauskaa seurata hänen sivuilta
        Aina tulee uusi harjoittelija joka on maailman paras ja heistä tulee ystäviä.
        Jostain syystä nämä ystävät aina unohtuu kun uusi harjoittelija eli ystävä astuu ovesta sisään🤭
        Olikohan viimeisen jo järjestysluvultaan yli 40. (Firman sivulta luettu)
        Kertoo kovasti kouluttaneensa nämä ystävänsä mutta tuo koulun pakollinen työharjoittelu lienee pieni osa koulun oppimäärästä🤔
        Toki onhan se hienoa jos aina löytyy parempi kuin edellinen ystävä oli😊

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Jostain syystä nämä ystävät aina unohtuu kun uusi harjoittelija eli ystävä astuu ovesta sisään🤭
        Kertoo kovasti kouluttaneensa nämä ystävänsä mutta tuo koulun pakollinen työharjoittelu lienee pieni osa koulun oppimäärästä🤔

Eiköhän se koulutus tosiaan tule koululta

• Anonyymi00076

Huvittavaa miten heti tulee julkaisu hifun tekijöistä kun täällä jotkut kertoi saaneensa hoidon opiskelijoiden tekeminä.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Huvittavaa miten heti tulee julkaisu hifun tekijöistä kun täällä jotkut kertoi saaneensa hoidon opiskelijoiden tekeminä.

Jokaviikkohan niillä niitä tulee! Ei mitään uutta siis.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Eiköhän se koulutus tosiaan tule koululta

Ei tällä mun kaverilla, joka töissä ollut heillä jo yli 3 vuotta ainakaan tullut. Valtaosan opetteli heillä. Muista en tiedä.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Ei näy unohtuneen, vaan parhaat työllistynyt heille, kuten tää mun kaveri.

• Anonyymi00081

Nimenomaan kaikki tietää, että juuri se opiskelija, joka ei päässytkään tämän hoitolan kautta valmiiseen pöytään täällä kirjoittelee katkerana asiakasta leikkien! Kukaan oikea asiakas ei edes tietäisi opintoihin liittyvistä asioista! Käyttäisi energiansa kyttäämisen ja täällä kirjoittelun sijaan itsensä kehittämiseen! Ripset joita rävelsit 7h yöhön asti kotonasi oli niin karmeat, että aika kannattaa nyt käyttää ihan itseen!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Nimenomaan kaikki tietää, että juuri se opiskelija, joka ei päässytkään tämän hoitolan kautta valmiiseen pöytään täällä kirjoittelee katkerana asiakasta leikkien! Kukaan oikea asiakas ei edes tietäisi opintoihin liittyvistä asioista! Käyttäisi energiansa kyttäämisen ja täällä kirjoittelun sijaan itsensä kehittämiseen! Ripset joita rävelsit 7h yöhön asti kotonasi oli niin karmeat, että aika kannattaa nyt käyttää ihan itseen!

Sä et taida olla ihan penaalin terävin kynä🤣 meinaatko ettei muilla aloilla ole opiskelijoita harjoittelussa. Se ei mitään salaista tietoa ole, voi jessus sentään! Ja mitä tää höpötys on tästä opiskelijasta? Ihan naurettavaa syyttelyä ilman minkäänlaista faktaa. Toivottavasti opiskelijatkin näkevät nämä ja miettivät kannattaako sinne tulla harjoitteluun!

• Anonyymi00086
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Minä olen tehnyt hifuja opiskelijana. Sekä myös muita hoitoja. Yksin. Omistaja oli estynyt tulemaan töihin henkilökohtaisista syistä.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Etköhän itse sijaintisi tänne kirjoittelevan sihteeri punapäänä tiedä. Minä olin asiakkaasi ripsissä ja rävelsit niitä puoliyöhön yli 7 tuntia! Tämä tosin ei tapahtunut tässä herjaamassasi hoitolassa onneksi! Varoitin yrittäjää, kun otti sinut opiskelijaksi Ei uskonut ja täällä keskustelupalstalla näkyy nyt tulos! Onneksi ei palkannut sinua opiskelujen jälkeen pidemmäksi aikaa! En ole kuulemma ainoa, jolla huonoja kokemuksia sinusta! Pitänee aloittaa täällä keskustelu sinusta, kun et osaa lopettaa.

Arvoisat rouvat sivuponnari ja punatukka. Minulle alkoi tulla wa:ssa kuvakaappauksia tästä ihan helvetin oudosta debatista. Kuulkaas nyt jos minulla olisi yhtään mitään asiaa tänne tai mihinkään. Teen sen ihan omalla nimelläni!!! Seison pelkäämättä sanojeni takana! Minua ei kiinnosta muiden ihmisten tekemiset! Te teette omia juttujanne ja minä omiani. Eli nautin kesästä ja pyrimme miehen kanssa viettämään yhdessä aikaa joka meille vielä suodaan. Helkutin iso talo, pihahommat, lapset ja lapsenlapset. Sekä ystävät. Vene, prätkä ja parisuhdeloma. Vähän opintoja, uutta tiimiä ja 🍒auto-onnettomuus. Siinä kaikki. Ei todella ole aikaa miettiä mitään höpöhöpöjä. Olen joka paikasta halunnut estää rva.sivuponnarin koska hän on valehdellut useille ihmisille järkyttäviä, suorastaan kuvottavia asioita. Tuskin haluatte, että alan täällä niitä kertomaan. Ne eivät liity työhön. Vaan erittäin intiimeihin henkilökohtaisiin asioihin. Hän tietää kyllä itse mitä on tullut kenellekkin puheltua. Nämä teot ovat rikkoneet rajoja niin rajusti. Ettei niitä voi antaa anteeksi. Tai nämä ihmiset joita hän on loukannut eivät kykene ikinä ymmärtämään. Sellaisten asioiden vatvominen ei kuulu mihinkään julkiseen foorumiin. Toki minustakin olet asiakkaille höpötellyt ohi suusi, mutta se ei kiinnosta minua. Siinähän höpötät.
        Me emme haluaisi tietää sinusta mitään, emme haluaisi kuulla sinusta mitään. Joten ole hyvä! Ja jätä perheemme jo vihdoin rauhaan! Älä seuraa meitä missään somekanavassa.(kerroit itse lukeneesi, vaikka olimme estäneet) Minä halusin lähteä sieltä työympäristöstä pois! Ihan itse! Ja tiedät kyllä miksi. Mikä hiton ”valmis pöytä” :D Nyt menee hei ohi ja lujaa! Kiitos, mutta ei kiitos. :D Varmasti joku muu on siihen pöytään parempi kuin tällainen täysin ammattitaidoton ja kokematon pitkälti yli nelikymppinen!
        Ja kuten helkutin hyvin tiedät minä en kirjoittele mihinkään höpöhöpö palstoille mitään. Saati lue sellaisia! Moni läheinen ystävämme, kun on julkisuudessa niin haluan varjella omaa yksityisyyttäni. Siksi en tykkää tehdä somea. Kameran takana ja ylläpito on ok, mutta itse en nauti huomiosta. Enkä edelleenkään ole koskaan kadehtinut ketään. Tämäkään ei ole uusi tieto sinne.. Toisten menestys ei ole minulta pois. Nyt vaan näköjään on pakko multitaskata tässä täysistunnolla, kun et näytä tajuavan etten ole kirjoittanut tänne yhtään mitään! Ja rouva punatukalle on tullut ilmeisesti iästä johtuva muistikatkos.. Niin mitenkäs se asia oikeasti menikään? Käyn mielelläni tämän läpi kanssasi. Tervetuloa meille kahville. Ja on aika sekavaa settiä, kun minulla on mustaa valkoisella missä olen saanut poikkeuksetta kiitettävää palautetta työstäni! Ihan itse rouva sivuponnarilta ja hänen asiakkailtaan! Kymppi+ on ollut paras. Toimitan mielusti rouva punatukalle nähtäväksesi myös kaikkien edellisten pitkäaikaisten työnantajieni työtodistukset, joissa on kirjalliset suosittelut mm. henkilöstöjohtamistehtäviin kaikilta! Todistuksia on vuodesta -96. Myös kouluarvosanani kestävät tarkastelua. Joka ammatistani. Ja mitä tulee nyt sitten asiakkaisiin joita pitää varoittaa minusta… hmmm… täytyy kysyä Timmasta miten sieltä saa ilmoitettua kaikille asiakkaille, jotka ovat olleet tyytyväisiä. Ihan sellaisen sertifikaatin sieltä aina postittavat, jossa olen asiakkaiden mielestä parhaimmistoa. Miten saan heidät nyt käännytettyä, että olen ihan paska! Koska sinä sanot niin. Ihan illuusiota se heidän tyytyväisyys. Niin ja ehdottomasti jos ja kun tulee virheitä. Täytyy nyt tsempata ja olla ottamatta vastuuta! Asiakas on aina väärässä! Mitäs muuta hauskaa täällä oli.. en siis ole niin tarkasti lukenut. Aa! Joo kuulin, että täällä oli ollut jotain juttua pantahommista. Hei nyt sitten oikeasti…Meillä on hyvin tiivis ja laaja ystäväpiiri. Toiset on konstaapeleita ja toiset entisiä rosvoja. Iso osa meille läheisiä ihmisiä ovat viettäneet pitkiä aikoja kiireen tuolla puolen. Olisi aika tekopyhää minulta arvostella jostakin sellaisesta. Sehän on jo ihan vitsi, että meillä, kun on kemut niin normaali ihmiset ilmoittaa naapureilleen pahoittelen mahdollisesta häiriöstä. Me krp:lle :D Meidät tuntevat toki tietävät, että me emme hyväksy rikoksia, emme käytä päihteitä (alkoholia) en maista edes joka vuosi. Huumeet on meille kaikille täysin ei! Iso osa ystävistämme ei käytä myöskään alkoholia. Niin eipä täällä naurua ja laulua ihmeellisempää tapahdu. Ei siis luojan kiitos tarvitse pelätä, että kukaan pissaisi housuihinsa ja sammuisi pihalle.
        Jos on jotain kitistävää vielä niin mennään tatamille. Suojat,viralliset säännöt ja tuomari. Häviäjä tukkii suunsa. Kannattaa opetella piilottamaan IP osoite.. Haaste esittää kaverin kaveria jos sieltä paljastuu varsin tutun osoitteen tiedot. Et jos nyt kuitenkin on niin etten ihan idiootti olekaan. Minut tunnistaa kirjoituksistanne. Joka on rikos. Voisin pyytää niiden poistoa. En pyydä. Koska haluan, että ihmiset näkevät kirjoituksenne. Päättäköön he itse sitten miten haluavat asiasta ajatella. -MARIA-

• Anonyymi00091
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Arvoisat rouvat sivuponnari ja punatukka. Minulle alkoi tulla wa:ssa kuvakaappauksia tästä ihan helvetin oudosta debatista. Kuulkaas nyt jos minulla olisi yhtään mitään asiaa tänne tai mihinkään. Teen sen ihan omalla nimelläni!!! Seison pelkäämättä sanojeni takana! Minua ei kiinnosta muiden ihmisten tekemiset! Te teette omia juttujanne ja minä omiani. Eli nautin kesästä ja pyrimme miehen kanssa viettämään yhdessä aikaa joka meille vielä suodaan. Helkutin iso talo, pihahommat, lapset ja lapsenlapset. Sekä ystävät. Vene, prätkä ja parisuhdeloma. Vähän opintoja, uutta tiimiä ja 🍒auto-onnettomuus. Siinä kaikki. Ei todella ole aikaa miettiä mitään höpöhöpöjä. Olen joka paikasta halunnut estää rva.sivuponnarin koska hän on valehdellut useille ihmisille järkyttäviä, suorastaan kuvottavia asioita. Tuskin haluatte, että alan täällä niitä kertomaan. Ne eivät liity työhön. Vaan erittäin intiimeihin henkilökohtaisiin asioihin. Hän tietää kyllä itse mitä on tullut kenellekkin puheltua. Nämä teot ovat rikkoneet rajoja niin rajusti. Ettei niitä voi antaa anteeksi. Tai nämä ihmiset joita hän on loukannut eivät kykene ikinä ymmärtämään. Sellaisten asioiden vatvominen ei kuulu mihinkään julkiseen foorumiin. Toki minustakin olet asiakkaille höpötellyt ohi suusi, mutta se ei kiinnosta minua. Siinähän höpötät.
        Me emme haluaisi tietää sinusta mitään, emme haluaisi kuulla sinusta mitään. Joten ole hyvä! Ja jätä perheemme jo vihdoin rauhaan! Älä seuraa meitä missään somekanavassa.(kerroit itse lukeneesi, vaikka olimme estäneet) Minä halusin lähteä sieltä työympäristöstä pois! Ihan itse! Ja tiedät kyllä miksi. Mikä hiton ”valmis pöytä” :D Nyt menee hei ohi ja lujaa! Kiitos, mutta ei kiitos. :D Varmasti joku muu on siihen pöytään parempi kuin tällainen täysin ammattitaidoton ja kokematon pitkälti yli nelikymppinen!
        Ja kuten helkutin hyvin tiedät minä en kirjoittele mihinkään höpöhöpö palstoille mitään. Saati lue sellaisia! Moni läheinen ystävämme, kun on julkisuudessa niin haluan varjella omaa yksityisyyttäni. Siksi en tykkää tehdä somea. Kameran takana ja ylläpito on ok, mutta itse en nauti huomiosta. Enkä edelleenkään ole koskaan kadehtinut ketään. Tämäkään ei ole uusi tieto sinne.. Toisten menestys ei ole minulta pois. Nyt vaan näköjään on pakko multitaskata tässä täysistunnolla, kun et näytä tajuavan etten ole kirjoittanut tänne yhtään mitään! Ja rouva punatukalle on tullut ilmeisesti iästä johtuva muistikatkos.. Niin mitenkäs se asia oikeasti menikään? Käyn mielelläni tämän läpi kanssasi. Tervetuloa meille kahville. Ja on aika sekavaa settiä, kun minulla on mustaa valkoisella missä olen saanut poikkeuksetta kiitettävää palautetta työstäni! Ihan itse rouva sivuponnarilta ja hänen asiakkailtaan! Kymppi on ollut paras. Toimitan mielusti rouva punatukalle nähtäväksesi myös kaikkien edellisten pitkäaikaisten työnantajieni työtodistukset, joissa on kirjalliset suosittelut mm. henkilöstöjohtamistehtäviin kaikilta! Todistuksia on vuodesta -96. Myös kouluarvosanani kestävät tarkastelua. Joka ammatistani. Ja mitä tulee nyt sitten asiakkaisiin joita pitää varoittaa minusta… hmmm… täytyy kysyä Timmasta miten sieltä saa ilmoitettua kaikille asiakkaille, jotka ovat olleet tyytyväisiä. Ihan sellaisen sertifikaatin sieltä aina postittavat, jossa olen asiakkaiden mielestä parhaimmistoa. Miten saan heidät nyt käännytettyä, että olen ihan paska! Koska sinä sanot niin. Ihan illuusiota se heidän tyytyväisyys. Niin ja ehdottomasti jos ja kun tulee virheitä. Täytyy nyt tsempata ja olla ottamatta vastuuta! Asiakas on aina väärässä! Mitäs muuta hauskaa täällä oli.. en siis ole niin tarkasti lukenut. Aa! Joo kuulin, että täällä oli ollut jotain juttua pantahommista. Hei nyt sitten oikeasti…Meillä on hyvin tiivis ja laaja ystäväpiiri. Toiset on konstaapeleita ja toiset entisiä rosvoja. Iso osa meille läheisiä ihmisiä ovat viettäneet pitkiä aikoja kiireen tuolla puolen. Olisi aika tekopyhää minulta arvostella jostakin sellaisesta. Sehän on jo ihan vitsi, että meillä, kun on kemut niin normaali ihmiset ilmoittaa naapureilleen pahoittelen mahdollisesta häiriöstä. Me krp:lle :D Meidät tuntevat toki tietävät, että me emme hyväksy rikoksia, emme käytä päihteitä (alkoholia) en maista edes joka vuosi. Huumeet on meille kaikille täysin ei! Iso osa ystävistämme ei käytä myöskään alkoholia. Niin eipä täällä naurua ja laulua ihmeellisempää tapahdu. Ei siis luojan kiitos tarvitse pelätä, että kukaan pissaisi housuihinsa ja sammuisi pihalle.
        Jos on jotain kitistävää vielä niin mennään tatamille. Suojat,viralliset säännöt ja tuomari. Häviäjä tukkii suunsa. Kannattaa opetella piilottamaan IP osoite.. Haaste esittää kaverin kaveria jos sieltä paljastuu varsin tutun osoitteen tiedot. Et jos nyt kuitenkin on niin etten ihan idiootti olekaan. Minut tunnistaa kirjoituksistanne. Joka on rikos. Voisin pyytää niiden poistoa. En pyydä. Koska haluan, että ihmiset näkevät kirjoituksenne. Päättäköön he itse sitten miten haluavat asiasta ajatella. -MARIA-

Jos kerron ja oikaisen täällä miten asia on oikeasti mennyt.
        On siitä sitten näköjään itketty ja kommenttini on poistettu.
        Miksi? Mikä meni tunteisiin? Totuus?
        Jos on jotain nassutettavaa niin missä todisteet?
        Minä joka ihan omalla nimelläni puolustan itseäni täysin oikeutetusti täällä, jossa minusta kirjoitetaan täysiä valheita!!!!!
        Ja kirjoittelette nimettömänä! Vaikka tiedätte tasan tarkkaan, että tiedän ketä olette.
        Voi järki mitä idiotismia!
        No voi kyynel…
        Onneksi tämä ei ole ainoa kanava. Tiedätte molemmat tasan tarkkaan, että saan kyllä itseni ja ääneni näkyviin jos niin haluan.
        Ja, kun sanoin ettei asia jää tähän! Ihan todella tarkoitan sitä. Minusta ette valheita levittele ilman seuraamuksia.
        Kumpikaan!
        Vai miltäs tuntuisi jos keksisin päästäni valheita ja alkaisin arvostelemaan sinun ”työtäsi” ympäriinsä…
        Ja jos minä alan kertoa meidän lähipiirin ”kaikille” kenen käsiin ei voi luottaa yhtään mitään..mitenköhän laaja joukko ihmisiä se mahtaa olla?
        Niinpä..
        En tosin ikinä tekisi mitään sellaista.
        Olen ylipäänsä tätä palstaa lukenut viimeisen n.20 vuoden aikana kerran. Ja siellä sinisen tuvan rouva kyllä tietää miksi! Google tuloksissa tuli vastaan ja muistat varmasti oikein hyvin miten toimin? Aivan!
        Se, että olette selitelleet näemmä mitä sattuu ympäriinsä ei poista sitä faktaa etten ikinä alennu käyttäytymään kuten te! Ja jos jotain sanon. On minulla heittää myös
        fyysiset todisteet kehiin. Vai miten ajattelitte jatkaa? Valehdella lisää valheiden päälle? Vetäkää ihmeessä sitä viinaa lisää ja keksikää lisää satuja! Jokainen järkevä ihminen tietää ja tajuaa kyllä miten asiat on. Vaikka en olisi ikinä näitä kirjoituksianne nähnyt. Tai jaksanut vastata. Enkä aluksi tehnytkään muuta kuin nauroin.
        Naurattaa tämä toki vieläkin. Olen otettu miten paljon olette minuun aikaa ja ajatuksia käyttäneet! Ja voi mikä kyräily ja juoruaminen.. Ja käytätte aikaanne näemmä minuun vieläkin! Vau! :D Vaikka duunini ja kouluni olen aina hoitanut hyvin…Ja joskus elämässäni pärjännyt taloudellisestikin oikein mainiosti. Ei minussa siltikään mitään kadehdittavaa ole. Ihmisessä joka asuu nykyään keskellä ei mitään viettäen kaiken mahdollisen ajan kaksin kotona. ”Yrittäen pysyä ihan vaan terveenä ja hengissä.”
        Puolison kanssa kyllä sitten vaan funtsittiin, että joihinkin asioihin on vain pakko reagoida. Eteenkin, kun rikotaan jo ihan yksityisyyttä, valehdellaan intiimeistä asioista… niin jossain se raja vain kuulkaas kultakutrit menee.
        Annem eiku typo -MARIA- :) :) Nähdään!

• Anonyymi00088
    • Anonyymi00090

Otetaanpa Hyvän Olon Aitta Iittala ihan faktoilla, kun vastuusta puhutaan.

YTJ: Hyvän Olon Aitta, Y-tunnus 2471225-6, yksityinen elinkeinonharjoittaja, osoite Hunajakuja 1. Päätoimiala rekisterissä: luontaiskauppa / elintarvikkeiden tukkukauppa.

Samaan aikaan nettisivuilla sama osoite markkinoidaan 'estetiikkakeskuksena' ja 'kauneuskeskuksena' ???
      2026 kysymys ei ole onko kiva tunnelma.

Kysymys on: kuka kantaa henkilökohtaisen vastuun kun tehdään ihoon meneviä hoitoja toiminimellä jonka virallinen ala on tukkukauppa?
      • Missä on vastuuvakuutustodistus kauneudenhoitoon?
      • Kuka on se yksityinen elinkeinonharjoittaja nimeltä, joka vastaa omalla omaisuudellaan?
      • Onko toiminta ilmoitettu Valviralle jos tehdään terveydenhuollon piiriin kuuluvia toimenpiteitä?

Ei tarvitse olla hakkeri. Tarvitsee vain YTJ:n. Ja sen jälkeen kysyä ääneen miksi asiakkaan pitää kaivaa tämä itse.

Markkinoinnissa ei tarvitse olla edes asiakkaan tasolla että ymmärtää avoimuuden olevan kaiken ydin, varsinkin kun asioista on todisteet jotka eivät ole perätöntä huutelua.

Avoimuutta (tai kuten muut yrittäjät sitä kutsuvat myös; MARKKINOINTIA JA HYVÄÄ MAINOSTA, vaikka sitä toki on vaikea laittaa jos sitä hyvää sanottavaa ei ole muilla kuin toiminimiyrittäjällä ja/tai hänen työntekijöillään (sekin on muuten aika mielenkiintoinen kuvio!) olisi: 'Tässä Y-tunnus, tässä vastuuhenkilö, tässä vakuutusyhtiö ja vakuutusnumero.'

Mulla meni tän penkomiseen jumalauta ihan kokonaiset 30 sekuntia. Kaikki muu on selittelyä.

• Anonyymi00092

Mitenhän nämä vastuutu kun yksityisyrittäjä tekee toisen tiloissa ja laitteilla hoitoja.
        Ajattelin kun omistaja itse paljon pois ja nuoret yrittäjät tekevät yksinään töitä.
        Omistaja kai vastaa laitteista mutta miten etsitään vastuunkantaja kun jotain tapahtuu ja jonkun kasvot pilataan järeillä laitehoidoilla

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2235
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1383
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe