Ei kiinnosta. Näkee päältä heti tai viimeistään heti keskustelun alussa että mies on nössö.
Miehen tulee olla karski ja kova, sellainen joka on valmis puolustamaan vaikka henki menisi. Pitäisi pystyä tappelemaan tarvittaessa.
Joku vapaaottelija joka on kuin gladiaattori kuten Conor McGregor mutta ei niin lyhyt koska ei pärjäisi oikeille miehille.
Nössöt miehet
7
275
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Nää menee talon taakse piiloon kun pitäs alkaa toimia. Tumma mies parempi. Ei tarvitse pelätä naisen. Ne suojelee.
- Anonyymi00002
Mitä höpötät? Älä tyrkytä fetissejäs muille tolleen.
- Anonyymi00003
En halua enää koskaan minkään ikäistä miestä elämääni!
- Anonyymi00006
Tummatukkaiset miehet, jotka ovat samaa ikäluokkaa kuin minä, ovat minun suosikkeja olleet jo kauan! Sellaisen ystävän kanssa olisi mukava lenkkeillä ja harrastaa kaikkea kivaa! Ja halata, mutta aina vain vaatteet päällä ollessa!
- Anonyymi00004
Onko koskaan tullut mieleen, että ne karskit ja kovat ovat monesti pahimpia niille omille naisilleen? Itse jos vielä hakisin miestä, niin kriteerit olisivat vahva ja itsetuntoinen. Tietysti naistaan kunnioittava ja tarvittaessa suojelevakin. Mutta itse olen kyllä itseäni joutunut aina puolustamaan ja se on tehnyt minusta naisen, joka seisoo omilla jaloillaan. Vähän liikaa monelle miehelle.
- Anonyymi00005
Seisoon alkaa ny.
- Anonyymi00007
Entä pituus? Lyhyet ei ole kovin vahvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.621948Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt261512- 991092
- 45830
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20609- 28591
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,110483