Nössöt miehet

Anonyymi-ap

Ei kiinnosta. Näkee päältä heti tai viimeistään heti keskustelun alussa että mies on nössö.
Miehen tulee olla karski ja kova, sellainen joka on valmis puolustamaan vaikka henki menisi. Pitäisi pystyä tappelemaan tarvittaessa.
Joku vapaaottelija joka on kuin gladiaattori kuten Conor McGregor mutta ei niin lyhyt koska ei pärjäisi oikeille miehille.

7

275

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nää menee talon taakse piiloon kun pitäs alkaa toimia. Tumma mies parempi. Ei tarvitse pelätä naisen. Ne suojelee.

• Anonyymi00002

Mitä höpötät? Älä tyrkytä fetissejäs muille tolleen.

• Anonyymi00003

En halua enää koskaan minkään ikäistä miestä elämääni!

• Anonyymi00006

Tummatukkaiset miehet, jotka ovat samaa ikäluokkaa kuin minä, ovat minun suosikkeja olleet jo kauan! Sellaisen ystävän kanssa olisi mukava lenkkeillä ja harrastaa kaikkea kivaa! Ja halata, mutta aina vain vaatteet päällä ollessa!

• Anonyymi00004

Onko koskaan tullut mieleen, että ne karskit ja kovat ovat monesti pahimpia niille omille naisilleen? Itse jos vielä hakisin miestä, niin kriteerit olisivat vahva ja itsetuntoinen. Tietysti naistaan kunnioittava ja tarvittaessa suojelevakin. Mutta itse olen kyllä itseäni joutunut aina puolustamaan ja se on tehnyt minusta naisen, joka seisoo omilla jaloillaan. Vähän liikaa monelle miehelle.

• Anonyymi00005

Seisoon alkaa ny.

• Anonyymi00007

Entä pituus? Lyhyet ei ole kovin vahvoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      62
      1948
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      26
      1512
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1092
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      830
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      609
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      538
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      110
      483
    Aihe