Ei kiinnosta. Näkee päältä heti tai viimeistään heti keskustelun alussa että mies on nössö.
Miehen tulee olla karski ja kova, sellainen joka on valmis puolustamaan vaikka henki menisi. Pitäisi pystyä tappelemaan tarvittaessa.
Joku vapaaottelija joka on kuin gladiaattori kuten Conor McGregor mutta ei niin lyhyt koska ei pärjäisi oikeille miehille.
Nössöt miehet
34
418
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Nää menee talon taakse piiloon kun pitäs alkaa toimia. Tumma mies parempi. Ei tarvitse pelätä naisen. Ne suojelee.
- Anonyymi00002
Mitä höpötät? Älä tyrkytä fetissejäs muille tolleen.
- Anonyymi00003
En halua enää koskaan minkään ikäistä miestä elämääni!
- Anonyymi00006
Tummatukkaiset miehet, jotka ovat samaa ikäluokkaa kuin minä, ovat minun suosikkeja olleet jo kauan! Sellaisen ystävän kanssa olisi mukava lenkkeillä ja harrastaa kaikkea kivaa! Ja halata, mutta aina vain vaatteet päällä ollessa!
- Anonyymi00004
Onko koskaan tullut mieleen, että ne karskit ja kovat ovat monesti pahimpia niille omille naisilleen? Itse jos vielä hakisin miestä, niin kriteerit olisivat vahva ja itsetuntoinen. Tietysti naistaan kunnioittava ja tarvittaessa suojelevakin. Mutta itse olen kyllä itseäni joutunut aina puolustamaan ja se on tehnyt minusta naisen, joka seisoo omilla jaloillaan. Vähän liikaa monelle miehelle.
- Anonyymi00005
Seisoon alkaa ny.
- Anonyymi00007
Entä pituus? Lyhyet ei ole kovin vahvoja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pöljä. Totta kai voi olla!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lyhyet tuppaavat olemaan usein vahvempia. Pitkien heikkoutena on aina selkä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lyhyemmät ovat usein myös nopeampia. Joka potkaisee nopeammin ja kovemmin vaikka 2,5 metriseen mieheen niin hyvin taittuu vähintään kahtia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lyhyemmät ovat usein myös nopeampia. Joka potkaisee nopeammin ja kovemmin vaikka 2,5 metriseen mieheen niin hyvin taittuu vähintään kahtia.
Juu, pitkä vain putoaa vähän korkeammalta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pöljä. Totta kai voi olla!
Todellakin voivat olla, kunhan muistavat että ovat aina pelkkiä ystäviä, koska seksiä ei minulta voi saada kukaan!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu, pitkä vain putoaa vähän korkeammalta.
Pituus voi tosiaan aiheuttaa hitautta tai heikompaa koordinointia ja lihashitautta esim. jalkojen ja käsien toiminnassa, kun ihmistä ei ole suunniteltu kovin pitkäksi.
- Anonyymi00024
No sanotaanko ny vaikka näin omaan ketjuun diibadaabaa suoltava äijä, että kaikkia villejä käsityksiä ei kannata korjaa
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juuri noin se on!!
.. kyllä nössöstäkin olisi apua erinäisissä hommissa ja kivahan se olisi välillä nössöä käskyttää ;)
- Anonyymi00008
Eiköhän tuollaiset tyypit ole usein vankilassa tai kuolleita.
- Anonyymi00011
Hyvä, että kaikille miestyypeille löytyy ottajansa. Itse en ikinä huolisi tuollaista kuvaamaasi "karskia ja kovaa" miestä. Täysi turhake mieheksi mielestäni tuollainen.
- Anonyymi00013
Siinä mielessä olet oikeassa. Jos joutuu nyrkein puolustamaan jotain, silloin täytyy olla puutetta ihmisen muista resursseista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä mielessä olet oikeassa. Jos joutuu nyrkein puolustamaan jotain, silloin täytyy olla puutetta ihmisen muista resursseista.
Jep. Joku nyrkkiräyhä ei todellakaan ole mitään sellaista, jota voisin tarvita mihinkään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jep. Joku nyrkkiräyhä ei todellakaan ole mitään sellaista, jota voisin tarvita mihinkään.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00017
Olin kauan parisuhteesa nössn kanssa ja kun laitoin eropaperit menemään, päätin että loppuelämäni ajan elän yksin ilman minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa! Ja täytyy myöntää, että se on ollut elämäni paras päätös ja tulee jatkumaan niin kauan kuin täällä maan päällä olen ja elän!
- Anonyymi00021
Karskit ja kovat on usein myös ajatusmaailmaltaan/käytökseltään juuri karskeja, kovia ja kylmiä, välinpitämättömiä.. ole varovainen.
- Anonyymi00022
Sä et oo höpönassu oikeeta miestä nähnytkään.
- Anonyymi00023
Minusta palstaäijän, eli aapeen aloitus on vähän sellaista vaivaannuttavaa ihanneminänsä rakentamista sarjakuvasankarin spandexkostyymi päällä fiilistellen. T naiselta oli ilo kertoa oma näkemys vallitsevasta torellisuudesta
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minusta palstaäijän, eli aapeen aloitus on vähän sellaista vaivaannuttavaa ihanneminänsä rakentamista sarjakuvasankarin spandexkostyymi päällä fiilistellen. T naiselta oli ilo kertoa oma näkemys vallitsevasta torellisuudesta
Onko niin mielenkiintoista pohdintaa, että pitää oikein ns niskaan hengittää? Minä vain ketjuja paskon iloksi ja inspiraatioksi. Lisäys
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu, nää on näitä uusavuttomia nuoria aikuisia joilla kehitys on vielä kesken. Henkinen ja fyysinen.
"Pitäis pystyä tappelemaan" tyyppinen argumentti kertoo aloittajan henkisestä tasosta kaiken oleellisen. Henkilö joka joutuu tappeluun on älyllisesti jo hävinnyt.
Muutenkin jo aloitus kertoo ettei hissi nouse ylös asti.
- Anonyymi00026
Minä oon karski. Annatko pesää??
- Anonyymi00028
Sä et poika tiedä mikä on karski mies. Karskin kundin ei tartte kysellä, se ottaa kun saa muutenkin.
Ja eikös tommosten pikkupoikien pitäis tähän aikaan olla jo nukkumassa?
- Anonyymi00029
Miten määrittelet nössön? Onko hyvät käytöstavat omaava nössö, tai kuka ei latele suustaan mitä sattuu? Miten näet keskustelusta onko valmis puolustamaan tai miten hyvä on tappelemaan (säälittävää jos sitä arvostat tänä päivänä miehessä)? Itse ole koskaan nauttinut ihmisten seurassa olosta saati että tuntemattomien kanssa keskustelemisesta. Kuitenkin kahta taistelulajia harrastanut pienestä, joten väittäisin osaavani "tapella". En tosin koskaan ole kehän ulkopuolella sellaiseen tilanteeseen joutunut. Naurettavaa touhua jos ei sivistyneet ihmiset muuten pysty asioita selvittämään kuin tappelemalla.
Tarvitseeko itsevarman miehen jotenkin tuoda esiin itsevarmuuttaan? Jotenkin omasta kokemuksesta vois sanoa, että ne jotka sitä tuo esiin ovat joko todellisuudessa epävarmoja tai tyhmiä. Saati että miten usein täällä on jonkun mies joutunut joskus puolustamaan naistaan? Missä ihmeen paikoissa liikutte jos siihen on tarvetta tullut.. itsellä ollut koskaan edes lähellä piti tilannetta enkä ole kuullut yhdelläkään tuttavapiiristäkään tällaisia olleen.
Ommille tyttäreille paljon ennemmin toivoisin hyväkäytöksistä "nössä" mieheksi kuin jotain päästä varpaisiin tatuoitua idiottia joka kailottaa isoon äneen kaikkia tyhmyyksiä mitä on tehnyt (joista puolet yleensä vielä liioteltuja). Tosipaikan tullen nämä yleensä pakenee vielä paikalta. - Anonyymi00030
Minulla on mies seurustelukumppaninani ollut jo pitkään. Hän ei ole -kenen mittapuulla nyt sanotaan- mitenkään täydellinen kai, mutta hän on pitkä, ruskeat silmät ja tukkakin meinaa lähteä, vaatimattoman luonteen omaava mies. Ei kuitenkaan mikään nössö.
Tottakai omaa tahtoakin löytyy mutta olemme todella läheisiä toisillemme.
Haluan vain sanoa teille mukaville miehille että se seksikkyys tulee ihmisestä itsestään ;-)- Anonyymi00031
Haluan vielä lisätä, että bodari miehet eivät ole ikinä sytyttäneet, baarissakin muistan sellaisen itserakkauden ym. Halusin vain sanoa tämän.
- Anonyymi00032
Mutta miehen pitää olla minua pidempi. Olen 170 cm.
- Anonyymi00033
Bodarit ovat ehdoton EI. Miksi he eivät itse tajua että he eivät sytytä meitä naisia, taitavat sytyttää ainoastaan oman itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan76933Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.65713- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9516Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25505
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421