Ei hän hyvää osaisi tehdäkään.
Mitähän pahaa Purra on tänään tehnyt?
14
83
Vastaukset
- Anonyymi00002
On se nyt aloittajalla hyvä mieli kun sai tänäänkin tämän sanottua!!
- Anonyymi00003
Siltä vaikuttaa. 😂
- Anonyymi00004
Aloittajana puhuin vain totta. Kysymys perustuu faktoihin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittajana puhuin vain totta. Kysymys perustuu faktoihin.
Ja valehtelu senkuin jatkuu. 😂
- Anonyymi00009
Viisuhuuma alkaa nousta, myös valtiovarainministeri Riikka Purralla (ps).
Purra kertoi viisufiiliksestään Instagram-tarinoissaan torstaina. Instagram-tarinat ovat nähtävillä 24 tuntia niiden julkaisusta.
Purra julkaisi kuvan itsestään kuulokkeet päässä auton takapenkillä ja kuvakaappauksen Tanskan euroviisukappaleesta.
Tanskaa edustaa tänä vuonna laulaja Søren Torpegaard Lund kappaleellaan Før vi går hjem.
– Olen kuunnellut tätä biisiä jo viikkoja tietämättä, että se on Tanskan euroviisubiisi, Purra kirjoittaa.
– Tosi hyvä! hän kehaisee perään.
Euroviisut järjestetään Itävallan Wienissä 12.–16. toukokuuta. Suomi esiintyy ensimmäisessä semifinaalissa tiistaina 12. toukokuuta. Finaali koittaa lauantaina 16. toukokuuta.
– Viisukuume alkaa kyllä nousta, Purra jatkaa. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja valehtelu senkuin jatkuu. 😂
Purralla jatkuu niin
- Anonyymi00012
Niuvanniemen Hint-Riikan surufarssi
....on suo, pitkospuut ja ne vie luokse töllin varmaan..
- Anonyymi00005
Hyvä ettei saanut lapsia. Niillä olisi paha paikka tuollaisella äidillä. Luulen.
- Anonyymi00006
Eihän siitä tulisi lasta ei pskaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän siitä tulisi lasta ei pskaa.
Koska sinä huomasit olevasi huIIu?
- Anonyymi00007
Rahaministerit hävittää joka tunti miljoonan.
- Anonyymi00010
Ja sinä järkesi?
- Anonyymi00013
Oikeistolaista talousosaamaattomuutta hallituksen täydeltä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oikeistolaista talousosaamaattomuutta hallituksen täydeltä.
Ruotsin porvarihallitus hoitaa hienosti taloutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191