Kohusaunan varauskalenteri ammottaa tyhjyyttään
Yhteiskerhotila Talas aukesi huhtikuussa. Kerhotila on tarkoitettu ensisijaisesti alueen asukkaiden käyttöön. Osakeyhteisöjen ulkopuolisille varaajille kahden tunnin saunavuoro maksaa 600 euroa.
Talas-yhteiskerhotila aukesi yleisölle 1. huhtikuuta. Talas on tarkoitettu Kalastaman asukkaille, jotka asuvat Kalasataman Palvelu Oy:n osakasyhteisöjen asunnoissa.
Huimista hinnoistaan tunnetun saunan varauskalenteri ammottaa tyhjyyttään. Kyseinen sauna sijaitsee Helsingin Kalasatamaan hiljattain valmistuneessa Talas-kerhotilassa.
Yhteiskerhotila on tarkoitettu ensisijaisesti Kalasataman asukkaille, jotka kuuluvat Kalasastaman Palvelu -yhtiön piiriin. Heille kahden tunnin saunavuoro maksaa 300 euroa. Neljä tuntia maksaa 500 euroa, kuusi tuntia 700 euroa ja 8 tuntia 900 euroa.
Lue myösHU: Helsinkiin avattiin poskettoman kallis sauna – Raivo repesi
Vapaiksi jääneitä tiloja voidaan vuokrata käyttömaksua vastaan myös muille, kerrotaan yhtiön nettisivuilla. Muille asiakkaille varausmaksut ovat kaksinkertaisia. Ulkopuoliset maksavat kahden tunnin saunavarauksesta 600 euroa.
Helsingin Uutiset uutisoi aiemmin hintojen aiheuttamasta ärtymyksestä. Hintataso on aiheuttanut keskustelua sosiaalisessa mediassa.
Tilaa löytyy
Mamu Tunnelmaa Heti joku paskansi kiukaaseen ..
Anonyymi-ap
3
80
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mistä hantavirus tuli? Hurja jahti käynnissä
Vaarallinen virus levisi - Anonyymi00003
huumeet kuuluu hintyaa ja lapåset sexi hommiin,,sateekaari ,pride alokapina siiri sinnemäki.
- Anonyymi00004
kokurssi tulee kuka maksaa laskut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141