Nyt jo kelmas kerta kun olin tuolla kovalla toivolla saada vihdoin jonkun neidon kiinnostumaan...
No profiili selaus on kyllä kovaa mutta oikea kiinnostus keskuteluun ja tapaamiseen on täysin toivotonta.
Parhaimmillaan 75 profiilin katsojaa.
Panostin kuvaan ja hyvää ajatuksella luotuun profiiili tekstiin ja sain siitä vielä hyväksynnän nais henkilöltö joka on onnellisesti suhteessa eli se onnellinen joka kohtaa hyvää tässä elämässä toisin kuin toiset.
Syksyllä täytän 47v ja siihen löytyy paljon elämän kokemusta ja tarinaa.
Mutta suhteet ovat täysin nolla ja siinä samassa hyväksyntä' äheisyys kaikki eli täysin sinkku puhdaas.
Mutta:
Ketään todellisuudessa kiinnosta pätkääkään ei minkään vertaa....
Jos tää maailma menee tällä sävyllä pitkää ettei edes kunnon raittiit, terveet ja työssä käyvät ukot löydä, kohtaa arvostusta hyväksyntää.
Miksi sitten pyörittää mitään treffi sivuja.
Miksi pyörittää mitään seura palveluja mikä noiden todellinen idea on?
Sääsätäisi vain pahan mielen pois pysymisen ja tällaisen vuodattamisen.
Älkää miehet turhaan vaivatko aikaannne Suomi24Treffit
Anonyymi-ap
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792