Kaikki me olemme nähneet näitä kummajaisia taivaalla, mutta nyt ovat failit auki.
Pentagon on kaatanut eteemme ”kasapäin” dokumentteja Trumpin käskystä dippaa yleisöä.
Selaamme dataa innolla.
(hihitystä)
UFO
27
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen kertonut tästä jo kauan sitten.
Pieni hetki, etsin ketjun.
🦄- Anonyymi00003
En löydä sitä. Pahoittelut.
Telkusta tulee Take Thatin konsertti. First things first.
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
En löydä sitä. Pahoittelut.
Telkusta tulee Take Thatin konsertti. First things first.
🦄Joo no se ajaakin kaiken muun edelle, tietenkin.
- Anonyymi00020
Mitä jos maapallo onkin vain ajatushautomo, jota ufoihmiset kontrolloi? Olemme maailmankaikkeuden korkeasaari, jossa on monenlaista elämää ollut ja tulee olemaan?
- Anonyymi00002
Siis jotain että presidentti syö apinan-aivoja? Melkoinen juhla-ateria. Millä se dippaa?
Mä luulen että tää ufo-ihminen-humanoidi juttu käsitettiin taas heti alkuunsa väärin. Siis joku grilli-varras varmaan Weber.
Niin selkänahasta niin selkänahasta...- Anonyymi00005
Enää stigma ™-merkkiset vartaat niin bileet on valmiit. UUDELLE KESKIAJALLE
- Anonyymi00018
Mitä oikein vedät siellä kun saa kirjoittamaan noin sekavia? Mistä niitä saa, voisin myös tilata.
- Anonyymi00004
Oh
Ja varmaan siksi, että se on mahdollista, niin kohta Kennedyn klaanin geneettinen pooli on valmis juotavaksi.
Ja kuka murhasi Marilynin.
Ja miksi kuuta ei ole, vaan Hollywood ja sen studiot.
(hirn) - Anonyymi00006
Kilpsiletko siitä, kummalla on stydimmät lääkkeet? Sulla vai "puheäänityypillä"?
Mä sanoisin, että sulla vielä toimii, jos riittää dosetin lokero... 😃 - Anonyymi00007
Häivetehtävä
Häivyttäminen on sanana kummallinen määritelmä aktiiviselle olemattomuudelle.
Kun on miljoonia kilometrejä paperidataa kellarit täynnä, niin sitä massaa ei voi hävittää ilman savua tai hirttotuomiota.
Kun presidenttimme paljastaa jotain, niin se ei varsinkaan ole hän itse.
Failit
(naurua) - Anonyymi00008
UDO mikä niin nooh parEMLINWN ILMI
wi vaan DOT. - Anonyymi00009
Aina alkaa uusi kilpavarustelu uusimpaan bionic-maniin. Heti kaikki uusimmat tietokoneet nano-kokoon ja suoneen ja piuhat perään. Kyl me probataan liikkuvaa kuvaa niitten sisältä vielä joku päivä.
- Anonyymi00010
minä pikkukiejaimilla KIEJOITAN, ranneleikkaus..kun sormet eivät toimi htyvin ehkä kun tuo leikkaus niin sitten voi toimia paremmin ... herstoa.. rANNEJA SORMET...
- Anonyymi00011
Siinä on vaan se että ne suurisilmäiset todennäköisesti näkevät spektriaaltoja joita ihmisen silmä ei näe periaatteessa jonkinlainen evoluutio pystyy siitä jo itsessään kehittämään näkymättömyyden.
Pienet jutut vipstaakaa aina jotain yksinkertaisia kohtaanto-ongelmia.
Mulla tulee joku Hindenburg mieleen. Oikein tiedä lähteäkö liikkeelle sisä- vai ulkoavaruuksien kautta. Optimoitu tää tähän kykkimiseen sillä oikein vielä liiku mitenkään. Aistiharhoja tuotellaan päivät pitkät pelkästään ruutuihin. Silmälasittomillakin, vähintää 3 ruutua kohta nähdäkseen.... Mitä?- Anonyymi00012
Niinkuin taas perinteisesti ja sotilaallisesti ajateltuna harmaita yritetään kategorisoida harmaisiin lämpökameralaatikoihin eikä katsottu yhtään sielua silmiin. 100 vuotta meni hukkaan.
Tehoaikaudeksi vielä sanotaan. Pah!
Konseptit vaihtoon.
- Anonyymi00013
Tosi juttu. Oon nähny Hale Bobin 2 kertaa 30 vuoden viiveellä. Toisessa se jumitti paikallaan. Maapallo (^x??) vieressä sen verran ehtinyt matkustaa. Nää kulmakertoimet on niin idiosync maapallolla. Sisä ja ulkoavaruudelle eri ruuvit. Syöttäät vaan energiaa keskenään.
- Anonyymi00014
Ilman otsonia tosi tosi tosi tosi vittuumainen. Kaikilla kypärät päässä että suojaa ioa edes vähän. Korventaa kuin suurennuslaseja olisi taivas täynnä.
- Anonyymi00015
Jos haluat jotain tehtävän paras tehä ite. Jokaiselle annettu intohimo sen takia. Liike-energiaa parempi pitää liikkeessä millä kiinnostaa. Muuta lakia olekkaan.
- Anonyymi00017
Mielenpohjalle vaan joku hyvä etsiväjuttu pyörimään sillä muhiinnuttaa madot maastaa mitkä muuttuu ajan päästä johtolangoiksi johtolangat taas avaa uuden kehäavaruuden jne. jne muisti on yksiulotteinen se pinoo niitä ja venyttää niitä ihan uusiinulottuvuuksiin.
Saksalaiset tiennyt tämän 2 maailmansodan jälkeen kun ajatus oli taas vapaa. Älkää unohtako ruudun sisään sitä. - Anonyymi00019
UFO-juttuihin kannattaa uskoa, on niitä olemassa.
Eri asia on taas se voimmeko koskaan niitä suurten etäisyyksien vuoksi kohdata.
Universumissa on yli 200 miljardia planeettaa, lottovoiton mahdollisuus on 1:18.6 miljoonaan.
Planeettojen saadessa yhtä hyvän onnen elävän elämän suhteen, mitä suomalainen lotossa, olisi universumissa aika monta planeettaa jossa olisi elämää, ja joissakin niitä kehittyneitä ufoja?
Olisiko tuolla lottoajan onnenkaavalla universumissa noin 10 000 planeetta, joissa olisi jotain elämää?
AV - Anonyymi00021
Huvittavaa näissä UFO jutuissa on se, että ne tiedemiehet, jotka päivittäin tutkivat avaruutta, eivät ole koskaan UFO ja nähneet. Jotkin nyt uskovat horoskooppeihin yms paskaan.
- Anonyymi00026
Sinä siis tunnet ne tiedemiehet henkilökohtaisesti. Kaikki ne.
Ei ne niitä julkisesti kertoisi mitä ovat ehkä nähneet.
- Anonyymi00022
No juu, nyt on vedetty jokeri esiin pakasta, voitto taattu niin republikaanien ja konservatiivien joukossa. Eläköön yksimielisyys ja kritiikitön politiikka 😁, kerrankin asiat esitetään oikeassa tärkeysjärjestyksessä 😂
- Anonyymi00023
Mutta missä kaikki ovat?
Huudahti fyysikko Enrico Fermi. - Anonyymi00024
Eivät julkaise kuin pienen osan kerrallaan. Kaikki julkaistava aineisto on seulottu tarkkaan ettei paljastu mitään ratkaisevaa. Mitä nyt näytti olevan oli vaan jotain valopalloja lentelemässä taivaalla, joita ovat seuranneet hävittäjien ja helikoptereiden kameroilla.
Itse en jaksa innostua niistä. Joku sellainen ehkä olisi kiinnostunut joka ei ole koskaan nähnyt mitään. Ovat siis vain tarkoitettu suurelle yleisölle maistiaisiksi. Turha mitään merkittävää odottaa sieltä, paitsi jos seulan läpi erehdyksessä päätyisi joku merkittävä asia. - Anonyymi00025
Tuossa videolla näytetään kuvia ym. niistä paljastetuista kansioistahttps://www.youtube.com/watch?v=r_xevi3rSQI
- Anonyymi00027
Minä näin kerran ufon, koska en tunnistanut sitä. Hirmu lujaa meni kuin meteoriitti, mutta vaskatasossa.
Siitä ei uutisoitu missään joten jäi tunnistamattomaksi lentäväksi asiaksi.
Todennäköisesti joku kivenmurikka lensi ohi sivuuttaen ilmakehää.
Se, että onko maan ulkopuolista eloa on toinen juttu. Pallomme on yksi miljardeista aurinkokunnista galaksissamme. Galakseja puolestaan on myös miljardeja. Päättele siitä itse todennäköisyys.
Toki välimatkat on niin huimaavia, että saammeko lienee ikinä tietää varmuudella.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953600Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä582565Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla182493Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722341Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192216Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021282Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5821143Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009